Gå til innhold

Bedt med på byen i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du svart ja? 

Ikke vært ute på lenge så litt skeptisk. 

Anonymkode: 6d8d2...63e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, aldri i verden! Bedre å holde sengen og skrive sutreinnlegg. 

Anonymkode: 09bb1...780

Skrevet

Nei, men jeg liker ikke å gå på byen lenger. Hadde jeg likt det, så hadde jeg sagt ja.

Anonymkode: 6266c...3fc

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nei, men jeg liker ikke å gå på byen lenger. Hadde jeg likt det, så hadde jeg sagt ja.

Så hva vil du med innlegget da? 

Anonymkode: ed390...8cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Så hva vil du med innlegget da? 

?????

Skrevet

Kom deg ut og ha det gøy! 

Anonymkode: 03612...302

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

?????

Forvekslet deg med Hi. 

Skrevet

Nei, det skulle tatt seg ut! Tenk å komme seg ut etter å ha klagd hele sommeren om hvor ensomt det var og hvor kjekt alle andre har det! Da kunne man jo føle på et snev av glede 😱

Anonymkode: f224b...cab

Skrevet

Jeg hadde nok gått selv om jeg ikke er fan av byene men sånn for å være sosial, og der kan jo bli gøy og en sen natt. Og så kan det bli drit kjedelig, og jeg drar tidlig hjem. Men hadde nok gått

Anonymkode: 490ba...c3d

Skrevet

Takk for svar. Kanskje jeg bare skal bli med og se da. Det er sol, høre musikk være sosial og se litt mennesker. Håper det blir en kjekk kveld. Er bare noe med det når det er så lengre siden. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar. Kanskje jeg bare skal bli med og se da. Det er sol, høre musikk være sosial og se litt mennesker. Håper det blir en kjekk kveld. Er bare noe med det når det er så lengre siden. 

Akkurat HVA er det med det, egentlig? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Akkurat HVA er det med det, egentlig? 

Ikke vært ute siden før pandemien. Så mye mennesker og at det er uvant. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke vært ute siden før pandemien. Så mye mennesker og at det er uvant. 

Var du ikke nettopp på venninnekveld da? Og så ut på byen?

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Var du ikke nettopp på venninnekveld da? Og så ut på byen?

Var på venninnekveld, men ble ikke med på byen da. 

Skrevet

Det er sikkert ikke noe annerledes enn før pandemien. Bli med på byen og slå ut håret, det vil nok være bra for deg. Bare ikke drikk for mye, for hangover unner jeg deg ikke. 

Anonymkode: 902cb...51f

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er sikkert ikke noe annerledes enn før pandemien. Bli med på byen og slå ut håret, det vil nok være bra for deg. Bare ikke drikk for mye, for hangover unner jeg deg ikke. 

Takk for det 😊

Skrevet

Kan dere ikke la HI være? Joda, hun lager negative tråder iblant. Det virker som hun er deprimert. Men det er ingen andre her som får så mye negativ respons. I denne tråden var det ingen grunn til det. Hva får dere ut av å snakke ned deprimerte mennesker? Hva med å følge det gamle rådet om å la være å si noe, hvis ikke du har noe hyggelig å si?

Anonymkode: 84701...7e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Takk for det 😊

Håper du allerede er på vei ut, eller snart skal det. Prøv å legg alle kjipe tanker bak deg og kos deg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kan dere ikke la HI være? Joda, hun lager negative tråder iblant. Det virker som hun er deprimert. Men det er ingen andre her som får så mye negativ respons. I denne tråden var det ingen grunn til det. Hva får dere ut av å snakke ned deprimerte mennesker? Hva med å følge det gamle rådet om å la være å si noe, hvis ikke du har noe hyggelig å si?

Takk!!!

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg kan ikke si meg mer enig.

Det er visse brukere som får masse drit her, og folk tenker ikke "hva" ( sak ) men "hvem"

Sånn sett blir det en slags mobbekultur blant flere her, og jeg syns det er helt utrolig at de ikke ser det selv. Å tro at man her rett til å være ekle med folk de misliker eller som irriterer. Nei, de har ikke rett til det. Ikke på noen måte. Dette forumet er for alle som ikke gjentatte ganger bryter reglene, men flere tror at de kan ekskludere dem de har mot. Og det er foreldre til barn... Ganske tankevekkende. 

Skrevet

Er lei negativ kommentarer. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kan du slutte? Hi har ikke noe ansvar for å skåne deg. Det er ofte veldig klart allerede i hovedinnlegget hvem hi er i hennes tråder, så da kan du bare klikke deg ut og ikke lese mer. Men det er kanskje for enkelt? For da har du ingenting å klage over?

Hi - jeg håper du fikk en fin kveld. 

Takk, 

Skrevet

Hi, det anonym 780 gjør her (antar hun er en av de som har holdt på lignende i flere av dine tråder i det siste også) er helt uakseptabelt! Og de aller, aller fleste på forumet er helt mot en slik oppførsel.

En ting må jeg si om svarene du har fått i denne tråden, HI - eller rettere sagt måten du har svart på! Jeg synes du har svart bra for deg, og jeg får inntrykk av at jeg der ser noe av den styrken i deg som jeg har fortalt deg før at jeg har lest i noen av trådene dine. Du har en vilje og utholdenhet til å komme deg videre. Og her viser du også at du begynner å stå mer opp for deg selv, du står stødigere i deg selv.

Du har nok hatt det utfordrende lenge, men det du sliter med er på langt nær så alvorlig som hva det enn er visse andre brukere som svarer deg i tråden sliter med. For du, HI, du blir aldri så svak at du tråkker på andre for å føle deg større selv.

Men å stå opp for deg selv og si fra, det skal du gjøre, og her viser at du sier fra på en ordentlig måte og setter grenser for deg selv! Vær stolt av det.

La være å gå mer inn på denne tråden, eller ignorer i hvert fall de som skriver de stygge svarene. De svarene sier en god del om de som skriver dem, men de og de svarene de gir sier ikke noe om deg, HI.

Vær stolt av deg selv - og sett pris på at du ble bedt med ut i dag. Du er på rett vei, så bare følg råd du har fått fra før, ett steg om gangen.

Anonymkode: c08ab...e62

Skrevet

Ser du har svart et par mens jeg skrev mitt svar. Bare ignorer dem og ev. nye stygge svar fra nå av. Fokuser heller på at du nå har vært sosial, gjort noe annet. Det er et steg på vei videre, uansett hvordan du hadde det i kveld.

Ikke la noen duster på forum få ødelegge din glede og ditt fokus på å sette pris på det du opplevde i kveld og den prosessen du er i for å få det bra på sikt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ser du har svart et par mens jeg skrev mitt svar. Bare ignorer dem og ev. nye stygge svar fra nå av. Fokuser heller på at du nå har vært sosial, gjort noe annet. Det er et steg på vei videre, uansett hvordan du hadde det i kveld.

Ikke la noen duster på forum få ødelegge din glede og ditt fokus på å sette pris på det du opplevde i kveld og den prosessen du er i for å få det bra på sikt.

Tusen takk ❤️

Noen bare må!!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...