Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 som du visste din beste venninne ikke kunne fordra, og dere alltid hadde hatt brukt å gjøre forskjellige ting sammen som par med kjærester. Ville du blitt såret om hun nå nektet å gjøre slike ting med deg og ny kjæreste? Hun ville ikke møtt ham i det hele tatt? Anonymkode: 8cab8...b1f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Skrevet 31. juli 2022 Hvorfor kan hun ikke fordra han? Ubetydeligheter eller noe som har betydning for din fremtidige lykke? Anonymkode: f487b...e3c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #3 Skrevet 31. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor kan hun ikke fordra han? Ubetydeligheter eller noe som har betydning for din fremtidige lykke? Anonymkode: f487b...e3c På grunn av måten er på. Mener han tar mye plass og skryter. Er en som ofte blir midtpunktet og mener han er besserwisser. Hun er stille og rolig selv, så det handler om veldig ulike personligheter. Anonymkode: 8cab8...b1f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Skrevet 31. juli 2022 Hvorfor skulle jeg blitt såret? Jeg visste jo at hun ikke likte han og likevel gikk jeg inn i et forhold med den slitsomme mannen Anonymkode: 76671...9d3
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #5 Skrevet 31. juli 2022 Menn kommer og går. Venninner er for evig. Jeg trenger ingen mann. Anonymkode: 11402...2a5
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #6 Skrevet 31. juli 2022 Det er jo du som er venninnen og jeg syns det er rart at du ikke kan tåle han noen få ganger. Man trenger ikke elske alle man er med Anonymkode: 53875...23c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #7 Skrevet 31. juli 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Det er jo du som er venninnen og jeg syns det er rart at du ikke kan tåle han noen få ganger. Man trenger ikke elske alle man er med Anonymkode: 53875...23c Klarer du å sitte i flere timer med noen du har helt opp i halsen? Dra på en helgetur i ny og ne, spise middag ute? Anonymkode: 8cab8...b1f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #8 Skrevet 31. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Klarer du å sitte i flere timer med noen du har helt opp i halsen? Dra på en helgetur i ny og ne, spise middag ute? Anonymkode: 8cab8...b1f Selvsagt. Helgeturer hadde jeg nok holdt på et minimum, men middag og vennekvelder tåler man som voksen. Og jeg vet hva jeg snakker om, en venninne av meg er sammen med den dummeste mann jeg vet om. Han er en selvgod besserwisser som snakker høyt og er hellig overbevist om at han har enerett på vettet. Men jeg er glad i venninnen min og da tåler jeg mannen hun har valgt. Anonymkode: 53875...23c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #9 Skrevet 31. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Selvsagt. Helgeturer hadde jeg nok holdt på et minimum, men middag og vennekvelder tåler man som voksen. Og jeg vet hva jeg snakker om, en venninne av meg er sammen med den dummeste mann jeg vet om. Han er en selvgod besserwisser som snakker høyt og er hellig overbevist om at han har enerett på vettet. Men jeg er glad i venninnen min og da tåler jeg mannen hun har valgt. Anonymkode: 53875...23c Enig med deg i dette. Selv hadde jeg en venninne som bare ikke ville møte han jeg var sammen med (han var 14 år eldre, jeg var 25-30 år), for det passet ikke helt inn i hvordan hun mente vi var. Det var ikke noe galt med den mannen, han var på ingen måte besserwisser, var høflig og hyggelig, oppegående, hadde en lun humor. Vi var sammen flere år. Når alt kom til alt passet ikke han og jeg sammen. Men det at hun nektet å møte ham og trakk seg helt unna gjorde mest trolig at jeg ble værende i det forholdet en god del lenger enn jeg ville blitt om hun og gjengen hadde tatt oss inn i varmen. Men siden hun var den som styrte andre så ble vi aldri bedt på noe som helst, og ingen ville komme til oss. Besserwissere kan jeg tåle i mindre doser. Det jeg sliter med, det er menn som er veldig kontrollerende mot dama, som er direkte frekk og som er ekstremt opptatt av sexprat og generelt ikke har noen sosiale antenner. Men selv da tenker jeg det er lurt å holde kontakten med venninnen, for hun kan trenge eller komme til å trenge et sosialt nettverk for å komme seg unna mannen om det skulle være nødvendig. Anonymkode: 05ca6...524
