GÃ¥ til innhold

Til dere med nick her. ( kritikk )

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
Skrevet

Husk at det du skriver som anonym betyr akkurat like mye som det du skriver med nick.

Det er ikke sånn at det du skriver med nick gjelder, og det du skriver som anonym ikke gjør det. Selv om du ikke står for det du skriver synlig med nick, så sier det akkurat like mye om deg som om du skrev med navn. 

Det er noen vidrige kommentarer her, og oppfør deg som om alle så at det var nettopp du som skrev den. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymkode: 9fd24...b0e

Skrevet

Følge det selv, kanskje, HI?

Anonymkode: fd905...6d1

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Følge det selv, kanskje, HI?

Morsom eller ? 🙂 dere fortsetter å skrive med nick her. Jeg med. Jeg er akkurat den samme med og uten, og det vet de fleste som henger her 😄 

Jeg later ikke som om jeg er noe annet uten nick akkurat. 

Skrevet
NotNaomi skrev (17 minutter siden):

Morsom eller ? 🙂 dere fortsetter å skrive med nick her. Jeg med. Jeg er akkurat den samme med og uten, og det vet de fleste som henger her 😄 

Jeg later ikke som om jeg er noe annet uten nick akkurat. 

Nei, du er lett å kjenne igjen, og du oppfører deg ikke noe bedre enten du skriver uten, med eller gjør begge deler i samme tråd. Så jeg synes du skal begynne med å feie for egen dør - som du selv har sagt du skal gjøre - før du kritiserer andre forumbrukere.

Skrevet

Grunnen til at jeg ofte skriver som anonym, er fordi jeg har sagt min mening, og ønsker ikke delta så aktivt i diskusjonen videre. Skriver jeg med nick, kommer det varsler og dms. Det gidder jeg ikke forholde meg til. Som anonym kan jeg hoppe inn i diskusjonen igjen når jeg selv ønsker det.

Anonymkode: 0ea8c...a2c

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, du er lett å kjenne igjen, og du oppfører deg ikke noe bedre enten du skriver uten, med eller gjør begge deler i samme tråd. Så jeg synes du skal begynne med å feie for egen dør - som du selv har sagt du skal gjøre - før du kritiserer andre forumbrukere.

Står for det jeg skriver jeg vettu  🙂 har ingen grunn for å lyve til meg selv og andre. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Grunnen til at jeg ofte skriver som anonym, er fordi jeg har sagt min mening, og ønsker ikke delta så aktivt i diskusjonen videre. Skriver jeg med nick, kommer det varsler og dms. Det gidder jeg ikke forholde meg til. Som anonym kan jeg hoppe inn i diskusjonen igjen når jeg selv ønsker det.

Anonymkode: 0ea8c...a2c

Det handler ikke om det.

Det handler om de som viser solsiden med nick og er skikkelig bitches uten.... 

Skrevet
NotNaomi skrev (9 minutter siden):

Det handler ikke om det.

Du får ikke kred for å være bitch med nick altså. Du er slitsom uansett. 

Anonymkode: 7c90b...f6b

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Du får ikke kred for å være bitch med nick altså. Du er slitsom uansett. 

Så fint at du skriver med nick 🙂 der har du jammen integritet 

Skrevet

Alle har nick her. 

Anonymkode: 7ff22...93b

Skrevet
NotNaomi skrev (55 minutter siden):

Det handler ikke om det.

Fei for egen dør før du kritiserer andre. Din oppførsel på forumet har vært alt annet enn solsiden.

Hvorfor forventer du mer av andre her enn deg selv? Hvorfor følger du ikke dine egne råd når du skriver på forumet

Skrevet
NotNaomi skrev (27 minutter siden):

Så fint at du skriver med nick 🙂 der har du jammen integritet 

Men jeg skriver jo ikke med nick. Hvorfor sier du det? Hvorfor lyver du? Hvorfor? 

Skrevet

Ok. Du bestemmer ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette forumet.

Anonymkode: fb039...e93

Skrevet

Jeg forstår ikke hverken kritikken eller innlegget ditt. Gjelder ikke det anonym skriver hvis de alltid skriver som anonym? Mens hvis de av og til skriver med nick så gjelder det de skriver som anonym også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...