Gå til innhold

Han sa han bare ville være venner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sagt det til noen, eller opplevd at noen har sagt det til dere, hvorpå vedkommende skiftet mening og dere ble sammen likevel?

Anonymkode: 627a9...f86

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Noen som har sagt det til noen, eller opplevd at noen har sagt det til dere, hvorpå vedkommende skiftet mening og dere ble sammen likevel?

Nei. Da er det bare venner. 

Anonymkode: f393a...22b

Skrevet

Nei, det har jeg aldri hørt om. Det er en fin måte å si at han ikke liker deg på den måten. 

Anonymkode: 8edc8...37d

Gjest NotNaomi
Skrevet

Som regel vet vi etter bare en halvtime om personen er noen vi vil satse på. Hvis dere har blitt kjent, så tror jeg at løpet er kjørt når han kun vil være venner.

Skrevet

Jeg har sagt det til flere. Aldri endret mening

Anonymkode: 583dd...d01

Skrevet

Jøss. Er det virkelig ingen her som har sagt det, eller sagt det til noen, og så endret mening? 

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jøss. Er det virkelig ingen her som har sagt det, eller sagt det til noen, og så endret mening? 

Hvorfor er det et "jøss"? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Har du gjort det?

Anonymkode: 770dc...4fc

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Nei. 

Anonymkode: baf60...0df

Skrevet

Dreiv å rota med en fyr jeg var veldig interessert i. Trodde vi hadde noe skikkelig bra på gang. Så slapp han bomben om at han ville bare være venner. Jeg ble så lei meg. Halvannen uke etterpå sa han at han angret som en hund, og ville ha meg tilbake. I dag er vi lykkelig gift, og passer godt på hverandre. Vi er både venner og kjærester nå😊

Anonymkode: b730d...8f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dreiv å rota med en fyr jeg var veldig interessert i. Trodde vi hadde noe skikkelig bra på gang. Så slapp han bomben om at han ville bare være venner. Jeg ble så lei meg. Halvannen uke etterpå sa han at han angret som en hund, og ville ha meg tilbake. I dag er vi lykkelig gift, og passer godt på hverandre. Vi er både venner og kjærester nå😊

Anonymkode: b730d...8f1

Det høres ut som oss. Hadde noe helt fantastisk på gang helt til han plutselig sa at han kun ville være venner. Hæ, liksom? Hva skjedde? Jeg går med et bittelite håp om at han skal angre. 
Takk for at du delte. 

Skrevet

Jeg har. Da min gode venn fortalte at han hadde følelser for meg, sa jeg først at ikke likte han på den måten. 
I ukene etter så gikk jeg ofte og tenkte på hva ville følt hvis jeg så ham med en annen jente og etterhvert kjente jeg på mer og mer følelser for ham. Ble faktisk kjempeforelsket og vi har nå vært sammen i over 20 år ❤️
Lurer noen ganger på om jeg ville tenkt på ham på den måten, hvis han ikke hadde fått meg på tanken… men det var uansett 100% riktig og han er verdens beste 🥰

Anonymkode: b3bfd...62c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...