Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #101 Skrevet 6. august 2022 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Tusen takk! Du har vært en av englene. Fått masse gode råd. Hvorfor har du orket? Er jeg ikke håpløs? Tror jeg vet svarene, men klarer ikke følge dem for det. Nettopp stått opp her. Blir mat og serie. Anonymkode: b17c9...733 Jeg har svart på det du spør om tidligere, og jeg mente og mener det jeg har skrevet før. Du kan komme deg ut av dette, men da må du ta den tøffe jobben det er å tvinge deg selv til å opprettholde noenlunde rutiner, uansett hvordan du føler deg. Finn igjen de tidligere trådene, jeg har flere ganger vært ekstremt detaljert i hvordan du kan gå frem. Ingen kan gjøre det for deg, du må gjøre det selv! Og mandag - ta kontakt med legen din og få en time for du trenger tettere oppfølging. Ta også kontakt med kommunen for å finne tilbud som kan passe deg - det finnes mange tilbud. Men igjen er det du som må ta tak i det, du som må ville, du som må presse på dine grenser, du som må velge å jobbe for å få det bedre og bra. Det tar tid, og det er noe du må akseptere slik at du også aksepterer at det også er dårlige dager på veien mot å få det bedre, men at de ikke er verdens nederlag. Les tidligere svar du har fått, skriv ut de beste av dem slik at du alltid har dem lett tilgjengelig. Og gjør noe med det! Anonymkode: 06fdb...52b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #102 Skrevet 6. august 2022 En ting til. Siden du har ligget hele dagen. Gå deg en tur ut, uansett vær, bruk kroppen, se på ting og folk og dyr rundt deg, kjenn på luktene. Gå fort og få opp pusten, om ikke annet så et par minutter. Kjenner at du gjør noe. Ut, gå deg en tur nå, ikke vent, for da vil du bare bruke som unnskyldning at det er for sent! Anonymkode: 06fdb...52b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #103 Skrevet 6. august 2022 Når man ikke føler seg verdt noe tror jeg ofte man ikke prioritere det. Og har man ikke energi er det enormt tiltak å skulle gjøre ting, selv den minste. Anonymkode: b17c9...733
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #104 Skrevet 6. august 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): En ting til. Siden du har ligget hele dagen. Gå deg en tur ut, uansett vær, bruk kroppen, se på ting og folk og dyr rundt deg, kjenn på luktene. Gå fort og få opp pusten, om ikke annet så et par minutter. Kjenner at du gjør noe. Ut, gå deg en tur nå, ikke vent, for da vil du bare bruke som unnskyldning at det er for sent! Anonymkode: 06fdb...52b Takk. Skal gjøre det! Anonymkode: b17c9...733
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #105 Skrevet 6. august 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg har svart på det du spør om tidligere, og jeg mente og mener det jeg har skrevet før. Du kan komme deg ut av dette, men da må du ta den tøffe jobben det er å tvinge deg selv til å opprettholde noenlunde rutiner, uansett hvordan du føler deg. Finn igjen de tidligere trådene, jeg har flere ganger vært ekstremt detaljert i hvordan du kan gå frem. Ingen kan gjøre det for deg, du må gjøre det selv! Og mandag - ta kontakt med legen din og få en time for du trenger tettere oppfølging. Ta også kontakt med kommunen for å finne tilbud som kan passe deg - det finnes mange tilbud. Men igjen er det du som må ta tak i det, du som må ville, du som må presse på dine grenser, du som må velge å jobbe for å få det bedre og bra. Det tar tid, og det er noe du må akseptere slik at du også aksepterer at det også er dårlige dager på veien mot å få det bedre, men at de ikke er verdens nederlag. Les tidligere svar du har fått, skriv ut de beste av dem slik at du alltid har dem lett tilgjengelig. Og gjør noe med det! Anonymkode: 06fdb...52b Takk for svaret ditt. Skal gjøre det. Vet det er bare jeg som kan. Anonymkode: b17c9...733
Gjest NotNaomi Skrevet 6. august 2022 #106 Skrevet 6. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tusen takk! Du har vært en av englene. Fått masse gode råd. Hvorfor har du orket? Er jeg ikke håpløs? Tror jeg vet svarene, men klarer ikke følge dem for det. Nettopp stått opp her. Blir mat og serie. Anonymkode: b17c9...733 ❤ Ikke meg du svarte altså. Syns bare at det er fint du ser det den du svarer gjør en innsats for deg. Sånne greier er fint her inne.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #107 Skrevet 6. august 2022 NotNaomi skrev (14 minutter siden): ❤ Ikke meg du svarte altså. Syns bare at det er fint du ser det den du svarer gjør en innsats for deg. Sånne greier er fint her inne. ❤️ Ja, flere som virkelig gjør det og setter virkelig pris på det. Kanskje enda verre når jeg mislykkes da. Mange fine folk her! Anonymkode: b17c9...733
Gjest NotNaomi Skrevet 6. august 2022 #108 Skrevet 6. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): ❤️ Ja, flere som virkelig gjør det og setter virkelig pris på det. Kanskje enda verre når jeg mislykkes da. Mange fine folk her! Anonymkode: b17c9...733 Ja det er mange fine personer her 🙂 og takket være deg kommer de tydelig til syne 🙂 veldig bra det!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #109 Skrevet 6. august 2022 NotNaomi skrev (20 minutter siden): Ja det er mange fine personer her 🙂 og takket være deg kommer de tydelig til syne 🙂 veldig bra det! Det er det absolutt! Anonymkode: b17c9...733
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #110 Skrevet 6. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): En ting til. Siden du har ligget hele dagen. Gå deg en tur ut, uansett vær, bruk kroppen, se på ting og folk og dyr rundt deg, kjenn på luktene. Gå fort og få opp pusten, om ikke annet så et par minutter. Kjenner at du gjør noe. Ut, gå deg en tur nå, ikke vent, for da vil du bare bruke som unnskyldning at det er for sent! Anonymkode: 06fdb...52b Håper du skjønner at jeg setter pris på innleggene din ❤️ Tusen takk! Ikke så god å skrive/formulere meg selv, men alt er blitt lest og flere ganger. Og brukt tid på det du har skrevet til meg. Anonymkode: b17c9...733
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå