Gå til innhold

Magefølelsen stemte!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Når noen ikke svarer da gir man seg. Jeg tar ihvertfall det som et hint om ikke interessert. 

Anonymkode: b17c9...733

Hva svarte hun på den siste meldingen du sendte da? 

Anonymkode: 773cb...381

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Så vanvittig passiv aggressiv! 🙈 Ikke rart folk skygger banen. 

Anonymkode: 48510...d26

Kan være det var feil at jeg skrev det, men tror jo at jeg har rett. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hva svarte hun på den siste meldingen du sendte da? 

Hun svarte ikke på den. 

Skrevet

Får tenke at da var det ikke meningen at vi skulle på tur i år heller. Nå blir det nå sånn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, planlegging er jo helt ut, ser jeg. Sommerferien startet for 5 uker siden, men det MÅ klaffe på to helt spesielle bestemte dager i midten av august for at det skal være noen vits i noen ting. For all del ikke begynn å tenke på slikt før det nesten er skolestart!

Anonymkode: eac16...71c

Det er egentlig ganske utrolig - å klage over at det ALDRI skjer noe, det er ALDRI noen å være sammen med - men det passer kun to dager i august? I følge tidligere tråder burde jo alle dager hele året vært ledige? 

Anonymkode: 7b717...b47

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er egentlig ganske utrolig - å klage over at det ALDRI skjer noe, det er ALDRI noen å være sammen med - men det passer kun to dager i august? I følge tidligere tråder burde jo alle dager hele året vært ledige? 

Anonymkode: 7b717...b47

For å reise noen plass må det passe for henne, hennes barn meg og mitt barn. Så da blir det ikke mye å velge i i ferien. Ulike ferie uker og barn som skal til far, 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

For å reise noen plass må det passe for henne, hennes barn meg og mitt barn. Så da blir det ikke mye å velge i i ferien. Ulike ferie uker og barn som skal til far, 

Hva stopper deg fra å reise et sted med ungen din alene? Hvorfor unner du ham ikke det? 

Skrevet

Nå går du på nett, bestiller fly til deg og sønnen til London eller Berlin. Finn et fint hotell og dra på all verdens turistfeller. 

Det er faktisk ikke resten av verden sitt ansvar at du ikke kommer deg på tur. Jeg skjønner det hadde vært kult med tur sammen med en venn, men sånn ble det ikke. 

Anonymkode: 15f84...56a

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Nå går du på nett, bestiller fly til deg og sønnen til London eller Berlin. Finn et fint hotell og dra på all verdens turistfeller. 

Det er faktisk ikke resten av verden sitt ansvar at du ikke kommer deg på tur. Jeg skjønner det hadde vært kult med tur sammen med en venn, men sånn ble det ikke. 

Anonymkode: 15f84...56a

Det går ikke vettu for da er det ikke noe å klage over. 

Anonymkode: 42920...cc6

Skrevet

Hva var det dere hadde avtalt og hvor konkret? Var det klare datoer, sted osv? Hvis ikke var det jo litt sent å begynne planleggingen så kort tid før. Hvis det kun var en løs avtale om å dra på tur så er det ikke sikkert at hun oppfattet det like bindende som deg hvis ikke noe konkret var avtalt. Hvor skulke dere feks bo? 

Skrevet

Nå har snart hele sommeren gått, og det har gått troll i ord for deg. Du har sittet på rumpa (ev ligget under dyna) og klaget og ventet på at ting skal skje hele sommeren. Dere hadde penger til overs siden ferieturen til sønnen ble avlyst, dere hadde tid til overs av samme grunn. Likevel klager du over at ingenting skjer. 

Anonymkode: c828a...22f

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Nå har snart hele sommeren gått, og det har gått troll i ord for deg. Du har sittet på rumpa (ev ligget under dyna) og klaget og ventet på at ting skal skje hele sommeren. Dere hadde penger til overs siden ferieturen til sønnen ble avlyst, dere hadde tid til overs av samme grunn. Likevel klager du over at ingenting skjer. 

Ja, kan du svare på dette, hi? Hvordan tar du ikke selv initiativ til å sørge for at barnet ditt får en fin sommer? Jeg er alene med barn selv, og det er ikke alltid det er mulig å få andre til å reise med oss. Da fikser selvsagt JEG noe for meg og barnet. 

Skrevet

Når jeg hadde han da ventet vi på turen hans som ble avlyst. Rakk ikke noe tur når det ikke ble tur på han. Og nå denne uken ventet vi på dem og da er det ikke tid igjen. Jobb igjen mandag. 

Sannheten er at det er ikke like lett å komme seg avgårde uten bil. Og i den alderen han er i så vet jeg ikke hvor kjekt det er å reise med bare meg. Så da ble det hjemme. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Når jeg hadde han da ventet vi på turen hans som ble avlyst. Rakk ikke noe tur når det ikke ble tur på han. Og nå denne uken ventet vi på dem og da er det ikke tid igjen. Jobb igjen mandag. 

Sannheten er at det er ikke like lett å komme seg avgårde uten bil. Og i den alderen han er i så vet jeg ikke hvor kjekt det er å reise med bare meg. Så da ble det hjemme. 

Løgn igjen. Da turen hans ikke ble, tilbrakte du to dager i senga fordi du sippet over at planene var endret… selv uten bil kunne du da fått fingeren ut og skaffet en togbillett! 

Anonymkode: 707ef...fb3

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er tull! Hvor lenge skulle han være borte da? Rekner med en uke iallefall, når han skulle til syden. Så da hadde dere en uke til rådighet når han ikke fikk reise likevel. Går an å ta buss elle evt båt hvis det er i nærheten, trenger ikke bil. Og leie hytte eller bo på hotell. 

Anonymkode: 68ef3...b19

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Du vet ikke hvor kjekt det er for han å reise med deg? Snakker dere ikke sammen? Og hvor var han den uken han egentlig skulle vært i Spania?

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger. Ellers er det DIN jobb å gjøre det attraktivt å være på tur med deg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Du vet ikke hvor kjekt det er for han å reise med deg? Snakker dere ikke sammen? Og hvor var han den uken han egentlig skulle vært i Spania?

Er vel ikke det kjekkeste en gutt i den alder tenker jeg. 

Han skulle reise torsdag i siste uken min og komme hjem torsdag i første uken til far. Han reiste til far søndagen. Var ikke alternativ å reise da. Da skulle vi vente til siste uken av min ferie som er denne uken å reise med dem om bare 2-3 dager. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger. Ellers er det DIN jobb å gjøre det attraktivt å være på tur med deg. 

Kanskje det er unnskyldning, men det er forklaringen. 

Han har vært litt på tur med faren, men synes ikke det blir min feil at tur til syden og det med dem ikke blir. 

Om jeg burde organisert noe annet denne uken kanskje, men det ble ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Løgn igjen. Da turen hans ikke ble, tilbrakte du to dager i senga fordi du sippet over at planene var endret… selv uten bil kunne du da fått fingeren ut og skaffet en togbillett! 

Anonymkode: 707ef...fb3

Vet jeg deppet da ja. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje det er unnskyldning, men det er forklaringen. 

Han har vært litt på tur med faren, men synes ikke det blir min feil at tur til syden og det med dem ikke blir. 

Om jeg burde organisert noe annet denne uken kanskje, men det ble ikke. 

Nei. Det blir aldri noe av noe. Og det er svært synd for gutten din. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Er vel ikke det kjekkeste en gutt i den alder tenker jeg. 

Han skulle reise torsdag i siste uken min og komme hjem torsdag i første uken til far. Han reiste til far søndagen. Var ikke alternativ å reise da. Da skulle vi vente til siste uken av min ferie som er denne uken å reise med dem om bare 2-3 dager. 

Ble turen avlyst dagen før han skulle reise?

jeg har en 16 åring. Vi tok fly til Paris! Bodde på et ganske billig hotell og har vært på alle mulige severdigheter. Kanskje ikke den kuleste gutteturen, i tillegg måtte han dele rom med meg. Men vi fikk mange gode samtaler og han synes det var interessant å gå gatelangs, museum osv. vi bestilte ene dagen og reiste dagen etter, var et innfall vi fikk!

Anonymkode: be13e...62c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ble turen avlyst dagen før han skulle reise?

jeg har en 16 åring. Vi tok fly til Paris! Bodde på et ganske billig hotell og har vært på alle mulige severdigheter. Kanskje ikke den kuleste gutteturen, i tillegg måtte han dele rom med meg. Men vi fikk mange gode samtaler og han synes det var interessant å gå gatelangs, museum osv. vi bestilte ene dagen og reiste dagen etter, var et innfall vi fikk!

Anonymkode: be13e...62c

Ja, det ble den. 

Så tøff du/dere er. Og kjekt dere fikk en fin tur da. Opplevelse. Skulle vært tøffere på sånt. Jeg innrømmer at jeg ikke er så tøff. Pysete rett og slett. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det ble den. 

Så tøff du/dere er. Og kjekt dere fikk en fin tur da. Opplevelse. Skulle vært tøffere på sånt. Jeg innrømmer at jeg ikke er så tøff. Pysete rett og slett. 

Det er rett og slett alle andres ansvar å sørge for at gutten din får opplevelser?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er rett og slett alle andres ansvar å sørge for at gutten din får opplevelser?

Det er ikke det. Og nå ble det år nr to hos meg uten tur. Må prøve å få til noe en helg da på sikt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...