Gå til innhold

Menn med skjørt.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ja? Vi har forskjellige typer og ting vi tenner på? 

Alt som blir en diskusjon noen ganger 😅

Anonymkode: cdbd6...1d5

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har igrunnen ikke sett flere enn to som har skrevet noe om hva de liker og ikke... 

Men du var jo nøye med å si at du ikke ville ha diskusjon, so here we are...

Anonymkode: fdaa3...b6a

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men du var jo nøye med å si at du ikke ville ha diskusjon, so here we are...

Helt riktig. Så det ville jo vært mer i tråd med HI at flere enn to brukere kom med synspunkter på hva de mener. Fremfor å diskutere meg. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Helt riktig. Så det ville jo vært mer i tråd med HI at flere enn to brukere kom med synspunkter på hva de mener. Fremfor å diskutere meg. 

Det er vel i rettferdighetens navn dine utsagn som diskuteres her. Og det må man jo kunne forvente.

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Nå har flere menn blitt avbildet med skjørt, blant annet Brad Pitt. Jeg syns det var fint en periode hvor menn gikk med trange bukser og veldig korte skjørt, men de var mest i grungemiljø. 

Jeg syns ikke at menn i videre og lengre skjørt som ned til knærne er fint. Jeg syns det er veldig turn off, så det nok bare å vente på at jeg blir vant til det, og tilslutt syns det er fint. Hva syns dere om menn med skjørt? 

Helt ok med skjørt uansett kjønn...  Da går de jo hvertfall ikke naken rundt da...  bedre de har på seg noe tenker jeg da enn gå uten klær...

Endret av Pils
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Nå har flere menn blitt avbildet med skjørt, blant annet Brad Pitt. Jeg syns det var fint en periode hvor menn gikk med trange bukser og veldig korte skjørt, men de var mest i grungemiljø. 

Jeg syns ikke at menn i videre og lengre skjørt som ned til knærne er fint. Jeg syns det er veldig turn off, så det nok bare å vente på at jeg blir vant til det, og tilslutt syns det er fint. Hva syns dere om menn med skjørt? 

Synes det ser dumt ut. Men poeng for absurditet er noe også :)

Men forskjellen er manne kropper er oftest komiske ikke vakre å se på som damer er innenfor natur regler.

Men så liker jeg å spille denne vitsen noen ganger også

giphy.gif

Annonse

Pils skrev (7 minutter siden):

Helt ok med skjørt uansett kjønn...  Da går de jo hvertfall ikke naken rundt da...  bedre de har på seg noe tenker jeg da enn gå uten klær...

Akkurat der kan jeg nok være enig ja. 

Woah0 skrev (Akkurat nå):

Synes det ser dumt ut. Men poeng for absurditet er noe også :)

Men forskjellen er manne kropper er oftest komiske ikke vakre å se på som damer er innenfor natur regler.

Men så liker jeg å spille denne vitsen noen ganger også

giphy.gif

Jeg er veldig enig i det. Kvinnekroppen er vakrere fordi den har former og er mykere å se på, altså behagelig. Men det er ikke sånn at kroppen til menn normalt er avskrekkende heller. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er veldig enig i det. Kvinnekroppen er vakrere fordi den har former og er mykere å se på, altså behagelig. Men det er ikke sånn at kroppen til menn normalt er avskrekkende heller. 

Hvis jeg skal gå grovt. Tror penisen er både... ekleste og kåteste med den. Men det er vel sjarmen som får noen til å gjøre det med noen til å begynne med.

Men jeg bare mener, en mann vil aldri se vakker ut i feminine klær (som oftest iallfall). Det er bare fysisk umulig, de er klonglete og komiske skapninger. Å kle seg i Kilt for eksempel er mer tøft. Men ingen vil si at en mann i en vakker kjole ser pen ut. Men er sikkert gøy for absurditetens skyld : D

Woah0 skrev (2 minutter siden):

Hvis jeg skal gå grovt. Tror penisen er både... ekleste og kåteste med den. Men det er vel sjarmen som får noen til å gjøre det med noen til å begynne med.

Men jeg bare mener, en mann vil aldri se vakker ut i feminine klær (som oftest iallfall). Det er bare fysisk umulig, de er klonglete og komiske skapninger. Å kle seg i Kilt for eksempel er mer tøft. Men ingen vil si at en mann i en vakker kjole ser pen ut. Men er sikkert gøy for absurditetens skyld : D

Klonglete og komiske skapninger? 😅

Neh..

Han som var avbildet tidligere i tråden med skjørt så ikke ille ut da. Faktisk ikke.

