Woah0 Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Denne tegneserien? https://en.wikipedia.org/wiki/Death_Note
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Aldri hørt om den, men så er jeg mer Tommy og Tigeren type da. Anonymkode: 5de72...e29
Woah0 Skrevet 29. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Aldri hørt om den, men så er jeg mer Tommy og Tigeren type da. Anonymkode: 5de72...e29 Tror hvis anime hadde mer kunststil som Policenauts elller Death Note så har jeg likt de mer. Den mer realistiske tegnestilen (enn det som er litt for barnslig som er det anime oftest har for mye av) Men Tommy og Tigeren er gøy! Også Donald duck
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 Woah0 skrev (6 minutter siden): Tror hvis anime hadde mer kunststil som Policenauts elller Death Note så har jeg likt de mer. Den mer realistiske tegnestilen (enn det som er litt for barnslig som er det anime oftest har for mye av) Men Tommy og Tigeren er gøy! Også Donald duck Jeg vet ikke hvem Policenauts er heller, men Donald er og veldig bra Anonymkode: 5de72...e29
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 Woah0 skrev (1 time siden): Tror hvis anime hadde mer kunststil som Policenauts elller Death Note så har jeg likt de mer. Den mer realistiske tegnestilen (enn det som er litt for barnslig som er det anime oftest har for mye av) Men Tommy og Tigeren er gøy! Også Donald duck Death Note anime’en var veldig bra. Bleach også. Og Kenshin. Morsomt at du er her forstatt. Trodde de kasta deg ut Anonymkode: bf879...668
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå