Gå til innhold

Er du like tøff i trynet i virkeligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns så mange her inne svarer utrolig frekt når noen poster noe. Jeg blir helt sjokkert mange ganger. Er dere slik i virkeligheten også eller er det et eller annet behov dere må dekke ved å være tøffe her inne? Jeg har ALDRI snakket slik til andre voksne mennesker som mange her inne gjør og jeg har litt vanskelig for å tro at det er slik når dere diskuterer med andre ansikt til ansikt? Eller?

Anonymkode: f1402...41c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, så lei jeg er av alle de her klageinnleggene på andre brukere.

Anonymkode: de399...924

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Følte du deg truffet kanskje?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Følte du deg truffet kanskje?

Ikke litt engang.

Skrevet

Virker som om spammeren er virkelig aktiv nå om dagen.

Anonymkode: 716c8...474

Skrevet

Folk glemmer nok litt for fort at det er mennesker bak tastatur, og mye av det filteret vi bruker i den virkelige verden blir borte. Hadde alle hatt bilde av seg selv ville bare det ha hjulpet, uten at jeg tenker at akkurat det er en god idé. Ikke alle får bilder i hodet heller, og det er kanskje flere enn vi tror. Da blir fort både empati og sympati borte, men dette er ikke ment som en unnskyldning. Det er bare det jeg tenker om det å diskutere eller skrive virtuellt. Hvis noe trigger så er det fort gjort å gå til angrep. Folk er neppe sånn i virkeligheten, men det avslører jo helt klart noe av det som bor i personen.

Anonymkode: 1334d...3ef

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Folk glemmer nok litt for fort at det er mennesker bak tastatur, og mye av det filteret vi bruker i den virkelige verden blir borte. Hadde alle hatt bilde av seg selv ville bare det ha hjulpet, uten at jeg tenker at akkurat det er en god idé. Ikke alle får bilder i hodet heller, og det er kanskje flere enn vi tror. Da blir fort både empati og sympati borte, men dette er ikke ment som en unnskyldning. Det er bare det jeg tenker om det å diskutere eller skrive virtuellt. Hvis noe trigger så er det fort gjort å gå til angrep. Folk er neppe sånn i virkeligheten, men det avslører jo helt klart noe av det som bor i personen.

Les kommentarfelt på Facebook, der alle har navn og bilde. Hjelper ingenting. 

Anonymkode: 6599f...7f1

Skrevet

Jeg hadde ikke klart å vært frekk og ufin her om jeg hadde prøvd engang. I virkeligheten kan jeg nok være litt sarkastisk og spydig, med de jeg kjenner veldig godt! Ikke mot fremmede. 

Anonymkode: 467b1...64e

Skrevet

Nå må folk gi seg snart med denne klagingen. Ja det er endel «tilfeller» her inne, hovedtyngden er likevel høflige og greie folk. Det er frivillig å være her. 

Anonymkode: 2285d...122

Skrevet

Selvfølgelig. Men i virkeligheten omgås jeg oppegående og tykkhudede mennesker. Her inne er det mange svake tilfeller, men det er deres problem. De får logge av forum hvis alt er så sårt. 

Anonymkode: bebf5...e92

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Les kommentarfelt på Facebook, der alle har navn og bilde. Hjelper ingenting. 

Anonymkode: 6599f...7f1

Sant nok. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, vi trenger et eget underforum som heter «generell syting over de andre på forum».

HI, det innlegget du har skrevet er like gammelt som Metusalem. De kommer ca månedlig, alle kjenner til ordlyden fra før. Og ingen av disse har hjulpet, folk har drevet på i 15 år. Men hvis du VIL ha en endring; svar der du ser ufine innlegg, ikke i en egen tråd. Rapporter regelbrudd. 

Anonymkode: d15e1...687

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Selvfølgelig. Men i virkeligheten omgås jeg oppegående og tykkhudede mennesker. Her inne er det mange svake tilfeller, men det er deres problem. De får logge av forum hvis alt er så sårt. 

Anonymkode: bebf5...e92

Litt enig. 
Jeg er som Fantomet, hard mot de harde også i det virkelige liv. Men erfarer at de generelt tåler motsigelser litt bedre enn her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Litt enig. 
Jeg er som Fantomet, hard mot de harde også i det virkelige liv. Men erfarer at de generelt tåler motsigelser litt bedre enn her. 

Jepp, de hyler om personangrep, samtidig som de spyr det ene personangrepet etter det andre ut av seg

Skrevet

🤷🏻‍♀️

Skrevet

:popcorn:

Anonymkode: 6c57c...b86

Skrevet

Tja. Noen ganger har jeg blitt kalt frekk her inne. Men jeg er jo sånn i virkeligheten også, det er bare det at alle jeg kjenner vet hvordan jeg er og reagerer ikke på det. Noen opplever det jeg skriver som frekt, andre gjør ikke det. Det er forskjellige mennesker som leser det jeg skriver, og forskjellige meninger om det jeg skriver, så hva mottakere oppfatter på et forum med 10000 forskjellige meninger kan jeg ikke stå til ansvar for

Anonymkode: 84d97...655

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...