Gå til innhold

Hvor fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kom jo inn her som en bulldoser. Åpnet med å fremheve egne overlegne evner til både observasjon og refleksjon samtidig som du sparket i alle retninger, var frekk, bedrev hersketeknikker og ikke tålte å bli motsagt eller motbevist. Du påsto/ påstår stadig at det var humor, men det framsto mer som å gjøre narr og slenge dritt. Du er selvfølgelig velkommen til å prøve igjen, dette er faktisk et sted med mye fine, festlige og kloke folk når du behandler dem pent,  men kan jeg foreslå at du denne gangen prøver å la bulldoseren stå og heller kommer inn i strømpelesten?

Anonymkode: df594...a53

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg måtte jo det tilslutt 🙂

Jeg var så fornøyd med dette forumet. Rolig uten drama og masse tull

Og så har jeg selv forårsaket det. Det er ironi som ikke er gøy. For å si det sånn.

Anonymkode: fd865...0fb

Vel, plukk opp bitene og gå videre. På godt og vondt er forum nokså.spenne de.

Anonymkode: f973c...d9e

Gjest NotNaomi
Skrevet

Du kom jo inn her som en bulldoser. Åpnet med å fremheve egne overlegne evner til både observasjon og refleksjon samtidig som du sparket i alle retninger, var frekk, bedrev hersketeknikker og ikke tålte å bli motsagt eller motbevist. Du påsto/ påstår stadig at det var humor, men det framsto mer som å gjøre narr og slenge dritt. Du er selvfølgelig velkommen til å prøve igjen, dette er faktisk et sted med mye fine, festlige og kloke folk når du behandler dem pent,  men kan jeg foreslå at du denne gangen prøver å la bulldoseren stå og heller kommer inn i strømpelesten?

Anonymkode: df594...a53

Ja... Du sier noe. Jeg vet, og det er noe i hodet her som ikke har vært helt på plass siden ulykken. Det er IKKE meningen å unnslylde, men forklare. Så jeg har ikke tenkt bare i dag, men noen dager nå. Jeg skjønner at noe er feil. 

Vel, plukk opp bitene og gå videre. På godt og vondt er forum nokså.spenne de.

Det skal jeg gjøre! 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Takk til dere som faktisk klarer å  være overbærende og hyggelige. Jeg skjønner jo at mange ikke gidder. Jeg skjønner det altså. 

Men uansett takk til dere her ❤

Skrevet
NotNaomi skrev (3 minutter siden):

Takk til dere som faktisk klarer å  være overbærende og hyggelige. Jeg skjønner jo at mange ikke gidder. Jeg skjønner det altså. 

Men uansett takk til dere her ❤

Børst av deg og gå videre. Det går fint å endre seg.

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Børst av deg og gå videre. Det går fint å endre seg.

Takk! Eller bli meg selv igjen 🙂 jeg er, tro det eller ei, en hyggelig person

Eller VAR

Jeg tror jeg må få litt terapi faktisk. Det er noe som ikke er helt som det var her. 

Skrevet
NotNaomi skrev (3 timer siden):

forsvinner jeg? 

Ikke fort nok. 

Anonymkode: da20d...741

Skrevet
NotNaomi skrev (9 timer siden):

Takk! Eller bli meg selv igjen 🙂 jeg er, tro det eller ei, en hyggelig person

Eller VAR

Jeg tror jeg må få litt terapi faktisk. Det er noe som ikke er helt som det var her. 

Ja, jeg ville definitivt oppsøkt terapi. Du trenger hjelp til relasjoner og til mentalisering. Årsaken til hvorfor det har blitt slik, må fagfolk utrede. 

Anonymkode: 038ea...7b8

Skrevet
NotNaomi skrev (19 timer siden):

Ja... Du sier noe. Jeg vet, og det er noe i hodet her som ikke har vært helt på plass siden ulykken. Det er IKKE meningen å unnslylde, men forklare. Så jeg har ikke tenkt bare i dag, men noen dager nå. Jeg skjønner at noe er feil. 

Det skal jeg gjøre! 

Forsettet ditt om å slutte med slike tråder går det så som så med?

Anonymkode: f06a2...2dc

Skrevet

Samme observasjon gjør jeg...

Anonymkode: da20d...741

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Er hun den som linker til obskure filmer og konspirasjonsteorier også? 

Forumet er nærmest ulevelig nå

Anonymkode: c79fe...97d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er tydeligvis en trolle/spambruker. Ingen tvil om at flere av trådene som verserer her nå, er laget av denne personen. Forbanna irriterende.

Anonymkode: b6c2c...499

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Er hun den som linker til obskure filmer og konspirasjonsteorier også? 

Forumet er nærmest ulevelig nå

Anonymkode: c79fe...97d

Det er overhodet ikke meg nei!

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det er tydeligvis en trolle/spambruker. Ingen tvil om at flere av trådene som verserer her nå, er laget av denne personen. Forbanna irriterende.

Anonymkode: b6c2c...499

Jeg har ikke trollet her. Alt jeg skriver er enten sanne historier eller meningene mine. 

Det er heller ikke min skyld at tråder blir tatt opp igjen, og ja, jeg lager tråder som engasjerer.

Det jeg gjorde feil var som en skriver her, at jeg kom inn med brask og bram. Jeg brukte humor på helt feil måte fordi noen oppfattet det som latterliggjøring. Jeg hadde også lett for å parkere folk på en arrogant måte når de slang med leppa. Jeg burde jo oversett eller svart mildere. Nå er jeg vant til å ta plass, og i dag tidlig snakket jeg med en nær venn som er terapeut. Ikke min terapeut da men..For jeg har ingen. Han fikk lese flere av trådene mine, og han sa "NN ( Not Naomi. NN betyr "den vi ikke kjenner navnet på btw ) , du må huske at folk ikke SER deg på et forum. Du har en tendens til å gå frem som om du eier hele verden, og vi rundt deg kan jo le av det og alt det corny du kan si og gjøre. Du tåler veldig mye selv fordi du er vant til å stå i vinden, men du MÅ huske at ikke alle har din terskel der. Ellers syns jeg ikke at dette var så galt da"

Det var omtrent nøyaktig hva han sa. I dag etter jeg kom inn her, så har jeg ikke brukt humor i det hele tatt! Jeg har svart fint, men må få lov til å parere angrep! Det er jeg i min fulle rett til. Ellers overser jeg mye.

Greit? Ikke gidd å beskylde meg for ting jeg IKKE gjør ihvertfall. Når jeg jo innrømmer at jeg må bli bedre på å styre meg. 

Skrevet

Du står jo bak de fleste tullete tråder her inne. Kilttråden, venninnen fra østeuropa +++. 

Anonymkode: 98c9e...370

Skrevet
NotNaomi skrev (2 timer siden):

Det er overhodet ikke meg nei!

Jeg har ikke trollet her. Alt jeg skriver er enten sanne historier eller meningene mine. 

Det er heller ikke min skyld at tråder blir tatt opp igjen, og ja, jeg lager tråder som engasjerer.

Det jeg gjorde feil var som en skriver her, at jeg kom inn med brask og bram. Jeg brukte humor på helt feil måte fordi noen oppfattet det som latterliggjøring. Jeg hadde også lett for å parkere folk på en arrogant måte når de slang med leppa. Jeg burde jo oversett eller svart mildere. Nå er jeg vant til å ta plass, og i dag tidlig snakket jeg med en nær venn som er terapeut. Ikke min terapeut da men..For jeg har ingen. Han fikk lese flere av trådene mine, og han sa "NN ( Not Naomi. NN betyr "den vi ikke kjenner navnet på btw ) , du må huske at folk ikke SER deg på et forum. Du har en tendens til å gå frem som om du eier hele verden, og vi rundt deg kan jo le av det og alt det corny du kan si og gjøre. Du tåler veldig mye selv fordi du er vant til å stå i vinden, men du MÅ huske at ikke alle har din terskel der. Ellers syns jeg ikke at dette var så galt da"

Det var omtrent nøyaktig hva han sa. I dag etter jeg kom inn her, så har jeg ikke brukt humor i det hele tatt! Jeg har svart fint, men må få lov til å parere angrep! Det er jeg i min fulle rett til. Ellers overser jeg mye.

Greit? Ikke gidd å beskylde meg for ting jeg IKKE gjør ihvertfall. Når jeg jo innrømmer at jeg må bli bedre på å styre meg. 

Du er i din fulle rett så lenge du holder deg til forumreglene, men du gjør forum til en utrivelig plass å være. 

Skrevet

Begynner å bli lei all den teite spammingen her inne. 

Anonymkode: 6cda4...8ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...