Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #26 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja jeg også har snakket med utallige menn du😉 nesten alle klager på lite sex, dårlig sex og kjedelige damer som ikke vil noen ting i senga😬 så det er jo min erfaring da! Men jeg ligger med nesten hvem som helst også da så lenge mannen ser bra ut og tenner meg😉 musa sparer jeg ikke på for å si det slik. Anonymkode: 2bb47...064 Classy. Anonymkode: ad33d...06f
Gjest NotNaomi Skrevet 2. august 2022 #27 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja jeg også har snakket med utallige menn du😉 nesten alle klager på lite sex, dårlig sex og kjedelige damer som ikke vil noen ting i senga😬 så det er jo min erfaring da! Men jeg ligger med nesten hvem som helst også da så lenge mannen ser bra ut og tenner meg😉 musa sparer jeg ikke på for å si det slik. Anonymkode: 2bb47...064 Incel?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #28 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Ja jeg liker og få sæden spruta over meg og jeg får også mange sterke orgasmer av og bli pult i rumpa😊 er jo godt det😉 og jeg elsker og suge pikk🙂 så ja det finnst slike damer som meg også. Og jeg knuller gjerne de gifte desperate mennene deres om og om igjenn😉 det er ikke mitt problem att de er utro. Jeg vil bare pule jeg🙂 gifte menn har somregel ikke kjønnsykdommer heller så🤭 Anonymkode: 2bb47...064 Så lenge du ikke vil ha familie og barn, så bare hold på. Hvis du har nok samvittighet til å bidra til ødeleggelse av familier med barn og sover godt om natten etterpå. Anonymkode: 0d6fc...234
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #29 Skrevet 2. august 2022 Jeg har mista tellinga på hvor mange menn jeg har klina med og liggi med, som er i forhold. Kun én sa «hadde jeg vært singel ville jeg blitt med deg hjem» Jeg har i 4 år hatt sporadisk sex med en som er gift. Har også hatt en periode hvor jeg lå med en som hadde samboer. Jeg kliner med mange som har dame. Jeg har hatt ons med maaange som viser seg å være i forhold og jeg får shady snapper av omtrent alle menn jeg møter. Og de har også damer. Anonymkode: 17124...0c8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #30 Skrevet 2. august 2022 NotNaomi skrev (23 minutter siden): Incel? Det tror jeg og 😆 Anonymkode: ad33d...06f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #31 Skrevet 2. august 2022 Hver tiende har «feil» far https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qnpBWw/hver-tiende-har-feil-far Ja, den er gammel, men merkelig nok er det ikke forsket noe mer på det her i landet. Denne er nyere derimot. Ikke for at jeg tror det er blitt noe bedre siden artikkelen over ble skrevet. One person in 10 is mistaken about the identity of their father, reveals NHS chief https://www.telegraph.co.uk/news/2019/05/31/oneperson-10-mistaken-identity-father-reveals-nhs-chief/ Anonymkode: 8fe0c...c1c
Gjest NotNaomi Skrevet 2. august 2022 #32 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det tror jeg og 😆 Anonymkode: ad33d...06f Tror ikke vi tar feil der nei.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #33 Skrevet 2. august 2022 Woah0 skrev (2 timer siden): Er det ikke hovedsaklig fordi folk ikke tror på Gud lenger? Og er vel derfor Monogami blir mindre populært tror jeg. (Med mindre du er Muslim antar jeg fordi de kan ha flere koner) men tenker i Kristen kulturliv generelt. Ja, det tror jeg kan spille inn. Hvis du tror på Gud, vil du prøve så godt du kan å oppføre deg ordentlig. Gud ser deg, og ifølge bibelen er det det beste for mennesket med monogami. Anonymkode: 5fe9a...6ff
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #34 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja jeg liker og få sæden spruta over meg og jeg får også mange sterke orgasmer av og bli pult i rumpa😊 er jo godt det😉 og jeg elsker og suge pikk🙂 så ja det finnst slike damer som meg også. Og jeg knuller gjerne de gifte desperate mennene deres om og om igjenn😉 det er ikke mitt problem att de er utro. Jeg vil bare pule jeg🙂 gifte menn har somregel ikke kjønnsykdommer heller så🤭 Anonymkode: 2bb47...064 Blir du ikke lei av å repetere deg selv? Du gjentar jo dette i tråd etter tråd. At du liker å bli sett på som et objekt av gifte menn, så er jo det helt greit. Du trenger ikke forsøke å rakke ned på andre kvinner av den grunn. Gifte menn som ofte er utro, de har lettvint sex med slike som deg, fordi du er så lettlurt at du tror på dem når de sutrer over at kona ikke gir ham sex eller de har så kjedelig sex eller de bare holder sammen for barnas skyld. Altså, dette er jo så opplagt, men du har tydeligvis ikke fått det med deg. De sier slikt fordi