Gå til innhold

Morsomme punkter til bryllupsbingo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del, men trenger fler. Forslag?

Anonymkode: b5c50...3af

Fortsetter under...

Skrevet

Eksempel. Spilles som vanlig bingo:)

ABA0D5F7-FD66-486B-B9D3-FE1301866772.png

Skrevet

Er det meninga at alle gjestene skal sitte under middagen og krysse på bingokort eller er det for barna?

Skrevet
Himmel og hav skrev (2 minutter siden):

Er det meninga at alle gjestene skal sitte under middagen og krysse på bingokort eller er det for barna?

Det for gjestene. Er ingen barn. Dette er jo ikke noe man bruker så veldig mye tid på. Ser man noen som skåler, så krysser man av, osv. får folk i prat, er min erfaring.

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Det for gjestene. Er ingen barn. Dette er jo ikke noe man bruker så veldig mye tid på. Ser man noen som skåler, så krysser man av, osv. får folk i prat, er min erfaring.

Jøss.

Annonse

Skrevet

Herregud så pinlig! Dropp det!

Anonymkode: d0b75...2be

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Herregud så pinlig! Dropp det!

Det var ikke det jeg spurte om. Du er sikkert ikke gjest i vårt bryllup😊

Skrevet

Takk til dere som er uenige i at dette bør eksistere, men det var altså ikke det jeg lurte på. 

Skrevet

Øøøøøh.....!

Anonymkode: ca00c...721

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det var ikke det jeg spurte om. Du er sikkert ikke gjest i vårt bryllup😊

Det kan du ikke vite ;)

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det kan du ikke vite ;)

Nei, men sjansen er liten. Og om du er invitert, så er det selvsagt opp til deg om du vil delta på de teite lekene våre😃

Annonse

Skrevet

Jeg synes dette høres kjempegøy ut! Elsker enkle «konkurranser» som jeg selvsagt skal vinne. Har ingen gode forslag selv. 

Anonymkode: 9a3da...027

Skrevet

Hehe, noe av det rareste jeg har hørt om 😉

Håper det er en fin premie til den som får bingo da, og at ingen blir krenket over at folk sitter og leser hva de skal krysse av på

Anonymkode: 254c5...87d

Skrevet

Men jeg ser av forslagene over at du ikke kan bruke «du har gått i klasse med bruden* det må være mulig for alle å få fullt brett. 

Anonymkode: 9a3da...027

Gjest NotNaomi
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg skjønte dette, men ville sikkert gjort det i bryllupet da. Det er helt greit å ha slike småting å gjøre, og man kan ikke ta seg selv så høytidelig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Skjønner, tror jeg, men om jeg var brudens mor og ble blank i øynene under en rørende tale, så vet jeg ikke om jeg hadde satt pris på at folk satt og krysset meg av og skrek BINGO! 

Skrevet
Himmel og hav skrev (2 minutter siden):

Skjønner, tror jeg, men om jeg var brudens mor og ble blank i øynene under en rørende tale, så vet jeg ikke om jeg hadde satt pris på at folk satt og krysset meg av og skrek BINGO! 

Dette var eksempler. Vi kjenner gjestene våre og tar ikke med noe vi ikke tror blir tålt av de. Det er forøvrig ikke så mange av gjestene som er så hårsåre😄

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dette var eksempler. Vi kjenner gjestene våre og tar ikke med noe vi ikke tror blir tålt av de. Det er forøvrig ikke så mange av gjestene som er så hårsåre😄

Jeg tenker som flere her at du trivialiserer noe som tross alt bør ha et anstrøk av høytid.

Anonymkode: 512f2...9ad

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker som flere her at du trivialiserer noe som tross alt bør ha et anstrøk av høytid.

😅🤣😅 gi deg

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ugreit å skape god stemning i bryllup? 

Skrevet
NotNaomi skrev (2 minutter siden):

😅🤣😅 gi deg

Vel. Vi ferdes tydeligvis i svært forskjellige kretser. Du er vel av de som har fotballtema på konfirmasjonen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vel. Vi ferdes tydeligvis i svært forskjellige kretser. Du er vel av de som har fotballtema på konfirmasjonen.

Forskjellige kretser? Jeg ler meg skakk 🤣🤣🤣

Anonymkode: 00657...5e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...