Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

43603605-5a66-40c9-8071-9e30d5c06723?fit

Anonymkode: 46183...4c9

Skrevet

😵💫🤔

Anonymkode: 10953...302

Skrevet

Er du ikke snart ferdig? 

Anonymkode: 0514d...656

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Er du ikke snart ferdig? 

Tror ikke denne personen blir ferdig så lenge folk fortsette å svare dessverre

Anonymkode: 61d27...7e6

Skrevet

Anonymkode: d2434...56e

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 1.8.2022 den 17.48):

Er du ikke snart ferdig? 

Han holder på fortsatt selv om jeg har rapportert han til @Admin et drøss meg ganger. 

Anonymkode: 8ffbf...b71

Skrevet

Nei. Du bare blir ikke vekket til realiteten. Du forblir ignorant og nummen. 

Anonymkode: 36713...953

Skrevet

De fleste av oss har tatt den blåe pillen. Vi ser ikke verden for hva den virkelig er. Den blå pillen gjør bare at du ikke vet at det finnes et alternativ som den røde pillen vil vise deg. 

Anonymkode: 36713...953

Skrevet
Woah0 skrev (På 1.8.2022 den 17.05):

Hva tenker du om det?

iu_713568_11553516.jpg

Jeg tenker at du kjeder deg og at du trenger en annen hobby enn å legge ut sære ting på et dameforum

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han holder på fortsatt selv om jeg har rapportert han til @Admin et drøss meg ganger. 

I alle dager? Trådstarter har ikke brutt noen regler her som jeg kan se? Og jeg har lest det meste jeg ser han eller hun skriver. Så hva har du rapportert for egentlig? 

Skrevet
NotNaomi skrev (Akkurat nå):

I alle dager? Trådstarter har ikke brutt noen regler her som jeg kan se? Og jeg har lest det meste jeg ser han eller hun skriver. Så hva har du rapportert for egentlig? 

Det spammes over en lav sko.

Anonymkode: cbef0...b6a

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Det spammes over en lav sko.

Anonymkode: cbef0...b6a

Nei, det gjør det absolutt ikke! Det er ingenting i reglene om hvor mange innlegg man kan lage her. Dessuten er spam det samme som blir postet mange ganger. 

Nå må dere jammen ta dere sammen her. Dere kan ikke sitte og surmule og slenge dritt hver gang noen "plager" dere her. At dere ikke er vant til ulike mennesker betyr ikke at dere må bli "skånet" for dem dere ikke liker eller forstår noe av.

Hvis det blir rapportert helt unødig gjentatte ganger, så burde det være god grunn til reaksjon fra admin og moderatorer! Mot de som rapporterer altså. 

Endret av NotNaomi
Skrevet
NotNaomi skrev (6 timer siden):

Nei, det gjør det absolutt ikke! Det er ingenting i reglene om hvor mange innlegg man kan lage her. Dessuten er spam det samme som blir postet mange ganger. 

Nå må dere jammen ta dere sammen her. Dere kan ikke sitte og surmule og slenge dritt hver gang noen "plager" dere her. At dere ikke er vant til ulike mennesker betyr ikke at dere må bli "skånet" for dem dere ikke liker eller forstår noe av.

Hvis det blir rapportert helt unødig gjentatte ganger, så burde det være god grunn til reaksjon fra admin og moderatorer! Mot de som rapporterer altså. 

Når en selv velger å melde seg inn i et forum, som har en allerede etablert kultur, må en lære å tilpasse seg. Det finnes mange andre forum å velge mellom.

Anonymkode: 83f73...688

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Når en selv velger å melde seg inn i et forum, som har en allerede etablert kultur, må en lære å tilpasse seg. Det finnes mange andre forum å velge mellom.

Anonymkode: 83f73...688

Hæ? Håper virkelig at du tuller.

Etablert kultur faktisk. Snakk om ekskluderingstaktikk! Vær så snill..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...