Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Var det gøy? Lurer på om jeg skulle gitt dette i gave til kjæresten min men litt usikker siden jeg aldri har prøvd det? Anonymkode: 4dbe0...06a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Kun prøvd escape-rom. Det er artig når en først skjønner greia, men Gud bedre så dum jeg føre meg de første minuttene 😂 Anonymkode: 076f7...f18
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kun prøvd escape-rom. Det er artig når en først skjønner greia, men Gud bedre så dum jeg føre meg de første minuttene 😂 Anonymkode: 076f7...f18 Følte, ikke føre 😅 Anonymkode: 076f7...f18
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Har prøvd begge deler. Fangene på fortet var gøy, både de fysiske og de mer teoretiske oppgavene / gåtene var stort sett gode. Escape room (ved Egertorget i Oslo) var lite givende, fordi svarene ble så søkte at det for min del kjentes mer som gjetting. Kjedelig å velge et dårlig escspe room hvis du bare skal ta ett, mens med fangene på fortet er du safe, fordi poenget er å klare så mange rom som mulig. Anonymkode: 436ef...1b0
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Har prøvd escape room i Ski. Det var veldig gøy. Anonymkode: 83625...a24
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 Jeg syns begge deler er gøy! Men mener at man bør være minst 3 stk på lag på fangene på fortet for å kunne løse alle oppgavene, så hvis du skal gi det i gave til kjæresten kan det uansett være lurt å reise en liten gjeng 😊 Anonymkode: fed0d...0b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå