Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Min far døde nylig etter en uke på sykehus. Jeg var hos han på dagtid/ettermiddag hele uken han var innlagt. En venninne hentet hunden min hjemme hos meg etter noen timer og passet den til jeg kom tilbake. Jeg er takknemlig for hjelpen, det hadde blitt stressende og upraktisk uten hennes bistand. Derfor ønsket jeg å gi henne en oppmerksomhet som takk. Kan dere hjelpe meg? Hva er en passende «takk for hjelpen» - gave? Anonymkode: 92726...1db
Anonym bruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Et fint kort eller en hyggelig melding. Jeg tviler sterkt på at hun forventer noe annet. Det er ikke nødvendig å bruke energi på å finne noe, altså. Eventuelt et bukett eller en flaske vin, dersom det er viktig for deg å gi noe. Anonymkode: 23a19...dd7
Anonym bruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 Kort og blomst. 😊😊Ikke fordi det er nødvendig, men jeg hadde gitt dette av takknemlighet. Anonymkode: 9bd0e...092
frk Nilsen Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Et kort og en blomst. hvis hun er glad i vin kan du kjøpe en flaske vin som takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå