Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Nå i dag; hvorvidt noen hadde 9 ukers skoleferie eller ikke. Selv om man linker til korrekt info så holder det visst ikke for det ER 8 uker. Basta bom! Hva ER greia? Anonymkode: c1271...f89
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 NotNaomi skrev (2 minutter siden): 🙄 Du har kanskje et ordentlig svar også? Anonymkode: c1271...f89
Gjest NotNaomi Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 (endret) Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Du har kanskje et ordentlig svar også? Anonymkode: c1271...f89 Okay da. Altså, hvis noen diskuterer mot bevis, så er de der at de ikke skjønner...altså dumme. En annen grunn er at de vet opplysningen i linken er feil, men da må de levere dokumentasjon på det. Det tredje alternativet er at noen vil krangle på en barnslig måte. Du må overse 1 og 3. Så er det noen ganger du ser at folk ikke tar ting, og så prøver man å forklare. De bør du også lære deg å overse. De som ikke tar ting altså. Svar avgitt. Endret 4. august 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 3 hours ago, Anonym bruker said: Nå i dag; hvorvidt noen hadde 9 ukers skoleferie eller ikke. Selv om man linker til korrekt info så holder det visst ikke for det ER 8 uker. Basta bom! Hva ER greia? Anonymkode: c1271...f89 for min del kunne de hatt ferie kun fra 1 juli til 1 August Anonymkode: 6762a...555
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nå i dag; hvorvidt noen hadde 9 ukers skoleferie eller ikke. Selv om man linker til korrekt info så holder det visst ikke for det ER 8 uker. Basta bom! Hva ER greia? Anonymkode: c1271...f89 Sommerferien bestemmes av kommune/fylke og varierer fra sted til sted. Så om noen har 9 uker, 10 uker eller 8 uker, så stemmer nok det. Her jeg bor er det nøyaktig 8 uker. Siste dag var 17. juni, så var det en helg, så startet ferien da fra 20. juni. Første skoledag etter ferien er 15. august. Sjekker du kalenderen, så er det 8 uker. Hva andre steder har vet jeg ikke, men kjenner noen som starter igjen 17. og 18. de har da 8 1/2 uker, 9 hvis man regner med helgen 17.-19. juni. Så da stemmer det både med 8 og 9 uker da. Ingen av de tar feil da? Anonymkode: 75866...a7b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Sommerferien bestemmes av kommune/fylke og varierer fra sted til sted. Så om noen har 9 uker, 10 uker eller 8 uker, så stemmer nok det. Her jeg bor er det nøyaktig 8 uker. Siste dag var 17. juni, så var det en helg, så startet ferien da fra 20. juni. Første skoledag etter ferien er 15. august. Sjekker du kalenderen, så er det 8 uker. Hva andre steder har vet jeg ikke, men kjenner noen som starter igjen 17. og 18. de har da 8 1/2 uker, 9 hvis man regner med helgen 17.-19. juni. Så da stemmer det både med 8 og 9 uker da. Ingen av de tar feil da? Anonymkode: 75866...a7b Nord-Norge og Sør-Norge har ulik skolerute. I nord er sommerferien en uke mer, mens de ekstra 5 dagene blir gitt som høstferie, vinterferie eller månedslov i sør. Anonymkode: 7df00...028
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Nord-Norge og Sør-Norge har ulik skolerute. I nord er sommerferien en uke mer, mens de ekstra 5 dagene blir gitt som høstferie, vinterferie eller månedslov i sør. Anonymkode: 7df00...028 Sør, nord og vest kan ikke jeg svare på. Jeg bor øst. Men selv der er skoleturen forskjellig. Tidligere hadde vi høstferie samtidig som Oslo og Akershus, men vinterferie hadde vi en uke senere. Min venninne og jeg dro på mye ferie sammen, men kunne aldri dra sammen på vinterferie selv om vi bare bodde 35 min fra hverandre Anonymkode: 75866...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå