Gå til innhold

Bruker dere dagkrem hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har tørr hud og den trenger pleie. Jeg bruker en dagkrem med faktor 25 hele året, Origins plantscription, og en god nattkrem fra samme merke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som H&H over her, jeg har for tørr hud til at jeg bare kan droppe krem. Blir enda verre etter at jeg har vasket ansiktet, må smøre hver gang jeg har hatt vann i fjeset. Bruker også dagkrem med solfaktor. Varierer merket.

Skrevet

Mange her som ikke vasker og smører ser jeg, og det er vel greit om man ikke bruker sminke. Sminker dere aldri? Jeg bruker sjeldnere og sjeldnere sminke, men de dagene jeg bruker det så må jeg jo vaske det av på kvelden og da blir huden så tørr at jeg er nødt til å smøre på fuktighetskrem. Nå synes jeg det er så deilig å smøre at jeg smører morgen og kveld de dagene jeg ikke sminker også. Gir sånn velvære. 

Jeg bruker helt enkel krem som ikke koster så mye. Det siste året har jeg bare kjøpt en krukke Nivea soft på matbutikk til ca 40 kroner. 

Anonymkode: 7a22c...c8c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mange her som ikke vasker og smører ser jeg, og det er vel greit om man ikke bruker sminke. Sminker dere aldri? Jeg bruker sjeldnere og sjeldnere sminke, men de dagene jeg bruker det så må jeg jo vaske det av på kvelden og da blir huden så tørr at jeg er nødt til å smøre på fuktighetskrem. Nå synes jeg det er så deilig å smøre at jeg smører morgen og kveld de dagene jeg ikke sminker også. Gir sånn velvære. 

Jeg bruker helt enkel krem som ikke koster så mye. Det siste året har jeg bare kjøpt en krukke Nivea soft på matbutikk til ca 40 kroner. 

Anonymkode: 7a22c...c8c

Joda jeg sminker meg men vasket det bare bort med vann,aldri hatt behov for noe kremer pga det.

Anonymkode: d6179...0c7

Skrevet

Bruker Nivea. Har supertørr hud som blir stram og sliten uten.

Anonymkode: 612d4...a66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...