Gå til innhold

Drømmeleieboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kristen student?

En kvinnelig student som studerer til  psykologi eller lege?

En gamer?

En innen politiet?

En godt voksen dame? 

Anonymkode: e46f7...8cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leier og har bare gode referanser. 

Jeg er godt voksen, ferdig med festing, har ikke husdyr. Har fast jobb, betaler punktlig og lever et kjedelig liv. Er ikke til plage for noen og kommer alltid på go’fot både med huseier og naboer😊 

Anonymkode: 73c5e...37d

Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 5798f...178

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja. 

Ja. Alle er aktuelle, men vil bare høre andres meninger her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Alle er aktuelle, men vil bare høre andres meninger her. 

Personlighet og gode referanser sier mer enn alder, kjønn, sivilstatus og yrke

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Personlighet og gode referanser sier mer enn alder, kjønn, sivilstatus og yrke

Som utleier blir man ikke kjent med de som vil leie når de presenterer seg. Så overfladisk er det at man må gå etter overfladiske opplysninger. 

Skrevet

Ville droppet den kristne. De andre er alle gode alternativer. Men bør vite noe mer enn en opplysning. 

Anonymkode: 7682a...36a

Skrevet

En gamer.

Anonymkode: d08a0...d8b

Skrevet

En kristen

Anonymkode: ee338...c43

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

En gamer.

Anonymkode: d08a0...d8b

Han er den mest aktuelle i min vurdering. Det jeg tenker på er rolig og stille person, og han gamer mesteparten av timene i døgnet. Mannen heller mer mot den ansatte i politiet, men det er langt fra garanti for stille og rolig leietager. 

Vi stoler på alle med tanke på betaling da alle har gode referanser. 

Skrevet

Naboen har en gamer i kjelleretasjen, og han måtte kreve vaskehjelp annenhver uke ellers fikk han ikke bo der lenger...

En person som enten er på jobb eller sitter hjemme med gardinene dratt for og spiller kan være ganske urenslig.

Skrevet

Men jeg ville kartlagt hvem som kan tenkes å bråke mye. Ha mye fest/besøk. Røyker. Og valgt ut fra det. 

Mine sønner gamer, og selv om de ikke har fysisk besøk kan det innimellom bli mye skriking og høyt lydnivå. 

Anonymkode: 7682a...36a

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Han er den mest aktuelle i min vurdering. Det jeg tenker på er rolig og stille person, og han gamer mesteparten av timene i døgnet. Mannen heller mer mot den ansatte i politiet, men det er langt fra garanti for stille og rolig leietager. 

Vi stoler på alle med tanke på betaling da alle har gode referanser. 

Dårlig erfaring med gamere. De er mye hjemme, dvs sliter mer på boligen. Ukentlige og late. Mange sitter med headsett og roper. 

ABB satt mye og gamet, bare nevner det.

Anonymkode: d0cd2...a92

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dårlig erfaring med gamere. De er mye hjemme, dvs sliter mer på boligen. Ukentlige og late. Mange sitter med headsett og roper. 

Ingen av oss er redd slitasje fordi noen er mye hjemme altså 😊 jeg skjønner ikke at akkurat dét kan være et problem. 

Stua hans er på motsatt side av våre soverom. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hehe ja for det betyr jo at alle som gamer blir massemordere

Anonymkode: 22850...e6d

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hehe ja for det betyr jo at alle som gamer blir massemordere

Anonymkode: 22850...e6d

🤷‍♀️

Skrevet

Sånn er tankene mine, at alle virker som veldig fine personer. Alle unntatt gameren sa at de var veldig sosiale og likte andre folk. Det er en fin egenskap det altså, og de var veldig hyggelige alle sammen! Men gameren skilte seg litt ut. Hadde to venner og var lite sosial. Virker ærlig og hadde gode referanser. Ville flytte på grunn av dyr husleie der han bor. 

Skrevet

Hvis dere leier ut til studenter må dere regne med å skifte leietaker ofte og stå uten leieinntekt om sommeren.

Gameren kan være lite flink til å holde orden.

Jeg tror jeg ville valgt den godt voksne damen Hvis hun var i jobb. Sansynlig vis sikker betaler, relativt lite festing og sansynlig vis et langvarig leieforhold.

Anonymkode: f7c13...297

Skrevet

Godt voksen dame ville jeg ha valgt. Sannsynligvis mest stabil og minst bråkete. 

Men man vet jo aldri, kanskje hun drikker seg full på fernet branca og spiller gamle norsktoppslagere på full guffe og har en hårete elsker som hun krangler høylytt med. Så står han der, da, med ølmagan sin, mens han dundrer på døra di og brøler fordi han er blitt kasta ut og det er kaldt å stå der ute midt på natta i bare trusa. Og hun gauler "Ha deg til H*lvete hjem, Svein, og ta med deg den J*vla fetter'n din"! Og plutselig har du to gubber som står der ute og brøler i bare trusa og vil inn. 

Så jeg vet neimen ikke, det er en sjanse å ta. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Sånn er tankene mine, at alle virker som veldig fine personer. Alle unntatt gameren sa at de var veldig sosiale og likte andre folk. Det er en fin egenskap det altså, og de var veldig hyggelige alle sammen! Men gameren skilte seg litt ut. Hadde to venner og var lite sosial. Virker ærlig og hadde gode referanser. Ville flytte på grunn av dyr husleie der han bor. 

Det du forteller her høres jo sympatisk ut. Jeg ville hørt om hvordan han gamer.

Jeg leide et sted der sønnen i huset gamet mye, og foreldrene var mye borte. Det ble det mye rop og brøl, banning. Selvfølgelig uskyldig og relatert til noe i spillet, men helt håpløst å bo i nærheten av når vinduene stod åpne og det ble gamet på natten. Er det en rolig gamer så er det jo ikke et problem.

Ellers har jeg vært borti mange leger og psykologer som har festet vilt vekk, så de er faktisk de jeg ville vært mest skeptisk til ;)

Tror dere bare må gå etter magefølelsen. Siden alle har gode referanser virker det jo trygt uansett.

Anonymkode: a4d87...b24

Skrevet

Jeg ville valgt gameren. Godt voksne damer som leier kan har svært bestemte meninger om mye og mangt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...