Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Vurderer dette, men er det dumt å begynne med? Fordeler/ulemper? Anonymkode: 8ffa5...e38
Kira Skrevet 31. juli 2022 #2 Skrevet 31. juli 2022 Jeg har tidligere hatt det, men anbefaler ingen å starte med det. Synes det var helt fantastisk å slippe sminke, men etterhvert ble jeg allergisk mot limet de bruker. Forsøkte flere forskjellige typer, men øynene rant, ble røde osv. I tillegg er vippene mine ødelagt for alltid. De er kortere og færre enn før, til tross for serum og kjerringråd ☺️ Jeg personlig ville forsøkt vippeløft og serum før extensions.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 Kira skrev (10 timer siden): Jeg har tidligere hatt det, men anbefaler ingen å starte med det. Synes det var helt fantastisk å slippe sminke, men etterhvert ble jeg allergisk mot limet de bruker. Forsøkte flere forskjellige typer, men øynene rant, ble røde osv. I tillegg er vippene mine ødelagt for alltid. De er kortere og færre enn før, til tross for serum og kjerringråd ☺️ Jeg personlig ville forsøkt vippeløft og serum før extensions. Samme erfaring som deg. Ødela vippene mine. Anonymkode: 715c5...868
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Sier det samme som Kira. Jeg prøvde det en gang da jeg giftet meg, og mine ellers lange øyevipper ble helt pjuskete. Tok lang tid før de ble som en gang var.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 Jeg har hatt det i 2 år nå, veldig fornøyd! pause siste 6 mnd og startet opp igjen nettopp. Fyller på ca hver 3.-4. uke. Syns det er helt fantastisk å slippe å sminke seg. Egne vipper blir pjuskete og stusselige når man slutter men vokser ut igjen etter en stund. Var kjipt å ha pause, brukte magnetiske med eyeliner som kompensasjon 😅 Anonymkode: bd390...3ef
Anonym bruker Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har hatt det i 2 år nå, veldig fornøyd! pause siste 6 mnd og startet opp igjen nettopp. Fyller på ca hver 3.-4. uke. Syns det er helt fantastisk å slippe å sminke seg. Egne vipper blir pjuskete og stusselige når man slutter men vokser ut igjen etter en stund. Var kjipt å ha pause, brukte magnetiske med eyeliner som kompensasjon 😅 Anonymkode: bd390...3ef Det er 6 år siden jeg fikk vippeextensions for suste gang. Da våknet jeg dagen etter med vippene på puta. Mine egne var korte og tynne. Det er de fortsatt. Anonymkode: 715c5...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå