Anonym bruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Er du ikke snart ferdig? Anonymkode: 0514d...656
Anonym bruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Er du ikke snart ferdig? Anonymkode: 0514d...656 Tror ikke denne personen blir ferdig så lenge folk fortsette å svare dessverre Anonymkode: 61d27...7e6
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #7 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (På 1.8.2022 den 17.48): Er du ikke snart ferdig? Anonymkode: 0514d...656 Han holder på fortsatt selv om jeg har rapportert han til @Admin et drøss meg ganger. Anonymkode: 8ffbf...b71
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #8 Skrevet 5. august 2022 Nei. Du bare blir ikke vekket til realiteten. Du forblir ignorant og nummen. Anonymkode: 36713...953
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #9 Skrevet 5. august 2022 De fleste av oss har tatt den blåe pillen. Vi ser ikke verden for hva den virkelig er. Den blå pillen gjør bare at du ikke vet at det finnes et alternativ som den røde pillen vil vise deg. Anonymkode: 36713...953
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #10 Skrevet 5. august 2022 Woah0 skrev (På 1.8.2022 den 17.05): Hva tenker du om det? Jeg tenker at du kjeder deg og at du trenger en annen hobby enn å legge ut sære ting på et dameforum Anonymkode: 8ffbf...b71
Gjest NotNaomi Skrevet 5. august 2022 #11 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Han holder på fortsatt selv om jeg har rapportert han til @Admin et drøss meg ganger. Anonymkode: 8ffbf...b71 I alle dager? Trådstarter har ikke brutt noen regler her som jeg kan se? Og jeg har lest det meste jeg ser han eller hun skriver. Så hva har du rapportert for egentlig?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #12 Skrevet 5. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): I alle dager? Trådstarter har ikke brutt noen regler her som jeg kan se? Og jeg har lest det meste jeg ser han eller hun skriver. Så hva har du rapportert for egentlig? Det spammes over en lav sko. Anonymkode: cbef0...b6a
Gjest NotNaomi Skrevet 5. august 2022 #13 Skrevet 5. august 2022 (endret) Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Det spammes over en lav sko. Anonymkode: cbef0...b6a Nei, det gjør det absolutt ikke! Det er ingenting i reglene om hvor mange innlegg man kan lage her. Dessuten er spam det samme som blir postet mange ganger. Nå må dere jammen ta dere sammen her. Dere kan ikke sitte og surmule og slenge dritt hver gang noen "plager" dere her. At dere ikke er vant til ulike mennesker betyr ikke at dere må bli "skånet" for dem dere ikke liker eller forstår noe av. Hvis det blir rapportert helt unødig gjentatte ganger, så burde det være god grunn til reaksjon fra admin og moderatorer! Mot de som rapporterer altså. Endret 5. august 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 5. august 2022 #14 Skrevet 5. august 2022 NotNaomi skrev (6 timer siden): Nei, det gjør det absolutt ikke! Det er ingenting i reglene om hvor mange innlegg man kan lage her. Dessuten er spam det samme som blir postet mange ganger. Nå må dere jammen ta dere sammen her. Dere kan ikke sitte og surmule og slenge dritt hver gang noen "plager" dere her. At dere ikke er vant til ulike mennesker betyr ikke at dere må bli "skånet" for dem dere ikke liker eller forstår noe av. Hvis det blir rapportert helt unødig gjentatte ganger, så burde det være god grunn til reaksjon fra admin og moderatorer! Mot de som rapporterer altså. Når en selv velger å melde seg inn i et forum, som har en allerede etablert kultur, må en lære å tilpasse seg. Det finnes mange andre forum å velge mellom. Anonymkode: 83f73...688
Gjest NotNaomi Skrevet 5. august 2022 #15 Skrevet 5. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Når en selv velger å melde seg inn i et forum, som har en allerede etablert kultur, må en lære å tilpasse seg. Det finnes mange andre forum å velge mellom. Anonymkode: 83f73...688 Hæ? Håper virkelig at du tuller. Etablert kultur faktisk. Snakk om ekskluderingstaktikk! Vær så snill..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå