Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 6 visninger på 6 minutter. Javel. Hvor interessant er den overskriften egentlig. Men det er en mening her da. Jeg farer ikke med meningsløst tull. Anonymkode: fd865...0fb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): ??? Anonymkode: 6fb25...543 Godt svar! 🙂 Anonymkode: fd865...0fb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): 6 visninger på 6 minutter. Javel. Hvor interessant er den overskriften egentlig. Men det er en mening her da. Jeg farer ikke med meningsløst tull. Anonymkode: fd865...0fb Kunne du bestemt deg for enten nick eller ikke??? Anonymkode: f973c...d9e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Kunne du bestemt deg for enten nick eller ikke??? Anonymkode: f973c...d9e Ja ok. Sorry! Faen asså, jeg kjeder meg. Jeg liker å være med folk, men så kan jeg ikke alltid det lenger da. Og så har jeg skjønt at jeg har et problem her. Jeg klarer ikke å formidle skriftlig det jeg vil si. Da må det handle om sak. Sånn sosialt så går det jo helt tydelig veldig galt. Nå prøver jeg å ha selvinnsikt her. Er det lett? Tja. Jeg er alt for oppmerksomhetssyk, og jeg har alltid fått mye oppmerksomhet også. Men nå skjønner jeg at det er områder jeg virkelig suuuger på. Jeg har et gedigent problem med å formidle humor skriftlig til folk her. Jeg har ikke sjans. Og så blir jeg sånn " men hva faen da? Er det så vanskelig?" Og ja det er det. Jeg er skikkelig mislikt av flere her, og det er helt greit asså! Tro meg, jeg har vært mislikt før 😅 det var litt jobben min. Jeg har kommet skjevt ut. Normalt kommer jeg rett inn. Sånn i the real life. Nei, jeg vet ikke. Om det er meg eller flertallet her. Anonymkode: fd865...0fb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #8 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja ok. Sorry! Faen asså, jeg kjeder meg. Jeg liker å være med folk, men så kan jeg ikke alltid det lenger da. Og så har jeg skjønt at jeg har et problem her. Jeg klarer ikke å formidle skriftlig det jeg vil si. Da må det handle om sak. Sånn sosialt så går det jo helt tydelig veldig galt. Nå prøver jeg å ha selvinnsikt her. Er det lett? Tja. Jeg er alt for oppmerksomhetssyk, og jeg har alltid fått mye oppmerksomhet også. Men nå skjønner jeg at det er områder jeg virkelig suuuger på. Jeg har et gedigent problem med å formidle humor skriftlig til folk her. Jeg har ikke sjans. Og så blir jeg sånn " men hva faen da? Er det så vanskelig?" Og ja det er det. Jeg er skikkelig mislikt av flere her, og det er helt greit asså! Tro meg, jeg har vært mislikt før 😅 det var litt jobben min. Jeg har kommet skjevt ut. Normalt kommer jeg rett inn. Sånn i the real life. Nei, jeg vet ikke. Om det er meg eller flertallet her. Anonymkode: fd865...0fb Men altså, vil du snakke om hvorfor du ikke får den oppmerksomheten mer? Hva skjedde? Anonymkode: f973c...d9e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #10 Skrevet 28. juli 2022 Jeg synes forøvrig du er litt festlig her inne, jeg. Anonymkode: f973c...d9e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #11 Skrevet 28. juli 2022 Første bud er å skrive forståelige og fullstendige overskrifter, ikke bare noe fjas Anonymkode: b6c2c...499
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #12 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men altså, vil du snakke om hvorfor du ikke får den oppmerksomheten mer? Hva skjedde? Anonymkode: f973c...d9e Jeg holdt på å dø. Og fikk så mye traume som lammet meg i to år. Anonymkode: fd865...0fb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #13 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Første bud er å skrive forståelige og fullstendige overskrifter, ikke bare noe fjas Anonymkode: b6c2c...499 Unnskyld. Anonymkode: fd865...0fb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #14 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Unnskyld. Anonymkode: fd865...0fb Andre bud er å skrive enten med nick eller som anonym. Det er ikke så vanskelig å klare det. Anonymkode: b6c2c...499
Gjest NotNaomi Skrevet 28. juli 2022 #15 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Første bud er å skrive forståelige og fullstendige overskrifter, ikke bare noe fjas Anonymkode: b6c2c...499 ❤
Gjest NotNaomi Skrevet 28. juli 2022 #16 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Andre bud er å skrive enten med nick eller som anonym. Det er ikke så vanskelig å klare det. Anonymkode: b6c2c...499 Jeg vet. Beklager
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #17 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg holdt på å dø. Og fikk så mye traume som lammet meg i to år. Anonymkode: fd865...0fb Huff da! Sykdom eller ulykke? Det nå ha vært fryktelig tøft. Har du fått noe hjelp? Anonymkode: f973c...d9e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #18 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Huff da! Sykdom eller ulykke? Det nå ha vært fryktelig tøft. Har du fått noe hjelp? Anonymkode: f973c...d9e Ulykke. Nei, ingen hjelp. Min egen skyld det altså, for jeg skulle klare meg. Så ungene har holdt meg gående, men de flyttet til faren i sommer ( avtalt ) og da satt jeg her da. Venner og kollegaer tar ofte kontakt, men jeg orker ikke. Så tenkte at forum er noe. Men jeg skjønner at jeg sliter med noe. Jeg vet ikke hva det er. Jeg tenker virkelig aldri stygt eller noe om noen! Men jeg blir jo oppfattet som den heksa her. Så da skjønner jeg at noe er feil i hodet mitt. Jeg er ikke dum altså. Det er noe annet da. Men jeg vet ikke hva Anonymkode: fd865...0fb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #19 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ulykke. Nei, ingen hjelp. Min egen skyld det altså, for jeg skulle klare meg. Så ungene har holdt meg gående, men de flyttet til faren i sommer ( avtalt ) og da satt jeg her da. Venner og kollegaer tar ofte kontakt, men jeg orker ikke. Så tenkte at forum er noe. Men jeg skjønner at jeg sliter med noe. Jeg vet ikke hva det er. Jeg tenker virkelig aldri stygt eller noe om noen! Men jeg blir jo oppfattet som den heksa her. Så da skjønner jeg at noe er feil i hodet mitt. Jeg er ikke dum altså. Det er noe annet da. Men jeg vet ikke hva Anonymkode: fd865...0fb Du er ikke heks, som sagt synes jeg du er forfriskende. Men du trenger sikkert noe mer i tillegg til forum? Det er ikke alt man skal klare selv. Å snakke med fagfolk er godt. Start hos fastlegen og be om henvisning til dps for å få begynt prosessen. Anonymkode: f973c...d9e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #20 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du er ikke heks, som sagt synes jeg du er forfriskende. Men du trenger sikkert noe mer i tillegg til forum? Det er ikke alt man skal klare selv. Å snakke med fagfolk er godt. Start hos fastlegen og be om henvisning til dps for å få begynt prosessen. Anonymkode: f973c...d9e Mulig jeg må det ja. Jeg syns liksom at forum var greit. Men jeg skjønner at forum ikke syns at jeg er grei. Du er en veldig hyggelig person som gidder. Takk ❤ Anonymkode: fd865...0fb
Gjest NotNaomi Skrevet 28. juli 2022 #21 Skrevet 28. juli 2022 Jeg gikk i hvertfall i meg selv da. Det tror jeg var bra i det minste.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #22 Skrevet 28. juli 2022 NotNaomi skrev (48 minutter siden): forsvinner jeg? Ikke fort nok. Beklager, men du har gjort at jeg har unngått forumet i sommer. Anonymkode: f06a2...2dc
Gjest NotNaomi Skrevet 28. juli 2022 #23 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ikke fort nok. Beklager, men du har gjort at jeg har unngått forumet i sommer. Anonymkode: f06a2...2dc Det er jeg skikkelig lei meg for. Jeg kan egentlig ikke si mer enn det. Hva annet kan jeg si? Og det hjelper vel ikke særlig at jeg legger meg flat nå heller. Jeg ser hva du skriver og det er ikke allright i det hele tatt. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si mer.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #24 Skrevet 28. juli 2022 NotNaomi skrev (7 minutter siden): Jeg gikk i hvertfall i meg selv da. Det tror jeg var bra i det minste. Det er sunt å våge å se på seg selv innimellom. Og så kan du jo tenke på hva du ønsker å oppnå og gjøre. Forum kan fremdeles være hyggelig og morsomt. Anonymkode: f973c...d9e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #25 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er sunt å våge å se på seg selv innimellom. Og så kan du jo tenke på hva du ønsker å oppnå og gjøre. Forum kan fremdeles være hyggelig og morsomt. Anonymkode: f973c...d9e Jeg måtte jo det tilslutt 🙂 Jeg var så fornøyd med dette forumet. Rolig uten drama og masse tull Og så har jeg selv forårsaket det. Det er ironi som ikke er gøy. For å si det sånn. Anonymkode: fd865...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå