Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Har sett at Helix bare har bøyle over lårene, føles det trygt? Har de sikkerhetsbelte i tillegg? Anonymkode: d99ff...d28
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Akkurat nå er det opptil 60 min med kø står det: https://www.liseberg.se/attraktioner/helix/ Begge jentene mine tok den, 13 og 14 år gamle. Jeg sto og så på. Fikk ikke inntrykk av at de følte det var usikkert. Er jo ikke av de største berg og dalebanene. Vi var heldige da, var der tidlig i sommer, rett etter skoleslutt, og det var meldt øse pøse regnvær. Men så ble det opphold likevel. Sikkert mange som la andre planer og flyttet planlagte besøk til parken til andre dager pga det dårlige værvarselet, for det var overraskende lite folk. Jentene mine tok de store karusellene igjen og igjen, nesten uten kø. Tror de tok Atmosfear 6 ganger Anonymkode: 3a2d9...762
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Helix er fantastisk, og hvis man kun skulle tatt en tur på Liseberg måtte det blitt Helix. Den føles alt annet enn utrygg. Anonymkode: 823f4...5be
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 Jeg hadde aldri i hele mitt liv, noen gang tatt Helix 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈 Jeg tok Lisebergbanan og holdt på å dø 😳 Anonymkode: 89a7d...2a4
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Bruk digital kø-løsningen i appen om tilgjengelig, vi sto over en time i kø i juni. Jeg trodde jeg skulle dø da jeg så det bare var bøyle over lårene, men det gikk helt fint, følte meg ikke mer utrygg enn med bøyle over skuldrene. Fort ferdig da 😄 Anonymkode: 4f724...774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå