Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Det er en god bekjent som har vært i lag med en øst-europeer i et års tid. Han fremstår vennlig og snill mot venninnen våres, men han kjenner ikke så mange i Norge, kun kollegaer og andre perifere kjente. Og det var dit han tok med venninna våres i helga. De hadde snakket norsk for det meste fordi det var ett par andre norske menn der og andre utenlandske også Det hadde vært snakk om mye kriminalitet og det var også narko i huset som noen åpent tok. De bodde flere i et stort hus litt avsides, og hun kom seg ikke vekk fordi hun hadde drukket da de grillet da de kom, og alt kom fram mer og mer utover kvelden. Typen hennes sier at han ikke kjenner de folka egentlig, men at siden flere er fra samme land og region så har de kontakt med hverandre her i landet. Vi vil hun skal dumpe fyren men hun tror på ham at han ikke skal ha mer med de folka å gjøre. Hvordan skal vi overbevise henne om at hun må slå opp med ham? Anonymkode: 674ad...153
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Eh, det får hun vel avgjøre selv? Hvordan kan jeg overbevise deg om å ta et norskkurs? Anonymkode: 0e996...952
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 La henne være. Begynner du å næge mister du henne. Anonymkode: bdcbb...910
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 Er "vi" deler av personlighetene dine? Eller er det et kongelig vi? Anonymkode: 8c843...e3e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 Hvorfor skal hun slå opp med han for en hendelse? Anonymkode: 2f4ae...987
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 Herregud, hvor stygt folk svarer her. Ikke bry deg om incelsene, HI. Når noen er forelsket, er det nesten umulig å gjøre noe med det. Jo mer dere stritter imot, desto mer hektet blir hun - den forbudte frukten smaker som kjent best. Her hadde jeg fulgt med og kontaktet politiet/foreldre hennes/krisesenter hvis det eskalerer. Anonymkode: 63341...cbc
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #7 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Herregud, hvor stygt folk svarer her. Ikke bry deg om incelsene, HI. Når noen er forelsket, er det nesten umulig å gjøre noe med det. Jo mer dere stritter imot, desto mer hektet blir hun - den forbudte frukten smaker som kjent best. Her hadde jeg fulgt med og kontaktet politiet/foreldre hennes/krisesenter hvis det eskalerer. Anonymkode: 63341...cbc Incels? Ikke bruk ord du ikke kan, kanskje. Anonymkode: 2f4ae...987
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #8 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Incels? Ikke bruk ord du ikke kan, kanskje. Anonymkode: 2f4ae...987 Incel, er ikke det når du har mann og barn da? (sarkasme) Anonymkode: 2d2bb...5fd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #9 Skrevet 5. august 2022 Jeg skjønner at du blir bekymret, HI. Jeg vil gi deg samme råd som de andre, la henne ta dette valget selv. Stå bare klar til å ta imot henne hvis hun dumper han. Jeg har gjort erfaringen å legge meg i, støtte, noen som hadde en voldelig samboer. Jeg forsto henne når hun pratet dritt om han, hun hadde jo rett i det hun sa. Han var en drittsekk. Jeg la ikke til selv, jeg sa bare til henne det hun selv hadde sagt når hun senere mente han var grei likevel. Problemet var at hun kunne komme med påstander som, "du misforstår han, du tenker bare vondt om han og kritiserer han hele tiden, han er egentlig en god mann". De som ikke vil lytte, de nytter det ikke å prate til. Hun vil tenke godt om han. Det har hun lov til. Det eneste du kan gjøre er å være der for henne når hun endelig bestemmer seg for noe annet, at hun har fått nok. Anonymkode: 2d2bb...5fd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #10 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Incels? Ikke bruk ord du ikke kan, kanskje. Anonymkode: 2f4ae...987 Sånne bitre svar må jo komme fra noen som ikke har fått seg noe på en del år. Anonymkode: 63341...cbc
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #11 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Sånne bitre svar må jo komme fra noen som ikke har fått seg noe på en del år. Anonymkode: 63341...cbc Bitre svar? Hvor? Anonymkode: 2f4ae...987
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #12 Skrevet 5. august 2022 Jeg skjønte ikke de spydige svara her 🤷♀️ Vi skal kanskje la det være, men vi andre ble litt skeptiske på grunn av at vi bryr oss om bare. Jeg ser den at det kan være mot sin hensikt om vi sier mer, så skal la vær. Anonymkode: 674ad...153
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå