Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #51 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvordan håndterer du det at din mann går til andre for å få annerledes hygge enn med deg? Anonymkode: 0d6fc...234 Han har ikke behov for det pga jeg har høy sexlyst og er med på alt. Så han får seg jo noe uansett han når han vil ha sex😉 eg jeg som må ha sex med andre for å få bukt med sexlysta🙂 men om han sier att han vil prøve noe annet så må han gjerne det😊 vi har jo også hatt både 4 kant og 5 kant før så☺️ Anonymkode: 2bb47...064
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #52 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det er klart vi har pratet sammen. Han føler det likedan. Vi har vært i parterapi og vi har vært på familievernkontoret. Det er bare ikke noe å hente. Og nei, han vil ikke ha åpent forhold. Anonymkode: 8fa4c...acc Men da har han talt, og du kan enten akseptere sexløst forhold eller skilles. Tror du virkelig at han ikke tar ut skilsmisse når han oppdager sidespranget ditt, siden han ikke vil ha åpent forhold? Og da får dere problemer med såre følelser og samarbeid om barna etter bruddet. Med andre ord - ikke lurt. Anonymkode: 0d6fc...234
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #53 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Men da har han talt, og du kan enten akseptere sexløst forhold eller skilles. Tror du virkelig at han ikke tar ut skilsmisse når han oppdager sidespranget ditt, siden han ikke vil ha åpent forhold? Og da får dere problemer med såre følelser og samarbeid om barna etter bruddet. Med andre ord - ikke lurt. Anonymkode: 0d6fc...234 Han kommer ikke til å finne ut av det. Anonymkode: 8fa4c...acc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #54 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Han kommer ikke til å finne ut av det. Anonymkode: 8fa4c...acc Ok, akkkurat... Anonymkode: 60655...fe6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #55 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ok, akkkurat... Anonymkode: 60655...fe6 Jeg lover! Alle som har sagt, "h*n vil aldri finne ut av det", har alltid klart å holde det skjult. Helt garantert! Lover! Anonymkode: 8fe0c...c1c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #56 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg lover! Alle som har sagt, "h*n vil aldri finne ut av det", har alltid klart å holde det skjult. Helt garantert! Lover! Anonymkode: 8fe0c...c1c Tror kanskje jeg vet det bedre enn deg. Anonymkode: 8fa4c...acc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #57 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Men da har han talt, og du kan enten akseptere sexløst forhold eller skilles. Tror du virkelig at han ikke tar ut skilsmisse når han oppdager sidespranget ditt, siden han ikke vil ha åpent forhold? Og da får dere problemer med såre følelser og samarbeid om barna etter bruddet. Med andre ord - ikke lurt. Anonymkode: 0d6fc...234 De såre følelsene er der jo allerede, fordi mannen ikke vil ta inn over seg hva kona trenger for å trives. De er to i det forholdet. Anonymkode: b1036...840
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #58 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det er forskjell på å overse kona og å latterliggjøre henne og godte seg på hennes bekostning, slik denne anonyme gjør. Anonymkode: 0d6fc...234 Hva har det å si? Hører hun på? Anonymkode: b1036...840
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #59 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Tror kanskje jeg vet det bedre enn deg. Anonymkode: 8fa4c...acc Hvis du fortalte dette til moren din, eller faren din, ville de ha vært stolte av deg da? Anonymkode: 8fe0c...c1c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #60 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Han kommer ikke til å finne ut av det. Anonymkode: 8fa4c...acc Hehe helt til elskeren plutselig vil hevne seg å forteller mannen din om sidespranget OG sender screenshoot som beviser det.. Har selv hatt sex med en gift mann,når jeg gikk lei så fortalte jeg konen at han er utro,hvor lenge vi har holdt,å screenshot av mange av meldingene mannen hadde sendt til meg. Anonymkode: a369f...965
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #61 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hehe helt til elskeren plutselig vil hevne seg å forteller mannen din om sidespranget OG sender screenshoot som beviser det.. Har selv hatt sex med en gift mann,når jeg gikk lei så fortalte jeg konen at han er utro,hvor lenge vi har holdt,å screenshot av mange av meldingene mannen hadde sendt til meg. Anonymkode: a369f...965 De fleste er ikke så onde så den sjansen tar jeg. Anonymkode: 8fa4c...acc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #62 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): De fleste er ikke så onde så den sjansen tar jeg. Anonymkode: 8fa4c...acc Nei de fleste er heldigvis ikke det. Av alle jeg har ligget med har jeg bare sørget for at den ene dama fant det ut. Anonymkode: 17124...0c8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #63 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hvis du fortalte dette til moren din, eller faren din, ville de ha vært stolte av deg da? Anonymkode: 8fe0c...c1c Si meg, spør du morra di om hva hun syns om sexlivet ditt? Den dagen jeg kun gjør det mamma godkjenner, da kan du trygt skyte meg i huet. Anonymkode: b1036...840
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #64 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Si meg, spør du morra di om hva hun syns om sexlivet ditt? Den dagen jeg kun gjør det mamma godkjenner, da kan du trygt skyte meg i huet. Anonymkode: b1036...840 Hvis jeg fikk et innfall om at det ville være riktig av meg å være utro så ville jeg ha spurt mamma om hun syntes det var en god tanke. Ja. Siste setningen din var trist å lese. Jeg har ikke noe ønske om at noe vondt skal skje deg. Samme hva. Anonymkode: 8fe0c...c1c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #65 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvis jeg fikk et innfall om at det ville være riktig av meg å være utro så ville jeg ha spurt mamma om hun syntes det var en god tanke. Ja. Siste setningen din var trist å lese. Jeg har ikke noe ønske om at noe vondt skal skje deg. Samme hva. Anonymkode: 8fe0c...c1c Det skjer meg ikke «noe vondt» selv om jeg likestiller lydighet mot mamma med å være stein dau, altså. Og nei, jeg spør henne ikke om råd mht valg av sexpartnere heller. Barna mine får heller ikke råd av meg på det feltet, noe så klamt! Anonymkode: b1036...840
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #66 Skrevet 3. august 2022 NotNaomi skrev (21 timer siden): Incel? Nja…14 år gammel gutt. Anonymkode: 50320...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå