Gå til innhold

Har dere hatt en fin ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere gjort? 

Anonymkode: d5ebc...d3c

Skrevet

Fantastiske fire uker! Selv med 22 dager med nedbør og tre dager med sommertemperatur har vi nytt ferien. 

Anonymkode: 8d4c6...3f6

Skrevet

Reiser til Danmark i morgen vi...

Anonymkode: f66fb...2e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Fantastiske fire uker! Selv med 22 dager med nedbør og tre dager med sommertemperatur har vi nytt ferien. 

Så bra å høre da. Kan jeg spørre hva dere har gjort på? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Reiser til Danmark i morgen vi...

Anonymkode: f66fb...2e0

Deilig. God ferie. 

Skrevet

Jepp, nå har jeg slappet av og kost meg i en del uker, tatt et par småturer og hatt flere riktig gode kulturopplevelser. Snart er det jobb igjen. På tirsdag braker det løs! 

Anonymkode: 2c1ca...e6f

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Så bra å høre da. Kan jeg spørre hva dere har gjort på? 

Har stort sett vært hjemme, var 5 dager på besøk hos datter som studerer i et annet land. Ellers hjemme, som sagt. Har gått turer, vært i svømmehall, på dagsturer i kommunen og bare nytt å ha fri. Vi må dele ferien pga at vi har en tiåring, så mannen og jeg har kun hatt en uke fri samtidig, men det går også bra. 

Skrevet

Helt nydelig. Vært på hytte, hatt 7-27 varmegrader og nytt alle dagene like mye. Gått turer, ligget ute i sol, bada, laget god mat eller ikke mat, vært sammen og hver for oss, spilt spill og lest et tonn bøker. I dag pakke og reise, imorgen på jobb igjen for første gang på en måned.

Du da?

Anonymkode: 1417a...205

Skrevet

Helt herlig!! Vært en uke på cup og fire uker i utlandet. Gått alt for fort. 

Anonymkode: a55e8...c83

Skrevet

Vi har hatt en kjempe fin ferie men er skuffet over været. Det var så kaldt hver dag at vi fikk jeg bukse,genser og jakke. Stranden var tom for det var for kaldt til å bade. Jeg som hadde gledet meg til å gå i sommerklær og å bade på stranden.

Anonymkode: 5d64a...255

Skrevet

Ja! Innrømmer med glede at jeg gruet meg til 6 uker alene med barna (de har fri 8 uker og er 2 uker hos far). Menndet har gått så fint! Vi har hatt en fantastisk ferie. Mye pga barne er større vil jeg tro, og jeg har mer overskudd (alene/lite hos far, sykdom og småbarn har vært tungt, enklere nå som begge er skolebarn). 

Så til de som leser tråden og ikke har hatt det fint, hvis barna er små så blir det bedre. Mine krangler såklart, men når vi har funnet på koselige ting og jeg har vært tilstede (ikke telefon, husarbeid osv) så har 6 uker vært som 2 uker 🥰

Anonymkode: cbc20...66f

Skrevet

En fantastisk ferie. Vi har vært hjemme for det meste. Funnet på masse gøy med ungene, sovet i hengekøye, leide en hytte i noen dager osv. 

Anonymkode: 98a2e...2b5

Skrevet

Er på ferie nå. Koser oss veldig selv om vi nesten bare har hatt drittvær men storm og regn

Anonymkode: 1a673...c6a

Skrevet

Vi har hatt ( og fortsatt har) en fantastisk ferie. Vi har fått gjort og sett masse. Tid til opplevelser, varme, god mat, god vin, avslapping , bading, trening og mange mange turer. En ukes tid igjen og den skal nytes før hverdagen starter med et brak med skole , jobb og idrett 😊

Skrevet

Nei, for mye styggvær. 

Anonymkode: 7002c...e13

Skrevet
17 hours ago, Anonym bruker said:

Hva har dere gjort? 

Den var veldig fin :) var 10 dager på hytta, ellers hjemme :) 3 uker går veldig fort,men er ganske fornøyd med været denne gangen, regnet kun 2-3 dager,men kunne gjerne vert litt varmere, lå på 18-21 hver dag uten om 3 dager det var over 30 og da var det nesten for varm 😅 men sånn mellom 22-25 er herlig.

Har jobbet en stund nå, begynner på 3 uken i morgen :) barnet er fortsatt på ferie hos faren og kommer hjem neste søndag,da har hn vert borte i 3 uker, da begynner skolen igjen onsdagen etter hn kommer hjem

Anonymkode: f515a...bb3

Skrevet

Har fortsatt att en uke, og merker jeg er rastløs. Er ikke vant til så mye fri... Har vert en uke på hytta, og en uke hjemme. Har kost oss med ungene, men været har ødelagt litt. Blir uten tvil varmere strøk neste år!

Skal på fjelltur og festival neste uke, så det blir deilig. Har blitt litt for stillesittende de siste ukene. Merker det går litt utover humøret.

Anonymkode: 92534...b71

Skrevet

Traff en fyr på tinder rett før ferien. Så jeg har pult mye. Så har jeg vært på stranden med barna. 

Anonymkode: 13f5c...a3a

Skrevet

Ferie er alltid deilig. Vi har reist noen uker rundt i Norge, og det er alltid veldig fint. Så lenge man er kledd for alle typer vær og temperaturer. 

Anonymkode: 466d2...0e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...