Gå til innhold

Kjole til bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup neste helg.

Temaet er galla.

Er på vei til Strømmen storsenter nå og har ikke peiling på hvor jeg finner slike kjoler da jeg ikke pleier å gå i kjoler.

Har ikke noe budsjett.

Hvilke butikker bør jeg lete i

Anonymkode: c70a3...aa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Floyd og Byoung? 

Anonymkode: 25c22...783

Gjest NotNaomi
Skrevet

Vic? 

Uansett spør om råd og hjelp, for det er både enklere og bedre pluss sparer tid. 

Skrevet

Bare husk at galla er den strengeste og "fineste" kleskoden som er, dvs kjole og hvitt på menn og lang aftenkjole på damer. Evt bunad for begge kjønn. Evt paradeuniform og medaljer om du er militær.

Anonymkode: 93d2b...3c4

Skrevet

Til galla er det lang og klassisk pen kjole som gjelder, sko kan ikke være sandaler( altså ikke åpen tå) og du bør ha en clutch eller håndveske. 
Jeg ville tatt en kikk på finn eller Tise før jeg dro på senter, spesielt siden du er på sentralt østland? 
Alternativt sett på leie?

Skrevet

Takk alle sammen.

Fant en lang mørk blå kjole som passet perfekt på Floyd, matchet sko til den på Grensen.

Veske har jeg, der er mer spørsmålet hvem jeg skal velge.

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Takk alle sammen.

Fant en lang mørk blå kjole som passet perfekt på Floyd, matchet sko til den på Grensen.

HI

Bare det ikke er en skulderveske/ med lang rem? Ta den fineste du har! Om du har mørk blå kjole og sko kan vesken godt være litt «høylytt». 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Takk alle sammen.

HI

Det gikk unna.

Anonymkode: 9ff54...071

Skrevet
amandine skrev (10 minutter siden):

Bare det ikke er en skulderveske/ med lang rem? Ta den fineste du har! Om du har mørk blå kjole og sko kan vesken godt være litt «høylytt». 

Jeg har kledd meg til galla før, og vet hva det er. Har også en ballkjole, med den kunne ikke brukes denne gangen.

Er bare ikke vant med å handle kjole og viste ikke hvilke butikker jeg skulle begynne å lete i

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Jeg har kledd meg til galla før, og vet hva det er. Har også en ballkjole, med den kunne ikke brukes denne gangen.

Er bare ikke vant med å handle kjole og viste ikke hvilke butikker jeg skulle begynne å lete i

HI

Kos deg! Jeg er litt misunnelig😊🤩🥂

Skrevet
amandine skrev (2 timer siden):

Kos deg! Jeg er litt misunnelig😊🤩🥂

Skal på ball i oktober, og da skal ballkjolen brukes :)
Ballkjolen min er den kjolen som opprinnelig var min brudekjole som er sydd om og farget.
Føler det hadde blitt litt feil å bruke min gamle brudekjole i et bryllup så det var derfor jeg trengte ny.

HI

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Skal på ball i oktober, og da skal ballkjolen brukes :)
Ballkjolen min er den kjolen som opprinnelig var min brudekjole som er sydd om og farget.
Føler det hadde blitt litt feil å bruke min gamle brudekjole i et bryllup så det var derfor jeg trengte ny.

HI

Jeg farget en gang en Leila Hafzi- brudekjole jeg kjøpte på finn, den ble en nydelig lang kjole🥰Ball også?? Heldiggris!

Endret av amandine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...