Gå til innhold

Jeg liker best menn på avstand.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det sånn? Jeg har alltid blitt betatt av menn, syns de er kjekke og deilige. Men med en gang jeg kommer i et forhold får jeg dårlig samvittighet. Eneste jeg stresser med da er at kanskje jeg ikke er forelsket, tenk hvis jeg lurer han osv. Finnes det noen forklaring på dette? Jeg er over 40 år og har prøvd mye.. stresser like mye uansett 

Anonymkode: cc0a5...99a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt litt terapi, omjeg var deg, for det høres ut som om du har noen uløste problemer når det kommer til nære relasjoner. Ikke nødvendig å ha det slik :)

Anonymkode: 8536c...2de

Skrevet

Kanskje det har vært litt for liten plass til deg selv, og litt for mye plass til de rundt deg. Så dine ønsker og behov er visket ut i stede for å modne sterkere med årene?

Så trekker du deg i stede når det blir voksen og alvor.

Anonymkode: 7bdad...fdb

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Jeg ville tatt litt terapi, omjeg var deg, for det høres ut som om du har noen uløste problemer når det kommer til nære relasjoner. Ikke nødvendig å ha det slik :)

Ja, jeg sliter enormt med nære relasjoner. Gjelder i grunn venner også, stresser med det også. Men menn er det jeg sliter mest med 😥 kan prøve terapi, tenkte å ta det opp med legen min

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Kanskje det har vært litt for liten plass til deg selv, og litt for mye plass til de rundt deg. Så dine ønsker og behov er visket ut i stede for å modne sterkere med årene?

Så trekker du deg i stede når det blir voksen og alvor.

Anonymkode: 7bdad...fdb

Jeg har aldri fått lov å finne ut hvem jeg er. Er kanskje det.? Jeg vet ikke. Er det som er og, aner ikke 😵😵💫🥴

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja, jeg sliter enormt med nære relasjoner. Gjelder i grunn venner også, stresser med det også. Men menn er det jeg sliter mest med 😥 kan prøve terapi, tenkte å ta det opp med legen min

Gjør det, for det er helt sikkert noe du kan få det bedre med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...