Gå til innhold

Vil 8 kilo merkes på bunaden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier rundt hundre kilo tragisk nok og må i bunaden om en stund. Ved hard jobbing greie jeg nok å gå ned ca 8 kilo før det. Greier motivere meg om jeg vet det merkes på den. Pr i dag går den på men vanskelig å puste 🙂. Tror dere det vil merkes om jeg jobbe de av?

Anonymkode: 474a3...560

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 kilo er jo kjempemye, så det vil definitivt merkes! 

Anonymkode: ed5c6...d19

Skrevet

Ja, det vil du merke tydelig.

Jeg har lagt på meg 7 kg etter sykdom og altfor lite aktivitet siste året, jeg merker det godt. Begynte faktisk i dag, skal ned igjen det jeg har lagt på meg, og samtidig må jeg opp i muskelvekt, for har mistet mye muskulatur.

Du vil kunne stramme opp en del magen også på den tiden du går ned de 8 kiloene, HI, og det vil også gjøre at du blir smalere om livet. Så tenk litt styrke også :)

Anonymkode: 864ca...b52

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg veier rundt hundre kilo tragisk nok og må i bunaden om en stund. Ved hard jobbing greie jeg nok å gå ned ca 8 kilo før det. Greier motivere meg om jeg vet det merkes på den. Pr i dag går den på men vanskelig å puste 🙂. Tror dere det vil merkes om jeg jobbe de av?

Helt klart! Det burde tilsvare en størrelse 

Anonymkode: 3d55b...942

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Hvor stor var du da den ble sydd, da? Jeg er like tung som du, og må minst ta av 20 kg for å få bunaden på. 

Anonymkode: 6afb7...aea

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvor stor var du da den ble sydd, da? Jeg er like tung som du, og må minst ta av 20 kg for å få bunaden på. 

Jeg får den på og igjen - det er bare at den står veldig veldig trangt nå. Ekstremt trangt 😅

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg får den på og igjen - det er bare at den står veldig veldig trangt nå. Ekstremt trangt 😅

HI

Jeg veier omtrent det samme som deg, og gikk ned 8 kg for noen år siden (de er på igjen nå), og jeg måtte plukke av en støl på beltet, så jeg merket det veldig godt. 

Anonymkode: bf0eb...5a0

Skrevet

Da jeg veide 100 kg var 8 kg ingenting. Jeg veier 70 kg nå, skal ned 5 kg, og da er jeg sylslank. Så det kommer litt an på utgangspunkt. Men om du får bunaden på, så vil den nok være litt romsligere om du greier 8 kg.

Anonymkode: 3e513...7d2

Skrevet

Ja, det tror jeg du vil merke.

Anonymkode: 86dbc...2d3

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

HI

8 kg vil hjelpe. Lykke til!

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

HI

Og sjekk gjerne om der er noe sømrom, kanskje? Så kan du legge den ut litt? 

Skrevet

Ja!!! La på meg 8 kg etter soste svangerskap, og bunaden var åletrang, nummeret inntil pustebesvær. Gikk ned 5 av de før 17 mai året etter og det var stor forskjell! Nå kan jeg puste og bevege meg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...