lettlurte kvinner da føler seg bedre ved å ha villere sex, mannen roser dem opp i skyene, og det får dem til å føle at de er bedre enn kona. Naivt. Og du, gifte menn som ligger rundt med slike som deg, de får like lett kjønnssykdommer som single menn som ligger rundt. Anonymkode: e33a4...b9a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #35 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hver tiende har «feil» far https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qnpBWw/hver-tiende-har-feil-far Ja, den er gammel, men merkelig nok er det ikke forsket noe mer på det her i landet. Denne er nyere derimot. Ikke for at jeg tror det er blitt noe bedre siden artikkelen over ble skrevet. One person in 10 is mistaken about the identity of their father, reveals NHS chief https://www.telegraph.co.uk/news/2019/05/31/oneperson-10-mistaken-identity-father-reveals-nhs-chief/ Anonymkode: 8fe0c...c1c Kommer av en eller annen grunn ikke på den andre linken. Det den første linken påstår er tilbakevist, én, maks to prosent er riktig. https://forskning.no/samfunn-barn-og-ungdom-dna/far-er-nesten-alltid-barnets-biologiske-pappa/426285 Anonymkode: e33a4...b9a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #36 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): gifte menn har somregel ikke kjønnsykdommer heller så🤭 Nå lo jeg veldig høyt. Snakk om å være naiv. Anonymkode: dea48...9e8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #37 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Blir du ikke lei av å repetere deg selv? Du gjentar jo dette i tråd etter tråd. At du liker å bli sett på som et objekt av gifte menn, så er jo det helt greit. Du trenger ikke forsøke å rakke ned på andre kvinner av den grunn. Gifte menn som ofte er utro, de har lettvint sex med slike som deg, fordi du er så lettlurt at du tror på dem når de sutrer over at kona ikke gir ham sex eller de har så kjedelig sex eller de bare holder sammen for barnas skyld. Altså, dette er jo så opplagt, men du har tydeligvis ikke fått det med deg. De sier slikt fordi lettlurte kvinner da føler seg bedre ved å ha villere sex, mannen roser dem opp i skyene, og det får dem til å føle at de er bedre enn kona. Naivt. Og du, gifte menn som ligger rundt med slike som deg, de får like lett kjønnssykdommer som single menn som ligger rundt. Anonymkode: e33a4...b9a 🙈 haha!! Dummeste jeg har hørt på lenge. Men men.. jeg får ivertfall pikk. Er det som er målet mitt. Driter i alt annet rundt akkurat det. Anonymkode: 2bb47...064
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #38 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Så lenge du ikke vil ha familie og barn, så bare hold på. Hvis du har nok samvittighet til å bidra til ødeleggelse av familier med barn og sover godt om natten etterpå. Anonymkode: 0d6fc...234 Jeg har både mann og barn🙂 jeg får som sagt ha sex med andre, både menn og damer. Så er ikke jeg som er utto. Og hva skal jeg ha dårlig sammvittighet for? Fordi mannfolka må finne seg sex andre plasser enn hjemme? Nei.. det får heller konene deres ha🤭 Anonymkode: 2bb47...064
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #39 Skrevet 3. august 2022 Kjærlighet kommer i mange former. Hvem av dem som syns dette er praktisk, og hvem av dem som ikke gidder å ha sex, det kan jo variere litt. Men jeg har vært utro selv, og det var livredning for meg, i en situasjon der det overhodet IKKE var rett taiming for å avslutte forholdet og flytte. Anonymkode: c63e4...ab5
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #40 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Blir du ikke lei av å repetere deg selv? Du gjentar jo dette i tråd etter tråd. At du liker å bli sett på som et objekt av gifte menn, så er jo det helt greit. Du trenger ikke forsøke å rakke ned på andre kvinner av den grunn. Gifte menn som ofte er utro, de har lettvint sex med slike som deg, fordi du er så lettlurt at du tror på dem når de sutrer over at kona ikke gir ham sex eller de har så kjedelig sex eller de bare holder sammen for barnas skyld. Altså, dette er jo så opplagt, men du har tydeligvis ikke fått det med deg. De sier slikt fordi lettlurte kvinner da føler seg bedre ved å ha villere sex, mannen roser dem opp i skyene, og det får dem til å føle at de er bedre enn kona. Naivt. Og du, gifte menn som ligger rundt med slike som deg, de får like lett kjønnssykdommer som single menn som ligger rundt. Anonymkode: e33a4...b9a Du, det er ikke bare én person her på forum som ikke tror på monogamiet... Bare nevner det. Anonymkode: c63e4...ab5
