Gå til innhold

Hva gjør dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som gjør eller har gjort noe gøy?

Anonymkode: 6223a...7a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe gøy her i dag. Har migrene, så holder meg inne, unna sol og varme. Du da hi?

Anonymkode: 76b9f...85b

Skrevet

Ikke noe gøy her, rydder og vasker

Anonymkode: 13f69...e9d

Skrevet

Lite. 

Anonymkode: 89158...210

Skrevet

Sola skinner endelig, men jeg ligger langflat på sofaen! For deprimert til å gjøre noe i dag! Får håpe sola holder seg her en stund, så får jeg kanskje lysten til å gjøre noe senere.

Anonymkode: 70e16...b6a

Skrevet

Gått laaang tur grytidlig i dag. Malt ferdig et bilde. Lagde vegetarnuggets med salat og dritgod dressing til frokost. Spilt badminton med naboungen og drakk kaffe med moren. Har ligget i hengekøye siden det. 

Anonymkode: 0b922...622

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Gått laaang tur grytidlig i dag. Malt ferdig et bilde. Lagde vegetarnuggets med salat og dritgod dressing til frokost. Spilt badminton med naboungen og drakk kaffe med moren. Har ligget i hengekøye siden det. 

Hvilken dressing var det? Jjeg vil og ha en dritgod dressing 😁

Skrevet

Her tatt tog gjennom et fint landskap. Nå sitter vi på et hotellrom vi var så heldige å få oppgradert. Vurderer om vi bare skal slappe av etter lunch eller ta en tur ut og se på byen.

Anonymkode: 1813c...ea7

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hvilken dressing var det? Jjeg vil og ha en dritgod dressing 😁

Ikke noe hokus pokus. Fant den på google og var creme frashe, litt raspet sitronskall, sitronsaft og olivenolje 🙂 et beger og to sitroner. Raspet skall fra én. Olje på slump. Tror den blir enda bedre med noe urter, men veldig god som den var. Jeg elsker sitron til salater og også fisk. 

Skrevet

Jobbet to timer, laget bringebærsaft, gått en lang tur i skogen og solt meg. Deilig dag med en flokk unger som begynner å bli store og selvstendige. 

Anonymkode: 92a20...c78

Skrevet

Kjører igjennom Tyskland. Stopper og sightseer litt innimellom. Helt perfekt. Vært 4 uker på ferie. 

Anonymkode: 94ae9...694

Skrevet

Jeg stod opp tidlig for å handle. Dro til Carrefour hvor jeg blant annet fikk tak i grillet kylling, fetaost, aioli og pasta. Deretter dro jeg på markedet for å kjøpe grønnsaker og ferskt brød. Etter en lang lunsj gikk vi opp til bassenget for å bade og sole oss litt. Nesten for varmt i solen, og i følge badevakten var det 33 grader i bassenget. Nå har vi en liten siesta før middag. I kveld skal vi til en liten by i nærheten for å spise is. 

Anonymkode: 528e9...ec6

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Ikke noe hokus pokus. Fant den på google og var creme frashe, litt raspet sitronskall, sitronsaft og olivenolje 🙂 et beger og to sitroner. Raspet skall fra én. Olje på slump. Tror den blir enda bedre med noe urter, men veldig god som den var. Jeg elsker sitron til salater og også fisk. 

Du skal ikke se bort fra at den er god med gressløk i også :nigo:

Anonymkode: 77a81...8a8

Skrevet

Pakker til ferie, rydder i hagen og tar noen små pauser med is, leker med barna og nyter sola. 

Anonymkode: 6ef26...366

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg stod opp tidlig for å handle. Dro til Carrefour hvor jeg blant annet fikk tak i grillet kylling, fetaost, aioli og pasta. Deretter dro jeg på markedet for å kjøpe grønnsaker og ferskt brød. Etter en lang lunsj gikk vi opp til bassenget for å bade og sole oss litt. Nesten for varmt i solen, og i følge badevakten var det 33 grader i bassenget. Nå har vi en liten siesta før middag. I kveld skal vi til en liten by i nærheten for å spise is. 

Anonymkode: 528e9...ec6

Nå trigget du en haug med gode barndomsminner. 😊 Kos dere!

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Noen som gjør eller har gjort noe gøy?

Anonymkode: 6223a...7a1

begynt og jobbe igjen denne uka, var veldig koselig :) så vert på jobb, også gleder jeg meg veldig til imorgen, da kommer mitt barn hjem igjen :)

Anonymkode: 73e7b...d02

Skrevet

Vært på en vingård med vinsmaking og har kjøpt med 8 flasker god hvitvin😊

Skrevet

Etter fire og en halv times søvn (fikk ikke sove i går kveld og ble liggende våken) måtte jeg stå opp tidlig i dag og ta toget til Oslo (pendler noen dager i uka, hjemmekontor de andre dagene) og satt på kontoret og jobbet. Jobbet bra før lunsj. Etter jobb var lufta tyngre og jeg hadde hodepine. Har fortsatt skikkelig vondt i hodet, og sitter på toget hjem og hører på podcast, og sjekket innom anonymforum. Dro hjemmefra litt over 7 og kommer hjem litt på 18.00. Da nærmer det seg legging for barna.

Anonymkode: 97b5e...211

Skrevet

jobbet. skal skrive på master.

Anonymkode: 6d48a...a3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...