Gå til innhold

Menn med skjørt.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jøss, for en idiotisk kommentar du klarte å lire av deg. Det verste er at jeg ikke er litt overraska engang.

Anonymkode: 6d29a...7f5

Ikke jeg heller. 
Det er visst blitt helt forsøplet her. 

Anonymkode: fdaa3...b6a

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Forskjellen er at bukser ofte er mer praktiske enn skjørt. Derfor er det logisk å bytte til et mer praktisk plagg. Men å bytte til et mindre praktisk plagg er ikke logisk.

Anonymkode: ba718...9f5

Hvorfor ikke? Hvis man føler seg fin i det? Hvorfor bruker kvinner fortsatt kjole og skjørt om det er så lite praktisk?

Anonymkode: c030e...69c

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Hvorfor ikke? Hvis man føler seg fin i det? Hvorfor bruker kvinner fortsatt kjole og skjørt om det er så lite praktisk?

Noe er kulturelt, annet er ønske om å være tiltrekkende for menn. Menn med mannlig figur er ikke tiltrekkende i skjørt, på samme måte som kraftige, altfor muskuløse damer ikke kler sommerkjoler. Mennene kan gjerne føle seg fine i kjoler, men kvinner må jo synes at de ikke ser attraktive ut i dem.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Noe er kulturelt, annet er ønske om å være tiltrekkende for menn. Menn med mannlig figur er ikke tiltrekkende i skjørt, på samme måte som kraftige, altfor muskuløse damer ikke kler sommerkjoler. Mennene kan gjerne føle seg fine i kjoler, men kvinner må jo synes at de ikke ser attraktive ut i dem.

Og hva så? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kvinner må jo synes at mennene ikke ser attraktive ut? 
Det må de da slett ikke. 

Anonymkode: fdaa3...b6a

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er da en smakssak, noen liker det ene, noen liker det andre, men alle liker ikke det samme.

Anonymkode: 6d29a...7f5

Annonse

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Så en homofil mann er ikke en skikkelig mann???

Anonymkode: 5b208...769

Det spørsmålet må nesten rettes til dem som har sakt slik oppigjennom tidene ...   Det er bare sånn folk har sakt det skal være den tiden jeg har vokst opp i at sikklig menn ikke skal ha undertøy under slike åpene plagg... 

Pils skrev (2 minutter siden):

Det spørsmålet må nesten rettes til dem som har sakt slik oppigjennom tidene ...   Det er bare sånn folk har sakt det skal være den tiden jeg har vokst opp i at sikklig menn ikke skal ha undertøy under slike åpene plagg... 

Jeg er spent på hvor du har vokst opp. I det skotske høylandet på 1700-tallet? 

Anonymkode: 68ac5...80c

Pils skrev (28 minutter siden):

Og din konklusjon da er at det gjelder de homofile. 

Anonymkode: 5b208...769

Min tidligere samboer brukte skjørt. Helt greit for meg, jeg viste det når vi ble sammen. Men noen han hadde syns jeg var helt grusomme på han, så han fikk klar beskjed at de måtte han glemme om han evt håper på noe action den dagen. Slik sa han til noe klær jeg hadde også, så det var helt greit for han. Noen bukser hadde jeg som kosebuker og jeg kan skjønne han ikke syns de var noe pene på meg. Og vi kunne si slikt rett ut til hverandre uten at det ble feil. 

Det som var litt fasinerende var at det var få rare blikk når han kom i skjørt eller kilt på fotballkamper, skoleavsluttninger osv.  mine unger hadde gitt han beskjed om å ikke ha det på seg når han var på fotballkamp. Men endag som de ringte og ba han komme med noe de hadde glemt og  han ikke tenkte over hva han hadde på seg, så ble ungene overrasket over at de ikke fikk noen negative kommentarer over at han hadde på seg kilt. Det de fikk var bare positivt, de syns det var kult så da fikk han lov å gå i det han ville. Han syns det var helt greit at ungene ikke ville han skulle bruke det i ulike sammenhenger, så han ble så glad når ungene sa det var ritt frem. 

Anonymkode: 3ac17...305

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Min tidligere samboer brukte skjørt. Helt greit for meg, jeg viste det når vi ble sammen. Men noen han hadde syns jeg var helt grusomme på han, så han fikk klar beskjed at de måtte han glemme om han evt håper på noe action den dagen. Slik sa han til noe klær jeg hadde også, så det var helt greit for han. Noen bukser hadde jeg som kosebuker og jeg kan skjønne han ikke syns de var noe pene på meg. Og vi kunne si slikt rett ut til hverandre uten at det ble feil. 

Det som var litt fasinerende var at det var få rare blikk når han kom i skjørt eller kilt på fotballkamper, skoleavsluttninger osv.  mine unger hadde gitt han beskjed om å ikke ha det på seg når han var på fotballkamp. Men endag som de ringte og ba han komme med noe de hadde glemt og  han ikke tenkte over hva han hadde på seg, så ble ungene overrasket over at de ikke fikk noen negative kommentarer over at han hadde på seg kilt. Det de fikk var bare positivt, de syns det var kult så da fikk han lov å gå i det han ville. Han syns det var helt greit at ungene ikke ville han skulle bruke det i ulike sammenhenger, så han ble så glad når ungene sa det var ritt frem. 

Anonymkode: 3ac17...305

Hva slags skjørt var det da, og hva brukte han til fks? Var han feminin eller maskulin, eller midt i mellom? Sa han hvorfor han brukte det da dere ble kjent? 

Anonymkode: cdbd6...1d5

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hva slags skjørt var det da, og hva brukte han til fks? Var han feminin eller maskulin, eller midt i mellom? Sa han hvorfor han brukte det da dere ble kjent? 

Anonymkode: cdbd6...1d5

Og hadde han kraftige legger? 

Anonymkode: 68ac5...80c

• 3 uker senere...

Annonse

Har ikke lest alle svarene. Jeg digger menn som Harry Styles som utfordrer etablerte kjønnsroller med stilen sin. Jeg dater en mann mad skjørt og neglelakk på 90-tallet. Han var 1.90 høy, gjennomtrent, maskulin og brukte et svart, rockete skjørt for menn og svart neglelakk. Han var svært maskulin, men trygg nok i rollen sin til å våge en annen stil. 

Anonymkode: ae351...648

• 3 uker senere...
Anonym bruker skrev (På 30.7.2022 den 1.05):

Forskjellen er at bukser ofte er mer praktiske enn skjørt. Derfor er det logisk å bytte til et mer praktisk plagg. Men å bytte til et mindre praktisk plagg er ikke logisk.

På bibelsk tid gikk de mennene med korte korteler uten truse og folk sjekket om de var ekte jøde med sjekke forhuden og var de ikke omskjært ble de ekskludert fra de andre jødene... 

Anonym bruker skrev (På 29.7.2022 den 14.06):

https://www.hm.com/om/1044a-autumn-winter-2021/

Dette er vel også møte, men det er ikke sjans i havet at jeg kler meg i det der. 

Men der var det litt av hvert jeg kunne gått med. Jammen bra vi er forskjellige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...