Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Vi skal selge huset. Hva legger dere merke til i en boligannonse? Hva bør stå i teksten og hvilke bilder bør med? Megler har kommet med forslag, jeg er ikke fornøyd, så trenger litt input het😅👍 Anonymkode: ff9ad...ec2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Dropp nærbilder av jordbærskåla og blomstervasen alene ihvertfall. Det er så idiotisk og latterlig. Husker annonsen med blomster overalt, også ut fra en åpen vaskemaskin. Deilig ironi 😊 Uteområde er viktig å få med, samt beliggenhet. Ikke "en kort spasertur til stranda" når den er tre km unna. Areal og gjerne utsikt fra vinduer, når maling og oppussing forøvrig, ble utført sist. Anonymkode: 4dfb6...07d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 Enig. Utrolig irriterende og teit med så mange detaljbilder med nærbilder av frukt, sitroner, champagneglass og liknende stemningsbilder. Ønsker gode og beskrivende bilder av alle rom, fasade og hage samt plantegning til alle etasjer. Anonymkode: 38165...028
Ekspatt Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 Enig i at mange stemningsbilder trekker ned helhetsinntrykket. Jeg synes det kan være fint å se et bilde fra ulike årstider, for eksempel hagen/balkongen på sommeren når boligen selges på vinteren osv., eller hvis noen trær blir veldig fargerike om høsten, men jeg trenger ikke nærbilde av nygrillede koteletter for å skjønne hvordan matfatet kan tilberedes. At det er potensiale for et flott grøntområde med grill er likevel fint. Det teiteste jeg ser er henslengte tepper og "Home"-puter.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 Plantegning er viktig. Bilde av utsiden, fra begge sider av huset. Mest mulig nøyaktig, å gjøre ting bedre enn de er ved å stå i en rar vinkel for å unngå å få med at det er mye innsyn f.eks gjør at man blir skuffet når man kommer på visning. Jeg skjønner at man ønsker flest mulig på visning, men det er så mye bedre å bli positivt overrasket enn skuffet. Gjerne et dronebilde om det er noe spesielt med beliggenheten. Ligger tomten midt i et byggefelt er der bortkastede penger. Alle stemningsbildene kan du bare droppe. Ryddige rom med minst mulig krimskrams. Flytt gjerne rot, esker, møbler osv ut av rommet, ta bildet og sett det tilbake. Fakta er at veldig mange av oss har litt overmøblerte hjem og i en salgsannonse kan du med fordel strippe ned litt. Greit med noen kommentarer om hva slags skolekrets, barnehager i nærheten osv, men det trenger ikke utbroderes om hva slags tilbud de har på skolen osv. Hvordan er det med kollektivtraffikk, matbutikker o.l. i nærheten kan fint få en setning eller to om det er bra. Rettskrivning er viktig. Les gjennom skikkelig, både megler og du, så feil i setningsoppbygging og skrivefeil fjernes. Anonymkode: 4a80f...572
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #6 Skrevet 29. juli 2022 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=265379638 Her står det ikke noen ting under bildene, og det er helt greit det også. Men jeg ville fjernet rot, gått foran fotografen og fjernet rot under trapp, i hjørnet på bad osv før bildene ble tatt Anonymkode: 4a80f...572
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2022 #7 Skrevet 29. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Dropp nærbilder av jordbærskåla og blomstervasen alene ihvertfall. Det er så idiotisk og latterlig. Husker annonsen med blomster overalt, også ut fra en åpen vaskemaskin. Deilig ironi 😊 Dette ☝️, jeg boikotter alle annonser med nærbilde av frukt. I tillegg få men gode bilder av alle rom. 60 bilder hvor 30 er av stua med kun cm forskjell er dødens. Ærlig annonse, med null svada-skildringer som skal sette stemning. Anonymkode: c3a3b...686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå