Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Jeg har en baby på fem mnd. Han har den senere tiden vært litt vanskelig å amme på dagtid, det fungerer aller best å amme han liggende i sengen. Noen ganger godtar han også «vanlig» amming, men det bør helst være rolig rundt oss. Han har ikke villet ta flaske, men begynte med grøt da han var rett over fire mnd. I den forbindelse fikk han også tilbud om en liten skvett med mme fra tåteflaske, rett og slett for å øve. Dette funket kjempebra, og han drakk en liten kartong i løpet av 4-5 dager. Så har han ikke fått flaske, men jeg prøvde igjen i dag, for å holde ved like ferdigheten. Han har vært litt kjip mot puppen i dag, selv om han har drukket som normalt i ettermiddag. Kveldskvetten fra flaske gikk likevel ned på høykant, og jeg tror godt han hadde drukket mer om han fikk tilbud. Hvor ødeleggende på ammingen kan dette være? Han har ikke vært borte fra meg annet enn når jeg evt sover eller er på butikken og han er med pappa eller storesøster (som er 16), og jeg har heller ingen store planer om å sette han mer bort. Men det er jo praktisk å ha muligheten om det skulle være noe. Jeg ønsker likevel ikke å slutte å amme. Hva slags erfaring har dere? Anonymkode: 525e0...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå