Gå til innhold

Har dere badet i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Null. Nå har jeg badet utrolig lite de siste åra, jeg har mistet litt gleden av å bade. Før så fikk jeg aldri badet nok og sesongen startet påskeaften og ble avsluttet i slutten av oktober. Tror muligens jeg har fått litt overdose bading. 
Vasse har jeg gjort litt av, men det er ikke for vassinga eller badinga sin del. Det er for å plukke stillehavsøsters, i håp om at vi klarer å holde det nesten levlig på hytta. Startet i februar mens det fortsatt var ett tynt lag med is, skal sies det ble en kjølig opplevlse. Men ungene og mine foreldre er fornøyde, jeg finner så mange at det ikke er ett problem å bade. (Er flere hyttenaboer som også gjør det samme)

Anonymkode: 3f287...ae4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har badet i eget basseng🫣

Ellers ikke badet i sjøen. Men drar til «syden» om et par dager, tenker det blir bading i sjø da. 🤞🏻

Anonymkode: 51bea...a20

Skrevet

HVvs jeg hadde villet  så hadde jeg badet her jeg bor i innlandet, på ferien på Vestlandet og på hytta ved sjøen. men jeg bader egentlig kun om ungene vil ha meg med og tenåringene vil jo ikke det nå så da slapp jeg...

Anonymkode: 41f74...3ce

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

1 gang i Trondheim og en gang på sørlandet 

Anonymkode: 4ccd5...221

Går det an å bade i Trondheim? Er det ordentlig sommer der? 

Anonymkode: 577b3...10e

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 time siden):

Badet et par tre ganger, vært stranden oftere. Bor veldig nærme mange fine strender.

Bor du på Sørlandet? Har det vært fint der i sommer? 

Anonymkode: d8e66...46e

Skrevet

Jeg bader en gang i uken året rundt, så ja jeg har badet. Mye. Jeg har ikke ligget så mye på stranden enda, men det kommer vel! Solbriller, bok og håndkle er klart bare solen kommer!

Skrevet

Ikke badet, men vært på stranda med barna mange ganger. De bader hele tiden

Anonymkode: 6c683...265

Skrevet

Masse!! Vi har vært fire uker på rundreise i Europa og her er været veldig varmt. Hjemme har jeg ikke badet og med mindre det bedrer seg i august temperaturmessig hjemme blir det nok ikke. Men har ikke noe savn ettersom vi har badet masse på ferien. 

Anonymkode: 3878e...e1a

Skrevet

Ja, et par, tre ganger. Men det er en dårlig badesommer. Vanligvis bader jeg nesten daglig på sommeren, men i år har det vært kjølig. Oslofjorden og drammensfjorden er kaldere enn normalt syns jeg. 

Anonymkode: c2822...db7

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Bor du på Sørlandet? Har det vært fint der i sommer? 

Anonymkode: d8e66...46e

Nja, er vel ikke definert som Sørlandet akkurat her, men i sør-Norge ihvertfall.  Grenser til Sørlandet👍🏻 Har vært fint og varmt, men ikke hele tiden. En ganske gjennomsnittlig sommer vil jeg si.

Skrevet

Nei, de gangene vi har vært på stranda har det klaffet med den berømte uka 😤

Anonymkode: 53f87...ed2

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ja, et par, tre ganger. Men det er en dårlig badesommer. Vanligvis bader jeg nesten daglig på sommeren, men i år har det vært kjølig. Oslofjorden og drammensfjorden er kaldere enn normalt syns jeg. 

Men man bader da? Jeg har ligget og duppet i fjorden i hele dag, det er jo drømmevær.  

Endret av sug lut
Skrevet
sug lut skrev (14 minutter siden):

Men man bader da? Jeg har ligget og duppet i fjorden i hele dag, det er jo drømmevær.  

Akkurat nå er det knall, enig i det, men de siste dagene/ukene har vært kjølig. Syns jeg da. 

Skrevet
On 7/28/2022 at 5:49 PM, Anonym bruker said:

Og hatt strandliv? 

O her. Noen bedre? 

Anonymkode: 75280...8f7

jeg bader ikke

Anonymkode: fb40e...bf9

Skrevet

Har badet nesten hver dag i ferien, selv om det har vært mest 14 grader og regn. Badet også 1.januar og mange dager imellom 💦💦

Anonymkode: cb0d4...05d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...