Gjest NotNaomi Skrevet 5. august 2022 #51 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva har hat med dette å gjøre? Jeg spør om det er greit å generalisere ut i fra hvor folk kommer fra. Det er det altså, ifølge deg. Anonymkode: fcb17...33e Ja, det er det ja. Ikke lag så mye drama og styr på grunn av humor og bagateller.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #52 Skrevet 5. august 2022 NotNaomi skrev (2 minutter siden): Ja, det er det ja. Ikke lag så mye drama og styr på grunn av humor og bagateller. Hvor er dramaet? Anonymkode: fcb17...33e
Gjest NotNaomi Skrevet 5. august 2022 #53 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvor er dramaet? Anonymkode: fcb17...33e Dette er vel tredje eller fjerde kommentar fra deg som går på hva jeg skriver. Drama kaller jeg det.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #54 Skrevet 5. august 2022 NotNaomi skrev (11 minutter siden): Dette er vel tredje eller fjerde kommentar fra deg som går på hva jeg skriver. Drama kaller jeg det. Hvis det blir for drama for deg så kan du jo bare overse kommentarene mine, men så lenge du svarer så gir du jo signaler om at du mer enn gjerne deltar i dramaet. Anonymkode: fcb17...33e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #55 Skrevet 5. august 2022 NotNaomi skrev (15 minutter siden): Dette er vel tredje eller fjerde kommentar fra deg som går på hva jeg skriver. Drama kaller jeg det. Om du ikke vil at folk skal spør flere ganger kan du jo bare svare første gang? Anonymkode: bfd98...628
Gjest NotNaomi Skrevet 5. august 2022 #56 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvis det blir for drama for deg så kan du jo bare overse kommentarene mine, men så lenge du svarer så gir du jo signaler om at du mer enn gjerne deltar i dramaet. Anonymkode: fcb17...33e ..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #57 Skrevet 5. august 2022 Jeg er enig - Bergen er oppskrytt. Lite sjarmerende by, og enda mindre sjarmerende folkeslag. Helt sikkert områder jeg ikke har vært som er fine, men jeg har besøkt byen noen ganger så da burde jeg ha sett dem, kanskje… Jeg liker ikke Oslo mye bedre, men syns den har noen områder som er ok. Stavanger er ganske fint (selv om jeg forstår lite av hva de sier, dessverre). Trondheim er en vakker by, men har også noen mindre fine områder. Så jeg syns vel alt i slt at Oslo og Bergen er overvurdert, og Stavanger og Trondheim er undervurdert. Anonymkode: bcfae...334
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #58 Skrevet 5. august 2022 Woah0 skrev (7 timer siden): - For mye bussbytte - Gjørmete stier på fjellstier, lett å falle med feil sko. Iforhold til hard steinete fjell med bratt trim bakke - Høyre politisk by som gir deg sweatshop arbeid, og hvis du nekter så blir du tatt støtten Ikke akkurat det jeg vil kalle for bedre enn Oslo. Ikke at jeg har bodd i Oslo. Men ser bare ikke hva som er så fint her?. Er mest depressivt. Bergen er helt NYDELIG! ❤❤❤❤ men jeg er sikkert innhabil Anonymkode: 6b601...58b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #59 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri bodd i Oslo, men jeg har besøkt byen og en del andre steder i området. Det jeg savner med Osloområdet er faktisk fjellene, marka kan ikke sammenlignes med en god fjelltur. Jeg savner også kulturen, særegenheten og sjelen til byen. Altså, hvor mange byer har egne sanger? Hvor mange fra Oslo er glad i byen sin? Mange bergensere er stolt av byen og dens særegenheter. Når jeg er i Oslo kjenner jeg at det er i Bergen jeg hører hjemme, til tross for mye regn og dårlig kollektivtilbud. Btw. Jeg stemmer ikke på Høyre. 😉 Anonymkode: caff7...229 Oslo har jo mange sanger! Jeg er fra Oslo og er veldig glad i byen min, og det gjelder nok veldig mange her. Om du går i gatene her vil du se at det står "Oslove" mange steder. Anonymkode: 7c02f...d88
Leverpostei Skrevet 5. august 2022 #60 Skrevet 5. august 2022 Med fare for å fremstå som både selvgod og brautende må jeg få si meg sterkt uenig. Hvis du tryner i Stoltzen (er dét den bratte trimbakken?) slår du deg, men det er da ikke gjørmete! I tillegg er utsikten verd det. Når det er snø er det flotte skiløyper på Fløyen, midt i sentrum, og om sommeren kan du kan bade både på Nordnes og i bydelene. Senest i går delte vi grillmaten vår med noen vi ble kjent med i parken. Kollektivtilbudet er ikke optimalt, det kan jeg være enig i. Men hvis du ikke har det veldig travelt er bybanen hyggelig, da.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #61 Skrevet 5. august 2022 Leverpostei skrev (1 minutt siden): Senest i går delte vi grillmaten vår med noen vi ble kjent med i parken. Det er akkurat det jeg snakker om! Drar man til Bergen og tar kontakt med noen, uansett for hva omtrent, så har man man nye venner for livet på et par timer Anonymkode: 3d831...687
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #62 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er akkurat det jeg snakker om! Drar man til Bergen og tar kontakt med noen, uansett for hva omtrent, så har man man nye venner for livet på et par timer Anonymkode: 3d831...687 Ja, er ikke det kjedelig?! (sarkasme) Anonymkode: dff40...c71
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #63 Skrevet 5. august 2022 Bergen er da en flott by, fantastisk beliggenhet omkranset av sjø og fjell, mye fin gammel bebyggelse i sentrum. Hilsen en som bor i Oslo, som også liker Oslo. Anonymkode: acf44...2e9
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #64 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Bergen er da en flott by, fantastisk beliggenhet omkranset av sjø og fjell, mye fin gammel bebyggelse i sentrum. Hilsen en som bor i Oslo, som også liker Oslo. Anonymkode: acf44...2e9 Ja, man skulle ikke tro det, men man kan faktisk like BÅDE Oslo og Bergen 😆 Bergen er nydelig, Oslo er supersjarmerende, Trondheim er fantastisk og Stavanger… sukk ♥️ For ikke å snakke om Bodø, Lofoten, Vestlandet og Gudbrandsdalen. Og Finnmarksvidda… Og Hønefoss! Hønefoss er jo superfin! Og Arendal! Kristiansand! Er det typisk norsk dette med at folk skal konkurrere over hvilken by som liksom er best? Jeg har vært mange steder i Norge, og aldri har jeg vært et sted som ikke har sjarmert meg på den ene eller andre måten. Alle steder har «noe» ved seg. Anonymkode: fcb17...33e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå