Gå til innhold

Menn med skjørt.

Anbefalte innlegg

Nå har flere menn blitt avbildet med skjørt, blant annet Brad Pitt. Jeg syns det var fint en periode hvor menn gikk med trange bukser og veldig korte skjørt, men de var mest i grungemiljø. 

Jeg syns ikke at menn i videre og lengre skjørt som ned til knærne er fint. Jeg syns det er veldig turn off, så det nok bare å vente på at jeg blir vant til det, og tilslutt syns det er fint. Hva syns dere om menn med skjørt? 

Anonymkode: cdbd6...1d5

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144432378-menn-med-skj%C3%B8rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din mening betyr neppe noe for den type menn. 

Min svigersønn bruker ofte skjørt, han begynte før Brad Pitt, og siden han er typen til det er det stilig.

Jeg klarer ikke å engasjere meg i noen mote, la folk kle seg som de vil. 

Anonymkode: 5b208...769

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Din mening betyr neppe noe for den type menn. 

Min svigersønn bruker ofte skjørt, han begynte før Brad Pitt, og siden han er typen til det er det stilig.

Jeg klarer ikke å engasjere meg i noen mote, la folk kle seg som de vil. 

Tror du misforsto spørsmålet. Jeg spurte jo ikke den type menn hva de bryr seg om og ikke, men hva dere her syns om det. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tror du misforsto spørsmålet. Jeg spurte jo ikke den type menn hva de bryr seg om og ikke, men hva dere her syns om det. 

Dersom du syns Jamie Fraser i kilt er «turnoff» så kan jeg ikke hjelpe deg med et svar. Da er du neppe en heterofil kvinne med seksuelle behov, og din definisjon av turnoff er så langt unna min at jeg ikke kan identifisere meg med den. 

Anonymkode: 68ac5...80c

Annonse

Dersom du syns Jamie Fraser i kilt er «turnoff» så kan jeg ikke hjelpe deg med et svar. Da er du neppe en heterofil kvinne med seksuelle behov, og din definisjon av turnoff er så langt unna min at jeg ikke kan identifisere meg med den. 

Ja det syns jeg var veldig turn off  🙂 Ellers spiller det vel ingen rolle hvis jeg liker alle kjønn? Man må ikke være heterofil for å tenne på menn. Det er ikke sånn at alle tenner på det samme, og det har ingenting med seksuelle behov å gjøre at man har forskjellig smak. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er ingenting med det bildet som er tun on

Anonymkode: 6d29a...7f5

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke sånn at alle tenner på det samme, og det har ingenting med seksuelle behov å gjøre at man har forskjellig smak. 

Det var du som brukte ordet «turnoff», noe som henviser til seksuelle behov. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det var du som brukte ordet «turnoff», noe som henviser til seksuelle behov. 

Ja? Vi har forskjellige typer og ting vi tenner på? 

Alt som blir en diskusjon noen ganger 😅

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja? Vi har forskjellige typer og ting vi tenner på? 

Alt som blir en diskusjon noen ganger 😅

Eeeehhh … du ba om svar. Og sier at du blir seksuelt avtent av skjørt. Jeg fulgte opp tråden din. Ville du ikke det? Ikke skriv tråder da. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Eeeehhh … du ba om svar. Og sier at du blir seksuelt avtent av skjørt. Jeg fulgte opp tråden din. Ville du ikke det? Ikke skriv tråder da. 

Ta et dypt magadrag og tenk deg om før du skriver mer om du vil komme ut av dette noenlunde med æren i behold 🙈

På flyplassen i går så jeg en kvinne med en topp som var åpen i ryggen, med kun en knytning i ryggen. Det var ikke pent for å si det mildt. BHen var gammel og slitt, så det gjorde jo ikke inntrykket noe bedre. Men det er jo jeg som er den fordomsfulle.

La folk gå rundt med det de liker og er det turnoff for deg, greit nok, men det er bare fordi du selv lager deg en standar hvor det ikke er plass til noe annet enn det du liker.

Anonymkode: 56803...6c1

Annonse

På flyplassen i går så jeg en kvinne med en topp som var åpen i ryggen, med kun en knytning i ryggen. Det var ikke pent for å si det mildt. BHen var gammel og slitt, så det gjorde jo ikke inntrykket noe bedre. Men det er jo jeg som er den fordomsfulle.

La folk gå rundt med det de liker og er det turnoff for deg, greit nok, men det er bare fordi du selv lager deg en standar hvor det ikke er plass til noe annet enn det du liker.

Anonymkode: 56803...6c1

Det har mer med smak å gjøre enn fordommer. Jeg liker jo som nevnt en type skjørt på menn, så det er ikke selve plagget. Mer at jeg må venne meg til synet av kraftige legger og svære føtter under skjørtet. 

Gjest Danida
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det har mer med smak å gjøre enn fordommer. Jeg liker jo som nevnt en type skjørt på menn, så det er ikke selve plagget. Mer at jeg må venne meg til synet av kraftige legger og svære føtter under skjørtet. 

Så du sliter med shorts også, da?

Gjest Danida
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sliter ikke med noenting i forhold til dette. Jeg syns bare ikke at det er fint, og jeg syns heller ikke lange vide shorts til knærne er fint nei. 

Men du nevner kraftige legger og store føtter som vises? De vises jo også når menn går i shorts. 

Når jeg tenker meg om, så syns jeg ikke shorts på menn er fint i det hele tatt. Jeg så bilde av politimenn i skjorte, shorts og knestrømper. Omg 😅 så også noen bilder fra en 70-tallsreklame av menn i skjorter, slips, shorts og knestrømper. Verste jeg har sett. 

Gjest Danida
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det handler om smak. Det er ikke mer komplisert 🙂

Jeg har fanget opp at det handler om smak. Først er det ok med trange bukser, og skjørt, men ikke med lange skjørt. Så er det leggene som er feilen, men dem sliter du heller ikke med, men så gjør du det likevel. Særlig når de er dekket av strømper. Ja da nei da jo da. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg syns ikke at menn i videre og lengre skjørt som ned til knærne er fint. Jeg syns det er veldig turn off, så det nok bare å vente på at jeg blir vant til det, og tilslutt syns det er fint. Hva syns dere om menn med skjørt? 

Det viser jo frem de fine formene hans da.

This-man-in-a-skirt-and-heels-is-breakin

Anonymkode: e6e9c...78a

Danida skrev (2 minutter siden):

Jeg har fanget opp at det handler om smak. Først er det ok med trange bukser, og skjørt, men ikke med lange skjørt. Så er det leggene som er feilen, men dem sliter du heller ikke med, men så gjør du det likevel. Særlig når de er dekket av strømper. Ja da nei da jo da. 

Vi MÅÅÅ ikke være super-woke hele gjengen og bare ha politisk korrekte meninger om alt hele tiden. Nei, jeg synes ikke menn i skjørt er pent. Nei, jeg ville aldri kunne datet en transmann. Nei, jeg hadde aldri hatt sex med ei kvinne. Det gjør meg verken umoderne, transfobisk eller homofobisk. Folk må seriøst roe seg ned. Det må gå an å ha preferanser. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det viser jo frem de fine formene hans da.

This-man-in-a-skirt-and-heels-is-breakin

Anonymkode: e6e9c...78a

Akkurat det der var ikke så ille. Han har jo pene legger, og ikke svære muskuløse. Dessuten var antrekket stilig satt sammen, og jeg er mer der at vide skjørt og svære legger overhodet ikke appellerer til meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...