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #41 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Kommer av en eller annen grunn ikke på den andre linken. Det den første linken påstår er tilbakevist, én, maks to prosent er riktig. https://forskning.no/samfunn-barn-og-ungdom-dna/far-er-nesten-alltid-barnets-biologiske-pappa/426285 Anonymkode: e33a4...b9a Kommer av en eller annen grunn ikke inn på linken din. Det den linken din påstår er tilbakevist, ti prosent, maks, er riktig. https://inews.co.uk/news/health/1-in-10-people-do-not-know-who-their-real-their-father-is-and-doctors-are-discovering-the-truth-297667 https://metro.co.uk/2019/06/01/one-in-ten-britons-dont-know-who-their-real-father-is-9770959/ https://newsfounded.com/uk/one-in-ten-brits-believe-the-wrong-man-is-their-biological-father-according-to-an-nhs-chief-the-sun/ Anonymkode: 8fe0c...c1c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #42 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg har både mann og barn🙂 jeg får som sagt ha sex med andre, både menn og damer. Så er ikke jeg som er utto. Og hva skal jeg ha dårlig sammvittighet for? Fordi mannfolka må finne seg sex andre plasser enn hjemme? Nei.. det får heller konene deres ha🤭 Anonymkode: 2bb47...064 Hvordan håndterer du det at din mann går til andre for å få annerledes hygge enn med deg? Anonymkode: 0d6fc...234
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #43 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Du, det er ikke bare én person her på forum som ikke tror på monogamiet... Bare nevner det. Anonymkode: c63e4...ab5 Men det er bare en person som er så skruppelløs at hun skryter av "trofeene" sine og håner konene til "trofeene". Manglende gangsyn og samvittighet. Anonymkode: 0d6fc...234
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #44 Skrevet 3. august 2022 Statistisk sett er det mange ja, men hvis alle du møter er utro, da tiltrekker du deg nok typen også. Du kan jo gjøre ett lite eksperiment, kartlegg de du møter og andelen av de som er det? Stemmer den med statistikken er det hva det er, er den høyere kan det være du bør gå litt i hva du utstråler og kanskje deler på sosiale medier/profil? Anonymkode: 0b95e...e2c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #45 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men det er bare en person som er så skruppelløs at hun skryter av "trofeene" sine og håner konene til "trofeene". Manglende gangsyn og samvittighet. Anonymkode: 0d6fc...234 Å ta hensyn til kona er vel strengt tatt ektemannens ansvar. Anonymkode: b1036...840
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #46 Skrevet 3. august 2022 Jeg vurderer å være utro. A4-livet hjemme med to barn, mann, hus og båt er smått kjedelig. Ikke har vi god sex, og vi er kun sammen for fasade og barn. Verken han eller jeg har råd til å skilles og ingen av oss er fornøyd med barna 50%. Så da er vi stuck da. Litt passion, lidenskap og spenning må jo bare være fint gjennom et uforpliktende forhold på si. Endorfiner, dopamin og andre lykkehormoner er velkomne her! Anonymkode: 8fa4c...acc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #47 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Å ta hensyn til kona er vel strengt tatt ektemannens ansvar. Anonymkode: b1036...840 Det er forskjell på å overse kona og å latterliggjøre henne og godte seg på hennes bekostning, slik denne anonyme gjør. Anonymkode: 0d6fc...234
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #48 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg vurderer å være utro. A4-livet hjemme med to barn, mann, hus og båt er smått kjedelig. Ikke har vi god sex, og vi er kun sammen for fasade og barn. Verken han eller jeg har råd til å skilles og ingen av oss er fornøyd med barna 50%. Så da er vi stuck da. Litt passion, lidenskap og spenning må jo bare være fint gjennom et uforpliktende forhold på si. Endorfiner, dopamin og andre lykkehormoner er velkomne her! Anonymkode: 8fa4c...acc Du har altså ikke vurdert å snakke med mannen om problemet og avtale åpent forhold? Du VIL lyve og bedra? Anonymkode: 0d6fc...234
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #49 Skrevet 3. august 2022 Jeg vet faktisk at mannen min ikke er eller har vært utro. Det er fint. Anonymkode: 62e8b...fe3
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #50 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Du har altså ikke vurdert å snakke med mannen om problemet og avtale åpent forhold? Du VIL lyve og bedra? Anonymkode: 0d6fc...234 Det er klart vi har pratet sammen. Han føler det likedan. Vi har vært i parterapi og vi har vært på familievernkontoret. Det er bare ikke noe å hente. Og nei, han vil ikke ha åpent forhold. Anonymkode: 8fa4c...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå