Gå til innhold

Hvorfor deler man gratulasjoner på egen insta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser mange av mine venner «reposter» andres gratulasjoner til seg selv på egen insta story. Hvorfor gjør dere det? Jeg syns det virker så desperat - type se hvor mange som gratulerte meg. Er det ikke nok at man ser det selv? Har dere med dere gratulasjonskort dere får på jobben for å vise frem og?

Anonymkode: d2030...039

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har riktignok aldri sett noen gjøre det, men det er kanskje fordi jeg er helt uinteressert i stories.

Kan tenke meg de gjør det for å takke gratulantene, men det fremstår jo bare som kleint skryt.

Anonymkode: f0d07...47a

Skrevet

Det er ganske narsissistisk å gjøre noe slikt.
Det betyr ikke at de som gjør det ER narsissisten. Men å dele gratulasjoner slik er svært narsissistisk.

Av kjendiser som gjør slike ting kan jeg nevne Iman Meskini -hun som spilte i Skam, og Tinashe Williamson.

De har mange gode sider, og jeg liker dem - derfor følger jeg dem, men jeg synes det blir litt mye eksponeringsbehov og litt narsissisme light.

Synes også det er interessant at sånn som Iman Meskini, som tror at i hennes religion må kvinner dekke seg til, går i en liten hijab og bruker en del sminke og viser seg fram og posserer. Jeg ser for meg at det er mer i tråd med det som var meningen ( i religionen) om man går uten hijab, går med litt hverdagslige klær og ikke prøver å stikke seg sånn ut. Men det er en helt annen ting...

Anonymkode: 781ef...765

Skrevet

Aldri opplevd, men ser for meg at det er for å takke for gratulasjonen. Men enig at det framstår kleint. Få inn en liten snikskryt på instaen på bursdagen sin!

Anonymkode: 57d03...0d6

Skrevet

Jeg synes også det er kleint. Veldig mange jeg følger på Instagram gjør det. De deler også andres stories hvis de gjør noe med andre eller andre har lagt ut bilder av dem. 

Anonymkode: 66379...34d

Skrevet

Ja, jeg har sett det mange ganger. Skjønner ikke hva som er vitsen. 

Anonymkode: 818f7...55e

Skrevet

Dere klager på kvaliteten på søpla dere velger å rulle dere i?🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: f3ed7...2f0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dere klager på kvaliteten på søpla dere velger å rulle dere i?🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: f3ed7...2f0

Å påpeke at noe er merkelig er ikke det samme som å klage, altså. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Å påpeke at noe er merkelig er ikke det samme som å klage, altså. 

Det er sånn det ofte er her. Hvis man tar opp noe eller reagerer på noe, så blir det automatisk tolket som klaging. 

Anonymkode: 8bbd1...1af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...