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Klonglete og komiske skapninger? 😅

Neh..

Han som var avbildet tidligere i tråden med skjørt så ikke ille ut da. Faktisk ikke.

Derfor jeg mente få kan få det til. Som en fiksjonell karakter kan også.

Men oftest er det jo bare komiskt. Hårete legger og en kropp som Jar Jar Binks karakter :)

Check out this Great Jar Jar costume!

Billy Porter on Why He Wore a Gown, Not a Tuxedo, to the Oscars | Vogue

Friday essay: will the perfect men's dress ever exist – and would men wear  it?

Woah0 skrev (10 minutter siden):

Derfor jeg mente få kan få det til. Som en fiksjonell karakter kan også.

Men oftest er det jo bare komiskt. Hårete legger og en kropp som Jar Jar Binks karakter :)

Check out this Great Jar Jar costume!

Billy Porter on Why He Wore a Gown, Not a Tuxedo, to the Oscars | Vogue

Friday essay: will the perfect men's dress ever exist – and would men wear  it?

Det der er ikke min smak for å si det pent. 

Annonse

Menn skal selvfølgelig ikke ha boxer eller truse under kjoler,  skjørt eller kilt, men heller ha mange nok til vaske på 60⁰ i mellom bruk. 

Ikke ullklit da forda vil det bli dukkekilt på 60⁰ 

Og ull blir uansett rent nok på ullvask pga materiale har andre egenskaper enn mye annet stoff... 

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Er det så mange som bruker det da? Med unntak av noen menn i kilt tror jeg ikke jeg har sett noen. 

Anonymkode: 18cec...151

Nei det er ikke mange. Men du vet... Når en berømthet gjør det, og så en til..Da er nok moten rett rundt hjørnet. Det blir noe å venne seg til. Men nå holdt jeg på å dø av latter av slengbukser da de ble mote igjen også. Nå er platåsko tilbake...fra 70-tallet. Så det er mulig det blir mange snart. 

Pils skrev (40 minutter siden):

Menn skal selvfølgelig ikke ha boxer eller truse under kjoler,  skjørt eller kilt, men heller ha mange nok til vaske på 60⁰ i mellom bruk. 

Ikke ullklit da forda vil det bli dukkekilt på 60⁰ 

Og ull blir uansett rent nok på ullvask pga materiale har andre egenskaper enn mye annet stoff... 

Skal de gå uten undertøy også? 🤣

Pils skrev (50 minutter siden):

Jepp,  passer seg vel ikke at menn har det under slike plagg hvis ikke de er homser? 

Jøss, for en idiotisk kommentar du klarte å lire av deg. Det verste er at jeg ikke er litt overraska engang.

Anonymkode: 6d29a...7f5

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Hva er forskjellen på homser og de med annen legning når det gjelder undertøy? 

Ikke vet jeg er bare noe jeg har hørt opp igjen at sikkelig menn ikke skal ha noe under kilt, skjørt eller kjoler....  Derfor jeg satt spørsmål tegn etter... 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jøss, for en idiotisk kommentar du klarte å lire av deg. Det verste er at jeg ikke er litt overraska engang.

Anonymkode: 6d29a...7f5

Med ? etter ser jeg ikke  den som idiotisk eller støtende i mine øyne, men uten ? hadde den kunne vært det...

Endret av Pils
Pils skrev (1 time siden):

Ikke vet jeg er bare noe jeg har hørt opp igjen at sikkelig menn ikke skal ha noe under kilt, skjørt eller kjoler....  Derfor jeg satt spørsmål tegn etter... 

Så en homofil mann er ikke en skikkelig mann???

Anonymkode: 5b208...769

Hvorfor skal noen bry seg om hva andre kler seg i? Kvinner begynte på et tidspunkt å bruke bukser, og før bukser brukte vi alle kjoler eller skjørt, det er bare et menneskelig påfunn at menn bruker bukser og kvinner bruker kjoler/skjørt. 

Anonymkode: c030e...69c

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal noen bry seg om hva andre kler seg i? Kvinner begynte på et tidspunkt å bruke bukser, og før bukser brukte vi alle kjoler eller skjørt, det er bare et menneskelig påfunn at menn bruker bukser og kvinner bruker kjoler/skjørt. 

Anonymkode: c030e...69c

Forskjellen er at bukser ofte er mer praktiske enn skjørt. Derfor er det logisk å bytte til et mer praktisk plagg. Men å bytte til et mindre praktisk plagg er ikke logisk.

Anonymkode: ba718...9f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...