Gå til innhold

Bruker dere dagkrem hver dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leser litt på nettet om temaet nå å flere av kremene står det at en må rense huden før bruk av kremen. Så da må jeg ha først kjøpe en for å rense huden,også en dagkrem og nattkrem? Er dyrt å være dame skjønner jeg :P

Anonymkode: d6179...0c7

51 år og har aldri renset huden. Til tross for, eller kanskje på grunn av, det har jeg fin hud og få rynker. Bruker en rimelig dagkrem fordi jeg ellers føler meg ‘stram i maska’, men ikke en spesiell nattkrem. 

Anonymkode: 2290d...e25

Jeg vasker ansiktet med kaldt vann morgen og kveld. Deretter smører jeg på Vichy Mineral booster og avslutter med kokosolje (sånn hard på glass). 
Da føles huden myk og fin. Jeg hadde mer rynker og tørrere hud da jeg var 38 enn nå når jeg er 45. 

Anonymkode: 6fedd...83d

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei, det bruker jeg aldri. Det er helt unødvendig. 

Anonymkode: bc531...205

Krem i seg selv er jo helt unødvendig om man ikke har problemer med huden. Så drt har jeg aldri brukt penger på gitt. Se bort i fra solkrem da. 

Anonymkode: 513ae...3ea

Selvfølgelig må en jo rense huden før krem, må jo ha ren hud( en tar ikke på seg deo uten å vaske seg først??)

Bruker en mild rens og vichy dagkrem, eller Avene/LRP og innimellom.

På vinteren brukes og nattkrem 

Anonymkode: 9ee34...7b0

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig må en jo rense huden før krem, må jo ha ren hud( en tar ikke på seg deo uten å vaske seg først??)

Bruker en mild rens og vichy dagkrem, eller Avene/LRP og innimellom.

På vinteren brukes og nattkrem 

Anonymkode: 9ee34...7b0

Det blir jo helt feil å si at man må når det beviselig kan gå helt bra å ikke gjør det. Jeg vasker med kaldt vann, tørker og smører. Har knapt hatt en kvise hele livet og veldig lite rynker nå. 

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (27 minutter siden):

Fordi jeg tar vare på huden min. Det anbefales å bruke solkrem året rundt. Renser også selvsagt huden. 

Nei, det anbefales ikke å bruke solkremer året rundt. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det anbefales ikke å bruke solkremer året rundt. 

https://www.tv2.no/a/14490626/ joda. Det skader i alle fall på ingen måte å gjøre det.

Anonymkode: c99ae...6cf

Oida, her var det mange lettlurte. Hvorfor gidder dere alt det styret med å rense og smøre? Dyrt er det og. En lett vask med rent vann morgen og kveld holder lenge. Kanskje en dæsj solkrem på sommeren når sola er sterk, ellers skal det ikke være nødvendig. Men for all del, hver sin lyst.

Anonymkode: a8dc1...fcf

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Oida, her var det mange lettlurte. Hvorfor gidder dere alt det styret med å rense og smøre? Dyrt er det og. En lett vask med rent vann morgen og kveld holder lenge. Kanskje en dæsj solkrem på sommeren når sola er sterk, ellers skal det ikke være nødvendig. Men for all del, hver sin lyst.

Jeg har ganske tørr hud, hvis ikke jeg bruker krem blir huden i ansiktet stram og flasser. Klør gjør det også. Jeg bruker olje og ultra moisture krem fra Ren som jeg er fornøyd med. At andre ikke har samme behov som deg betyr ikke at vi er lettlurte. Det er sikkert masse du gjør som andre synes er unødvendig også, men som du liker eller tenker er viktig 🙂

Anonymkode: 78ed3...cb9

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei det holder ikke for alle. Jeg ser utrolig stor forskjell på huden i de periodene jeg ikke har hatt gode hudpleierutiner. Når jeg pleier huden er den helt ren, glatt, klar og frisk med små porer. Den flasser ikke pga tørrhet heller. 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Man er jo ikke lettlurt fordi man har andre behov enn deg? Jeg renser ikke og bruker bare rimelige kremer, men ser da at andre har mer utfordringer med huden enn meg. 

Ja, bruker cosmica sine produkter, rimelige og gode. Er jeg ute så vasker og smører jeg morgen og kveld for å fjerne luftbåren luftforurensning, eller bare 1 gang om dagen. Er 43 år og har veldig fin hud, selv om jeg har tørr hud i utgangspunktet.

Anonymkode: c67c9...c34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...