Gå til innhold

Nakne (fine) bryster...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

☝️

Det er nesten umulig å si noe som helst på dette forumet uten at enkelte skal krangle.

Anonymkode: 262ab...2da

Vel, personen tok deg eksakt på kornet. Du ble beskrevet korrekt. 

Anonymkode: 91f8c...c8d

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 6.8.2022 den 12.47):

Jeg ser gjerne at bryster i alle former kan få være i fri flyt, jeg. Var frigjørende på en strand i Spania der de aller fleste kvinnene, meg selv inkludert, gikk uten bikinitopp. Det var alle kroppsfasonger, brystformer og alle aldre. Og ingen leet et bryn. 

Hvis noe blir naturlig blir det ikke objektivisert lenger. For at noe skal bli naturlig må man begynne et sted.

Anonymkode: 3fe32...fe8

Det er jeg enig i, men det er stor forskjell på å gå toppløs på steder hvor mann går med bar overkropp, og å gå toppløs/med gjennomsiktige klær på steder hvor det ikke vil være naturlig. Ingen menn går toppløs på det røde løper..

Anonymkode: 23d87...0e9

Skrevet

Bare se på diskusjoner om offentlig amming. De fleste som er imot det, fremhever at det ikke er pent å se på melkesprengte ammejur. Altså, hadde det vært helt fint hvis puppene struttet. Hykleri.

Anonymkode: 480a0...546

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Påsto noen det, altså? Da vil jeg se bevis for at den påstanden finnes i tråden!

Ellers: du må jo huske at amerikanske forskere jobber med en materie som er helt annerledes enn den norske. Relasjonen mellom kvinnen og mannen i USA ligner ikke det minste på relasjonene her i landet.  

Både Sundby og Wang er norske. Buss' undersøkelse er fra 80-tallet. Siden Nettavisen ikke fant noen norsk slik undersøkelse fra 80-tallet fant de heller frem en tilsvarende norsk undersøkelse fra 2000-tallet. Videre har de intervjuet en lang rekke norske forskere på temaet.

En sak er sikker; et menneske er et menneske, uavhengig av om vedkommende er amerikansk, tysk, norsk, sudaneser, japaner, eller koreaner. Og mennesker har visse likhetstrekk, uavhengig av tid og sted. Det som går igjen i undersøkelser, så vel i Norge som i utlandet, er valg av partner.

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Vel, personen tok deg eksakt på kornet. Du ble beskrevet korrekt. 

Så sint du er. Hvorfor?

Skrevet

Jeg får rett og slett ikke bestemt meg. Jeg vil gjerne avseksualisere pupper, men i de fleste kulturer og i århundrer tilbake i tid har de blitt seksualisert. 
Her om dagen var det ei dame som bada toppløs rett på utsiden av vinduet mitt. Det klarer jeg ikke å reagere på i seg selv, problemet er at mannen hun bader med også må bort å smake på puppene hennes. Da blir de seksualisert, og jeg ønsker ikke at barna skal se det.

Det er et godt poeng at menn ikke viser pupp på rød løper, eller ellers utenom på stranden. Bortsett fra de som gjerne går toppløs gjennom sentrum og på butikkene, men det er jo også noe som blir fordømt. Hvorfor skal de som ønsker en frigjøring, argumentert med menns vaner, gå med puppene fri på andre arenaer enn menn? Det i seg selv bidrar jo til at motivet er litt tvetydig.

Menn går vanligvis ganske så påkledd både på rød løper, scener og ellers. Mens damer går i klær som dekker så lite som mulig. For kvinnefrigjøring? Neppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...