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #10 Skrevet 31. juli 2022 Jeg ser ikke helt problemet Jeg liker ikke mannen til søsteren min jeg, og jeg tror ikke hun liker min heller. De to kan prate med hverandre et par timer, men de er veldig forskjellig og har ingenting til felles. Vi reiser ikke på ferie sammen, og oftest møtes vi uten mennene våre, men av og til møtes vi alle og det går da helt greit. Vi er da voksne mennesker og klarer omgås likevel altså Han er snill med søsteren min og hun liker han, det er da det viktigste. Det er tross alt hun som skal leve med han. Anonymkode: 8cb68...092
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #11 Skrevet 31. juli 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Enig med deg i dette. Selv hadde jeg en venninne som bare ikke ville møte han jeg var sammen med (han var 14 år eldre, jeg var 25-30 år), for det passet ikke helt inn i hvordan hun mente vi var. Det var ikke noe galt med den mannen, han var på ingen måte besserwisser, var høflig og hyggelig, oppegående, hadde en lun humor. Vi var sammen flere år. Når alt kom til alt passet ikke han og jeg sammen. Men det at hun nektet å møte ham og trakk seg helt unna gjorde mest trolig at jeg ble værende i det forholdet en god del lenger enn jeg ville blitt om hun og gjengen hadde tatt oss inn i varmen. Men siden hun var den som styrte andre så ble vi aldri bedt på noe som helst, og ingen ville komme til oss. Besserwissere kan jeg tåle i mindre doser. Det jeg sliter med, det er menn som er veldig kontrollerende mot dama, som er direkte frekk og som er ekstremt opptatt av sexprat og generelt ikke har noen sosiale antenner. Men selv da tenker jeg det er lurt å holde kontakten med venninnen, for hun kan trenge eller komme til å trenge et sosialt nettverk for å komme seg unna mannen om det skulle være nødvendig. Anonymkode: 05ca6...524 Venninnene er sammen som før, så ingen av kvinnene er utestengt fra noe. Dette gjelder kun par-ting. Anonymkode: 8cab8...b1f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #12 Skrevet 31. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Menn kommer og går. Venninner er for evig. Jeg trenger ingen mann. Anonymkode: 11402...2a5 Enkelte av oss ønsker å ha barn. Med mindre du får barn med venninner, trenger du en mann til det. For å stabil oppvekst til barnet bør du bo sammen med barnets far. Anonymkode: e7619...6be
Anonym bruker Skrevet 1. august 2022 #13 Skrevet 1. august 2022 Venninner har tettere bånd enn menn har. Anonymkode: 11402...2a5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2022 #14 Skrevet 1. august 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Venninner har tettere bånd enn menn har. Anonymkode: 11402...2a5 For dem som ikke ønsker familie og barn er det sikkert slik. Anonymkode: e7619...6be
Anonym bruker Skrevet 1. august 2022 #15 Skrevet 1. august 2022 Min søster har en mann jeg ikke liker, og jo eldre han blir, jo verre blir han. Men jeg tilbringer jo fortsatt tid med de, for jeg er jo veldig glad i søsteren min. Men skal vi på ferie sammen, så blir jeg bare med om resten av familien er med, sånn så vi er mange, og jeg slipper å ha så mye med mannen hennes å gjøre. Hadde aldri reist på ferie med bare de 2. Men jeg kunne jo fint ha spist middag med bare de 2. Nå er jeg langvarig singel, og det er nok fordi jeg er ganske sær, så de mennene jeg har vært sammen med, har vært godt likt av venner og familie. Og til neste sommer skal hele familien på ferie sammen, og da skal min ex mann, som er far til barna bli med og. Han er jo godt likt av min familie. Anonymkode: aae40...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå