Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Vet ikke hva jeg jeg vil med denne tråden, men vil gjerne skrive det likevel. Greia er at jeg var utro i går. Vi var på fest, jeg måtte på do og gikk inn for å tisse. Fikk ikke låst døren ordentlig, og plutselig kommer det en fyr inn. Av en eller annen grunn jaget jeg ham ikke ut. Han kommer mot meg å spurte om han kunne se meg tisse. Idioten meg sprer bena og viser han. Undeveis ser jeg at han blir hard. Han tar penisen ut og begynner å runke. Jeg sitter å ser på han mens jeg tørker meg. Vasker hendene og går ut. Som sagt vet jeg ikke hva jeg vil med denne tråden. Jeg vet jeg har gjort noe galt, og har fryktelig dårlig samvittighet. Vet ikke om jeg skal si det til samboeren min eller ikke. Anonymkode: 79c2d...096
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Skrevet 31. juli 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Vet ikke hva jeg jeg vil med denne tråden, men vil gjerne skrive det likevel. Greia er at jeg var utro i går. Vi var på fest, jeg måtte på do og gikk inn for å tisse. Fikk ikke låst døren ordentlig, og plutselig kommer det en fyr inn. Av en eller annen grunn jaget jeg ham ikke ut. Han kommer mot meg å spurte om han kunne se meg tisse. Idioten meg sprer bena og viser han. Undeveis ser jeg at han blir hard. Han tar penisen ut og begynner å runke. Jeg sitter å ser på han mens jeg tørker meg. Vasker hendene og går ut. Som sagt vet jeg ikke hva jeg vil med denne tråden. Jeg vet jeg har gjort noe galt, og har fryktelig dårlig samvittighet. Vet ikke om jeg skal si det til samboeren min eller ikke. Anonymkode: 79c2d...096 Tull! Anonymkode: ab490...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå