Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Vise brukere og om du svarer svarer du da nedlatende? Hva er grunnen? Anonymkode: 58d19...6b1
*Miss Marple* Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Ja, jeg unngår å svare enkelte brukere som bare er ute etter å krangle og kverulere. Det er et par slitsomme individ her inne for tiden og de gidder jeg som regel ikke å svare. Ellers svarer jeg der jeg kan og vil. Føler meg ikke forpliktet til å svare noen.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 Svarer innlegg som er interessante. Nå for tiden unngår jeg tråder med flere sider fordi de sikkert er forpesta med en kverulant Anonymkode: 10615...9ca
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Tvert imot. De verste er festlige å skru opp. Anonymkode: 5fe4c...873
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 Vise svarer jeg. Visse unngår jeg... Anonymkode: 9c2b0...fe4
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Vise svarer jeg. Visse unngår jeg... Anonymkode: 9c2b0...fe4 Så skrivefeilen, men tenkte folk skjønte hva jeg mente 😉 Anonymkode: 58d19...6b1
Gjest NotNaomi Skrevet 3. august 2022 #7 Skrevet 3. august 2022 (endret) Nei, jeg unngår ikke å svare noen om det vedkommende skriver interesserer meg. Det er selvfølgelig brukere her som jeg ytterst sjelden er enig med, og ser at vi neppe kan bli mer ulike, men jeg er da ikke i trassalderen og tenker at "pøh, henne svarer jeg i hvertfall ikke" Jeg tenker tvert i mot "wow, skrev virkelig den personen det?" Nå er jeg veldig vant til å omgås alle slags mennesker fra alle slags miljøer, så det er har nok litt å si. Jeg har nok vært litt arrogant i mine svar til de som slenger for mye med leppa, men nå gidder jeg liksom ikke. Jeg overser drit 🙂 Så kan jeg le litt noen ganger. Men tåler fint at folk ler av meg også. Not a problem Endret 3. august 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #8 Skrevet 3. august 2022 Jepp, jeg unngår å svare de verste "møteplagerne". Anonymkode: a7d35...35e
Iiiiik Skrevet 3. august 2022 #9 Skrevet 3. august 2022 Ja, det gjør jeg, og har gjort det i mange år. Det dukker opp noen som har lyst til å skape liv, terge på seg andre, eller som jeg tenker bruker forumet på en usunn måte. Jeg har jo ingen innvirkning på hvordan andre bruker forumet, men kan i det minste styre hva jeg bruker tiden min på.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Vise brukere og om du svarer svarer du da nedlatende? Hva er grunnen? Anonymkode: 58d19...6b1 Nei, vise brukere er det beste jeg vet. Visdom trenger vi. Anonymkode: ed778...d75
Superdolly Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 Ja, jeg styrer unna enkelte brukere. Det hender at jeg går inn i en tråd for å svare der også, men bare går ut igjen fordi jeg ser at kranglefanten/ kverulanten herjer, og da gidder jeg ikke. Jeg gidder heller ikke svare de som bruker forumet til selvskading. Jeg er ikke forpliktet til noe som helst her inne, og svarer kun der jeg har lyst og føler jeg har noe å bidra med. I sommer har det blitt lite, fordi jeg ikke orker all kverulering og krangling som oppstår over de minste ting.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2022 #12 Skrevet 4. august 2022 *Miss Marple* skrev (9 timer siden): Ja, jeg unngår å svare enkelte brukere som bare er ute etter å krangle og kverulere. Det er et par slitsomme individ her inne for tiden og de gidder jeg som regel ikke å svare. Ellers svarer jeg der jeg kan og vil. Føler meg ikke forpliktet til å svare noen. individ - Det Norske Akademis ordbok (naob.no) Anonymkode: ca85f...26e
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. august 2022 #13 Skrevet 4. august 2022 Det er vel egentlig litt tilfeldig hvilke emner jeg svarer på, alt etter tid, humør, engasjement og interesse. Dette forumet er jo for det meste lett underholdning og tidsfordriv for min del. Men som et par andre her skriver, så er det enkelte tråder jeg unngår ja. Jeg gidder ikke uendelig sirkelkverulering og krangel. Det handler mer om diskusjonens natur og utvilking, ikke brukerne per se. Og så er det enkelte brukere jeg synes det er hyggeligere å "høre fra", selv om temaet i tråden kanskje ikke er av topp interesse i seg selv. Da kan det være jeg titter innom likevel.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #14 Skrevet 7. august 2022 Ja det er to brukere jeg overser. Hvis de har svart i tråder så gidder jeg ikke. Den ene skriver med og uten nick om hverandre hele tiden, og så fort jeg oppdager at vedkommende er aktiv i tråden gidder jeg ikke svare mer. Anonymkode: 2f8f0...1ce
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #15 Skrevet 7. august 2022 Ja, det er et par nick som jeg ikke gidde å svare, for de bare kverulerer, krangler og avsporer. Som regel så går ut av tråder uten å svare, når jeg ser de nickene kverulerer der og krangler med alle over flere sider. Anonymkode: b1ded...194
Gjest NotNaomi Skrevet 7. august 2022 #16 Skrevet 7. august 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ja det er to brukere jeg overser. Hvis de har svart i tråder så gidder jeg ikke. Den ene skriver med og uten nick om hverandre hele tiden, og så fort jeg oppdager at vedkommende er aktiv i tråden gidder jeg ikke svare mer. Anonymkode: 2f8f0...1ce Svare MER? Så dumt at du og noen til her gir helt ukjente sånn makt over dere. Du går jo glipp av mange gode debatter på den måten, og det betyr jo ingenting for noen at du ikke deltar mer. Det er alltid andre som deltar, og jeg skjønner ikke hvorfor du gjør det. Det har jo ingen hensikt?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #17 Skrevet 7. august 2022 NotNaomi skrev (4 minutter siden): Svare MER? Så dumt at du og noen til her gir helt ukjente sånn makt over dere. Du går jo glipp av mange gode debatter på den måten, og det betyr jo ingenting for noen at du ikke deltar mer. Det er alltid andre som deltar, og jeg skjønner ikke hvorfor du gjør det. Det har jo ingen hensikt? Hun sparer seg selv for irritasjon. Som jeg gjør når jeg ser ditt nick og forlater tråden etter dette. Anonymkode: 0b6fe...6b3
Gjest NotNaomi Skrevet 7. august 2022 #18 Skrevet 7. august 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hun sparer seg selv for irritasjon. Som jeg gjør når jeg ser ditt nick og forlater tråden etter dette. Anonymkode: 0b6fe...6b3 Ja makt. But up to you 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå