Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Er man definitivt kristen om man bærer kors som smykke? Anonymkode: a0922...038
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Det vil jeg da håpe? Jeg ville hvertfall ikke ha båret noe jeg ikke mente, du vil derfor ikke se meg med kors. Anonymkode: 61226...44c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Vel. Du er enten kristen, eller også kristen og narkoman. Mange i sistnevnte kategori, bare nevner det. Anonymkode: 65ca0...35c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Jeg mener å huske at dette var mote en gang. 80-tallet? Men nå er det nok en sterk indikator på at man er kristen Anonymkode: ea725...eae
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Vel. Du er enten kristen, eller også kristen og narkoman. Mange i sistnevnte kategori, bare nevner det. Anonymkode: 65ca0...35c For en merkelig måte å dele opp grupper på? Hva har det med spørsmålet å gjøre at også narkomane kan være kristne? Anonymkode: afac3...62e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #7 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): For en merkelig måte å dele opp grupper på? Hva har det med spørsmålet å gjøre at også narkomane kan være kristne? Anonymkode: afac3...62e Fordi veldig mange narkomane bruker kors. Det er ikke "merkelig" å si det så lenge det er sant. De har noe å bevise som i at de tenker at de i hvertfall har gode verdier og ikke minst er elsket, så derfor bruker de ofte kors. Da vet du det. Anonymkode: 65ca0...35c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #8 Skrevet 2. august 2022 Noen bruker kors for å virke uskyldsrene, få enkle mennesker til å tro at de er gode og fromme. Som feks en viss dame i FrP og lederen av Visjon Norge, disse to samarbeider også. Anonymkode: ec312...0a0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #9 Skrevet 3. august 2022 Som hovedregel plasserer jeg folk som bærer kors i den båsen. Men kontrasten er jo meg selv: verste ateist du kan tenke deg. Men innimellom bærer jeg oldemors dagmarkors av gull likevel. Anonymkode: 2efbf...5d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå