Gå til innhold

Er dette for voksen mat til et barneselskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kylling, og grønnsaksnuggets med ulike dipp og coleslaw? 

Har tenkt til å lage selv og servere med sukkerfri brus og saft. Kaker kommer utenom. 

Anonymkode: 921e7...0b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil treffe med noe alle liker, så ville jeg gått for noe annet

Anonymkode: 67873...59e

Skrevet

Hvor gamle er barna? Min tiåring og venner hadde ikke jublet over denne menyen. Og hvorfor bare sukkerfri drikke?

Anonymkode: c5c62...4c9

Skrevet

Nydelig mat. Hadde gått strålende her. Er det dette bursdagsbarnet ønsker seg?

Anonymkode: 7a0e5...41e

Skrevet

Hvor gamle er de? Mine barn hadde ikke vært så glad for den maten.

Og så lite brus de drikker, så vil jeg heller at de skal drikke med sukker. Har ikke sukkerfrie varer i mitt hjem.

Anonymkode: 7f947...452

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nydelig mat. Hadde gått strålende her. Er det dette bursdagsbarnet ønsker seg?

Ja, han elsker dette, og vil gjerne ha det. Jeg er litt usikker 😊

Skrevet

Kutt ut den sukkerfrie dritten. Gi de vanlig brus.

Anonymkode: 4426e...121

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvor gamle er barna? Min tiåring og venner hadde ikke jublet over denne menyen. Og hvorfor bare sukkerfri drikke?

Anonymkode: c5c62...4c9

Han er 10 år 😄

Skrevet

Sær meny. 

Anonymkode: 35a05...cdb

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sær meny. 

Ja, hvis ungen din ikke er vant til mat.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Sær meny. 

Når ble nuggets sært?

Anonymkode: 4426e...121

Skrevet

Synes maten høres god ut. Men ikke sikker alle vil like det, det kan være greit å ha noen pølser i backup. 

Ungene mine får egentlig ikke lov til å drikke sukkerfri brus/saft, så jeg ville ha blitt glad for et alternativ med sukker. Men jeg synes det er supert at du prøver å gjøre barnebursdagen  sunnere!! 

Anonymkode: 77e9b...ba3

Skrevet

Kyllingnuggets liker barna mine, men coleslaw hadde du ikke fått de til å spise 

Jeg ville servert hjemmelaget pommes frites i tillegg, det har jeg ikke møtt en unge som ikke har likt.

Jeg skjærer poteter i staver og legger i kaldt vann en stund. Heller av vannet og risler over litt olje, sprer i langpanne og steker på varmluft i ovnen. 

Anonymkode: b788d...144

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Synes maten høres god ut. Men ikke sikker alle vil like det, det kan være greit å ha noen pølser i backup. 

Ungene mine får egentlig ikke lov til å drikke sukkerfri brus/saft, så jeg ville ha blitt glad for et alternativ med sukker. Men jeg synes det er supert at du prøver å gjøre barnebursdagen  sunnere!! 

Anonymkode: 77e9b...ba3

Da blir det med sukker i tillegg 😄

Kyllingnuggets liker barna mine, men coleslaw hadde du ikke fått de til å spise 

Jeg ville servert hjemmelaget pommes frites i tillegg, det har jeg ikke møtt en unge som ikke har likt.

Jeg skjærer poteter i staver og legger i kaldt vann en stund. Heller av vannet og risler over litt olje, sprer i langpanne og steker på varmluft i ovnen. 

Anonymkode: b788d...144

God idé! Pommes frites skal bli 🙂

Skrevet

Mine barn hadde selvsagt spist dette (og det meste av annen normal mat). Men det er alltids noen som er sære, så det kan være en idé å ha alternativer.

Anonymkode: 10a78...392

Skrevet

Mine barn hadde selvsagt spist dette (og det meste av annen normal mat). Men det er alltids noen som er sære, så det kan være en idé å ha alternativer.

Anonymkode: 10a78...392

Ja jeg syns pommes frites hjemmelaget var en god idé? 

Skrevet

Gå for pizza og vanlig brus 👌

Anonymkode: 8e19b...fc3

Skrevet

Høres helt flott ut det. Men så har jeg heller aldri skjønt at bursdagsmat må være pølser eller pizza. Hos oss serverer vi det bursdagsbarnet ønsker seg, innen visse grenser selvfølgelig - det må jo være mat som er praktisk å serverer også. Ungene spiser og koser seg uansett. Og noen "liker ikke" maten uansett. 

Det eneste som ikke serveres her, er sukkerfri brus. Det har vi aldri i hus.

Anonymkode: cea5e...169

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Høres helt flott ut det. Men så har jeg heller aldri skjønt at bursdagsmat må være pølser eller pizza. Hos oss serverer vi det bursdagsbarnet ønsker seg, innen visse grenser selvfølgelig - det må jo være mat som er praktisk å serverer også. Ungene spiser og koser seg uansett. Og noen "liker ikke" maten uansett. 

Det eneste som ikke serveres her, er sukkerfri brus. Det har vi aldri i hus.

Anonymkode: cea5e...169

Det er ingen som er så glad i pizza her, og pølser blir litt kjedelig... Dessuten er det både vegetarianere og muslimer i selskapet. Heldigvis ingen med allergien eller veganer 😅 det er ikke så enkelt lenger, men går helt fint. Hva er problemet med sukkerfri brus? 

Skrevet

Mine barn hadde digget det! Den ene liker ikke pizza, og blir derfor ofte sittende og late som han spiser i bursdager. Nuggets og pommes frites hadde vært himmelriket for han å få servert 😁

Anonymkode: cea00...966

Skrevet

Syns dette høres kjempegodt ut, og med pommes frites til er det nok noe for alle. Dersom noen likevel ikke finner sin favoritt kan de vente på kaken. 

Vi har hatt grøt, spagetti med halalkjøttboller, taco, fiskepinner, og mange andre ting som barna har ønsket i bursdag. Det pleier helst å gå bra. 

Anonymkode: 9cf0e...f37

Skrevet

Tror dere ungene pådrar seg kreft og uhelbredelige sykdommer ved å kutte ned på sukker å velge sukkerfrie alternativer?

Anonymkode: 48673...8fb

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er ingen som er så glad i pizza her, og pølser blir litt kjedelig... Dessuten er det både vegetarianere og muslimer i selskapet. Heldigvis ingen med allergien eller veganer 😅 det er ikke så enkelt lenger, men går helt fint. Hva er problemet med sukkerfri brus? 

Asparham feks. Mange får vondt i hodet av det. Sukker er bedre enn alle de kunstige tilsetningsstoffene. 

Selv får jeg migrene av all brus utenom vanlig cola. Blir kjempedårlig av fun og light produkter. 

Anonymkode: 38136...eaf

Skrevet

Hva er greia med at dere alle er så imot sukkerfri brus? Henger dere kvar i fortiden da man trudde det var livsfarlig med sukkerfri brus? 
En sier hun får migrene. Jada, jeg blir dårlig i magen av olivenolje, men det betyr jo ikke at andre blir det!

TULL er det dere holder på med. Men når det er sagt ville jeg heller hatt vanlig brus i bursdagsselskap da flest barn liker «vanlig» brus. 
Hva gjelder maten må jeg dessverre si st jeg tror ikke den er helt topp. Jeg serverte faktisk noe lignende for ikke lenge siden. Til barn som var på middagsbesøk hos oss. De ville ikke ha det.

Anonymkode: 61485...c1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...