Gå til innhold

Fins det noe jeg kan gjøre hjemme for ¨å få det blasse håret litt mørkere og blankere?

Anbefalte innlegg

Jeg mener, uten å farge det?
I gamle dager fantes det for eksempel noe som het glansvask. Og minicolorasjon.

Sol og saltvann har bleket håret, og selv om jeg nettopp var hos frisør og farget etterveksten og trakk litt av fargen ut i håret på slutten, syns jeg at det allerede er blitt matt og blekt igjen.
Jeg trenger i grunnen bare noe som gjør det fint i én dag eller kveld, når jeg skal på noe festlig der jeg vil se fin ut.

Tips?

Anonymkode: b0b76...660

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg mener, uten å farge det?
I gamle dager fantes det for eksempel noe som het glansvask. Og minicolorasjon.

Sol og saltvann har bleket håret, og selv om jeg nettopp var hos frisør og farget etterveksten og trakk litt av fargen ut i håret på slutten, syns jeg at det allerede er blitt matt og blekt igjen.
Jeg trenger i grunnen bare noe som gjør det fint i én dag eller kveld, når jeg skal på noe festlig der jeg vil se fin ut.

Tips?

Jeg bruker casting glansvask fra loreal. Den vaskes gradvis ut etter ca 8 uker. Sliter ikke på håret. Gir fin farge. 

Anonymkode: 83c1e...e84

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker casting glansvask fra loreal. Den vaskes gradvis ut etter ca 8 uker. Sliter ikke på håret. Gir fin farge. 

Men pass på tonen. Den blir mye mørkere enn fargen på boksen. Jeg har hår som de fleste nok vil kalle brunt eller mørkebrunt. Men når jeg bruker casting bruker jeg den som heter mørk blond. Bruker jeg brun blir det veldig mørkt. 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Men pass på tonen. Den blir mye mørkere enn fargen på boksen. Jeg har hår som de fleste nok vil kalle brunt eller mørkebrunt. Men når jeg bruker casting bruker jeg den som heter mørk blond. Bruker jeg brun blir det veldig mørkt. 

Takk for tips! Det var noe sånt jeg tenkte på, men hvis det varer så lenge som 8 uker, får jeg sikkert kjeft av frisøren, fordi jeg går til ham hver 5.-6. uke og farger etterveksten, og da vil det jo bli feil hvis det fortsatt er farge fra glansvasken der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...