Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Jeg veier rundt hundre kilo tragisk nok og må i bunaden om en stund. Ved hard jobbing greie jeg nok å gå ned ca 8 kilo før det. Greier motivere meg om jeg vet det merkes på den. Pr i dag går den på men vanskelig å puste 🙂. Tror dere det vil merkes om jeg jobbe de av? Anonymkode: 474a3...560
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 8 kilo er jo kjempemye, så det vil definitivt merkes! Anonymkode: ed5c6...d19
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Ja, det vil du merke tydelig. Jeg har lagt på meg 7 kg etter sykdom og altfor lite aktivitet siste året, jeg merker det godt. Begynte faktisk i dag, skal ned igjen det jeg har lagt på meg, og samtidig må jeg opp i muskelvekt, for har mistet mye muskulatur. Du vil kunne stramme opp en del magen også på den tiden du går ned de 8 kiloene, HI, og det vil også gjøre at du blir smalere om livet. Så tenk litt styrke også Anonymkode: 864ca...b52
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Jeg veier rundt hundre kilo tragisk nok og må i bunaden om en stund. Ved hard jobbing greie jeg nok å gå ned ca 8 kilo før det. Greier motivere meg om jeg vet det merkes på den. Pr i dag går den på men vanskelig å puste 🙂. Tror dere det vil merkes om jeg jobbe de av? Anonymkode: 474a3...560 Helt klart! Det burde tilsvare en størrelse Anonymkode: 3d55b...942
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg veier rundt hundre kilo tragisk nok og må i bunaden om en stund. Ved hard jobbing greie jeg nok å gå ned ca 8 kilo før det. Greier motivere meg om jeg vet det merkes på den. Pr i dag går den på men vanskelig å puste 🙂. Tror dere det vil merkes om jeg jobbe de av? Anonymkode: 474a3...560 Hvor stor var du da den ble sydd, da? Jeg er like tung som du, og må minst ta av 20 kg for å få bunaden på. Anonymkode: 6afb7...aea
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hvor stor var du da den ble sydd, da? Jeg er like tung som du, og må minst ta av 20 kg for å få bunaden på. Anonymkode: 6afb7...aea Jeg får den på og igjen - det er bare at den står veldig veldig trangt nå. Ekstremt trangt 😅 HI Anonymkode: 474a3...560
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #7 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg får den på og igjen - det er bare at den står veldig veldig trangt nå. Ekstremt trangt 😅 HI Anonymkode: 474a3...560 Jeg veier omtrent det samme som deg, og gikk ned 8 kg for noen år siden (de er på igjen nå), og jeg måtte plukke av en støl på beltet, så jeg merket det veldig godt. Anonymkode: bf0eb...5a0
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #8 Skrevet 2. august 2022 Da jeg veide 100 kg var 8 kg ingenting. Jeg veier 70 kg nå, skal ned 5 kg, og da er jeg sylslank. Så det kommer litt an på utgangspunkt. Men om du får bunaden på, så vil den nok være litt romsligere om du greier 8 kg. Anonymkode: 3e513...7d2
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #9 Skrevet 2. august 2022 Ja, det tror jeg du vil merke. Anonymkode: 86dbc...2d3
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #10 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg får den på og igjen - det er bare at den står veldig veldig trangt nå. Ekstremt trangt 😅 HI Anonymkode: 474a3...560 8 kg vil hjelpe. Lykke til! Anonymkode: 6afb7...aea
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #11 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg får den på og igjen - det er bare at den står veldig veldig trangt nå. Ekstremt trangt 😅 HI Anonymkode: 474a3...560 Og sjekk gjerne om der er noe sømrom, kanskje? Så kan du legge den ut litt? Anonymkode: 6afb7...aea
Twintipp Skrevet 2. august 2022 #12 Skrevet 2. august 2022 Ja!!! La på meg 8 kg etter soste svangerskap, og bunaden var åletrang, nummeret inntil pustebesvær. Gikk ned 5 av de før 17 mai året etter og det var stor forskjell! Nå kan jeg puste og bevege meg igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå