Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 At de med best ballforståelse blir plassert på midten? At de som er spreke ,men ikke nødvendigvis kan lese spillet ikke får spille beck? Anonymkode: c4dc7...76d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): At de med best ballforståelse blir plassert på midten? At de som er spreke ,men ikke nødvendigvis kan lese spillet ikke får spille beck? Anonymkode: c4dc7...76d Aner ikke, men det er i så fall logisk Anonymkode: 31202...355
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 Ja, det stemmer. Er slik på laget til min 11-åring. Og de som tør å gå på mål + godt skudd. Anonymkode: 73dde...f04
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja, det stemmer. Er slik på laget til min 11-åring. Og de som tør å gå på mål + godt skudd. Anonymkode: 73dde...f04 Trodde alle får lov til å spille alle posisjoner jeg… sånn for å finne ut hva de trives med. Er det spesielt stas å spille beck da? Viktig posisjon? Feks midtbeck? Anonymkode: c4dc7...76d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 Dette vil nok variere litt med alder, men det er nok dessverre ganske vanlig å sette de mest uerfarne på ving når de er unge. Anonymkode: 1a54a...653
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Trodde alle får lov til å spille alle posisjoner jeg… sånn for å finne ut hva de trives med. Er det spesielt stas å spille beck da? Viktig posisjon? Feks midtbeck? Anonymkode: c4dc7...76d Ja, det er viktig. De har mest å gjøre i forsvar og mest å gjøre i angrep. Anonymkode: 31202...355
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #7 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Dette vil nok variere litt med alder, men det er nok dessverre ganske vanlig å sette de mest uerfarne på ving når de er unge. Anonymkode: 1a54a...653 Her plasserer vi de som er flinkest til å springe på ving. Det er logisk. De større og sterkere, plasseres på midten for de trenger ikke springe så mye. Sånn har det alltid vært fra jeg selv var liten, og slik er det på de proffe lagene også. Anonymkode: 1ad98...27a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #8 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Her plasserer vi de som er flinkest til å springe på ving. Det er logisk. De større og sterkere, plasseres på midten for de trenger ikke springe så mye. Sånn har det alltid vært fra jeg selv var liten, og slik er det på de proffe lagene også. Anonymkode: 1ad98...27a Har det altså også med spilleforståelse å gjøre? Min vil gjerne spille midt , men det er tydeligvis ikke noe man kan få velge selv om man er sprek… er den rollen viktigere enn andre roller? Anonymkode: c4dc7...76d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #9 Skrevet 5. august 2022 Og hvor plasseres de som hverken har styrke, fart eller er spreke? Anonymkode: c4dc7...76d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #10 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Har det altså også med spilleforståelse å gjøre? Min vil gjerne spille midt , men det er tydeligvis ikke noe man kan få velge selv om man er sprek… er den rollen viktigere enn andre roller? Anonymkode: c4dc7...76d I ballspill er lagspill det viktigste. Alle plasser på banen er faktisk like viktige! Anonymkode: 1ad98...27a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #11 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Har det altså også med spilleforståelse å gjøre? Min vil gjerne spille midt , men det er tydeligvis ikke noe man kan få velge selv om man er sprek… er den rollen viktigere enn andre roller? Anonymkode: c4dc7...76d Midtbekk, høyre og venstre bekk er de som scorer mest. Sikkert derfor din vil spille midt. Men det krever mer enn å kunne spille, og selvsagt blir man plassert der man anses å kunne gjøre best jobb, ikke der man vil Anonymkode: 31202...355
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #12 Skrevet 5. august 2022 På laget til min sønn er de flinke til la alle spille på alle plasser, selv om noen spiller oftereet sted enn andre. Min gutt blir ofte plassert på kanten selv om han har god ballforståelse (og løpet raskt med god konsis). Jeg tror årsaken til det er at han er den eneste venstrehendte spilleren på laget og det er lettere for han å få ballen i mål fra høyre kant enn for de høyrehendte. Og det er absolutt lurt å ha noen med god forståelse for sikkert på siden også, blant annet er det lettere for dem å trekke innover mot midten når forsvarsspillerne på det andre laget står langt ute. (De er fortsatt bare 6 spillere på banen og spiller derfor uten fast strekspiller) Anonymkode: 71822...887
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #13 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Og hvor plasseres de som hverken har styrke, fart eller er spreke? Anonymkode: c4dc7...76d I sjakklubben. Anonymkode: 42ef8...9d5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #14 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Og hvor plasseres de som hverken har styrke, fart eller er spreke? Anonymkode: c4dc7...76d På ving. Anonymkode: 73dde...f04
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #15 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): I sjakklubben. Anonymkode: 42ef8...9d5 😂😂😂 Anonymkode: 31202...355
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #16 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har det altså også med spilleforståelse å gjøre? Min vil gjerne spille midt , men det er tydeligvis ikke noe man kan få velge selv om man er sprek… er den rollen viktigere enn andre roller? Anonymkode: c4dc7...76d På vårt lag er det en spiller som er svært liten for alderen. Står hen sentralt blir hen overkjørt. Denne spilleren har god teknikk, god spilleforståelse og er rask. Gjør en kjempegod jobb på vingen. Vårt lag scorer alltid mange mål fra vingposisjon. Anonymkode: 0f4c7...64e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #17 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Og hvor plasseres de som hverken har styrke, fart eller er spreke? Anonymkode: c4dc7...76d På streken. Anonymkode: 63f9d...dbb
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #18 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Og hvor plasseres de som hverken har styrke, fart eller er spreke? Anonymkode: c4dc7...76d På benken. Anonymkode: 9da01...313
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #19 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): På benken. Anonymkode: 9da01...313 De skal jo selvsagt få spille de også Anonymkode: c4dc7...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå