Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Broren til mannen bor i nabolandet, og låner nå hytten til svigers og er på ferie i Norge, 20 min unna her vi bor. Vi ble bedt på middag i dag av svoger til denne hytta. I går kveld sendt svigermor melding og sa det ble grilling. Så deilig svarte jeg. Hun ringte opp igjen og sa at vi må ta med mat selv. Javel, helt i orden svarte jeg. Stusset litt da vi fikk melding om vi ville komme på middag, og flere år tidligere når de har bodd her har vi sponset alle døgnets måltider med en selvfølge. Men, ok. Så sier svigermor videre at vi kjøper mat til dem og oss, så kjøper dere bare det dere vil ha selv! Jeg synes det er merkelig å be noen på mat, og så be de ta med mat selv. Og nr 2, svigers kjøper til de og ikke oss. På hytta i dag kom det frem at de hadde truffet hverandre flere dager denne uken, men ikke spurt oss. Helt fair for min del, men søskenbarna på 5 år kunne jo vært sammen.. de ser hverandre kun om sommeren. Mannen sier ikke noe, men jeg stusser ved hele opplegget. Kanskje de ikke liker oss, og jeg ikke fanger opp signalene!? De har vært mye frekke mot oss, men synes alltid vi har vært høflige og greie.. men kanskje jeg tar feil. Anonymkode: 881b6...e4d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Er dere veldig kresne når det gjelder mat? Anonymkode: e5d66...268
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Svigermora di duller med den hjemkomne sønnen. «Slakt gjøkalven» som det står i Bibelen. Det føles naturlig for henne, siden hun har savnet ham, men framstår frekt og urettferdig for den andre sønnen. Vil jeg tro. Anonymkode: 89ef7...af5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 De høres bare litt egoistiske og gjerrige ut? Og dere blir litt tatt for gitt av svigers? Anonymkode: 1c700...ceb
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 De matgreiene var merkelig og stusselig må jeg si. Men i forhold til at svigers har sett dem mer enn dere, det er vel fordi svigers har tatt kontakt og vært interessert i denne broren og familien. Mens dere kommer når dere blir invitert og viser ingen interesse utover det. Anonymkode: f4b75...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå