Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Hvordan ble du utredet? Jeg er henvist til utredning, og vet ikke hva jeg går til. Gruer meg. Vet at det ikke er noe å Grue seg til, men jeg føler meg tryggere når jeg vet hva jeg skal forvente. Anonymkode: ea57d...34a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvordan ble du utredet? Jeg er henvist til utredning, og vet ikke hva jeg går til. Gruer meg. Vet at det ikke er noe å Grue seg til, men jeg føler meg tryggere når jeg vet hva jeg skal forvente. Anonymkode: ea57d...34a Jeg ble utredet med ryggmargsprøve og mr av hode og nakke. Anonymkode: 101b0...36c
Musemor med tre søte små Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg ble utredet med ryggmargsprøve og mr av hode og nakke. Anonymkode: 101b0...36c Sammer her når jeg ble utredet for det når jeg var barn. (Jeg har det ikke, viste seg senere at det var en medfødt skade i ryggraden som var årsaken til problemene mine)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Ryggmargsprøve, det er når de stikker en nål inn i ryggen og tar ut væske fra ryggraden? Var det jeg fryktet. MR visste jeg for så vidt. Så de kan se på MR om jeg har dette? Hva ser de? Anonymkode: ea57d...34a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ryggmargsprøve, det er når de stikker en nål inn i ryggen og tar ut væske fra ryggraden? Var det jeg fryktet. MR visste jeg for så vidt. Så de kan se på MR om jeg har dette? Hva ser de? Anonymkode: ea57d...34a Forandringer i hjernen? Anonymkode: 84866...f8c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 MR og ryggmargsprøve på bakgrunn av kliniske tegn. Anonymkode: 7a291...4bd
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #7 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Ryggmargsprøve, det er når de stikker en nål inn i ryggen og tar ut væske fra ryggraden? Var det jeg fryktet. MR visste jeg for så vidt. Så de kan se på MR om jeg har dette? Hva ser de? Anonymkode: ea57d...34a Ryggmargsprøve er når de stikker nål i ryggraden og tar ut veske, ja. Jeg måtte stå på knær i sengen og skyte rygg. På MR kan de se "flekker", som kan vise om det er aktivitet i hjernen - som da betyr at sykdommen er progresiv. Altså betennelses aktivitet. Anonymkode: 101b0...36c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #8 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ryggmargsprøve er når de stikker nål i ryggraden og tar ut veske, ja. Jeg måtte stå på knær i sengen og skyte rygg. På MR kan de se "flekker", som kan vise om det er aktivitet i hjernen - som da betyr at sykdommen er progresiv. Altså betennelses aktivitet. Anonymkode: 101b0...36c Ok, takk for info. Anonymkode: ea57d...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå