Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Kan noen anbefale en ok gming PC. Trenger ikke være det beste, men det må være bra nok. Nybegynner på 9 år. Gjerne med link. Takk❤️ Anonymkode: b60b5...e9e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 https://www.komplett.no/product/1182572/gaming/gaming-pc/stasjonaer/hp-pavilion-gaming-tg01-2023no Vår sønn fikk denne da han ble 10 år. Har snart hatt den i et år, og er fornøyd. Han spiller mest Fortnite og Roblox på den, samt lager musikk på et program jeg ikke husker hva heter. Anonymkode: 7ec11...d49
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 Ta en tur i butikken og finn en ung ekspeditør å spørre, de har gjerne god peiling Det viktigste er at det er en rask nok prosessor til å takle spillene, så det ikke "lægger" når de spiller. Mine gutter er såpass gamle nå at de har kjøpt seg stasjonære pc'er, men på barneskolen hadde de begge gaming laptop/pc. Vi fikk alltid god hjelp i butikken, ta med poden og snakk med noen som selv gamer så får dere god hjelp altså. Man erfarer ofte at de butikkansatte har visse produkter de skal fremme pga gode avtaler med leverandør o.l., men akkurat når det kommer til dette å hjelpe en ung gamer når de gamer selv er min erfaring at de glemmer alt om leverandøravtaler og snakker seg varme om hva som er lurt og ikke lurt å ha hjemme Anonymkode: ff7f8...ac3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #4 Skrevet 6. august 2022 Jeg ble fortalt at jeg må ha minst 3080, en i9 cpu, og minst 32 giggabeit med ram, for å kunne spille spill. Det er bare til å si i fra i butikken så vet de hva dette betyr. Anonymkode: b499f...f8d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #5 Skrevet 6. august 2022 Min 15 åring har denne, og er veldig fornøyd. https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc/stasjonar-gaming-pc/lenovo-legion-t5-r71610003070-stasjonar-gaming-pc/387185 Vi fikk anbefalt det merket, da de skal være lette å bygge på. Vi kjøpte den da den var på salg og, så fikk den 5000 kr billigere. Anonymkode: 6943b...749
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #6 Skrevet 6. august 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ta en tur i butikken og finn en ung ekspeditør å spørre, de har gjerne god peiling Det viktigste er at det er en rask nok prosessor til å takle spillene, så det ikke "lægger" når de spiller. Mine gutter er såpass gamle nå at de har kjøpt seg stasjonære pc'er, men på barneskolen hadde de begge gaming laptop/pc. Vi fikk alltid god hjelp i butikken, ta med poden og snakk med noen som selv gamer så får dere god hjelp altså. Man erfarer ofte at de butikkansatte har visse produkter de skal fremme pga gode avtaler med leverandør o.l., men akkurat når det kommer til dette å hjelpe en ung gamer når de gamer selv er min erfaring at de glemmer alt om leverandøravtaler og snakker seg varme om hva som er lurt og ikke lurt å ha hjemme Anonymkode: ff7f8...ac3 Takk for tips😊 ja alltid skeptisk til elkjøp-ansatte feks, da de alltid skal selge meg det "beste" til tross for at jeg har bestemt meg på forhånd, feks når det gjelder tv. Anonymkode: b60b5...e9e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #7 Skrevet 6. august 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): https://www.komplett.no/product/1182572/gaming/gaming-pc/stasjonaer/hp-pavilion-gaming-tg01-2023no Vår sønn fikk denne da han ble 10 år. Har snart hatt den i et år, og er fornøyd. Han spiller mest Fortnite og Roblox på den, samt lager musikk på et program jeg ikke husker hva heter. Anonymkode: 7ec11...d49 Da må jeg ha skjerm, mus og tastatur så er den komplett? Og headset kanskje. Anonymkode: b60b5...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå