Gå til innhold

Dere som skriver enormt lange svar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg ikke svarte en bruker for en tid tilbake, og grunnen er at jeg har ADD. Jeg mister helt tråden når et svar går over halve siden nærmest, og i svaret ligger det både masse informasjon og linker hit og dit. Det blir alt for mye, men jeg skal absolutt ikke råde noen til å svare kortere altså. Jeg vil bare at dere skal vite at når dere ikke får svar, så er det på grunn av nevnte og også at det kan bli for mye for enkelte. Dette gjelder også linker til artikler og div nettsteder, uten at dere ihvertfall kort oppsummerer hva det inneholder. Da blir det vanskelig å gå inn på linken.

Ville bare si fra sånn at dere som svarer veldig langt vet om det. 

Anonymkode: d2a7f...8b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tenker jeg det er fint og lurt at du har sagt fra om.

Anonymkode: 3304b...48d

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det tenker jeg det er fint og lurt at du har sagt fra om.

Anonymkode: 3304b...48d

Ja for da kan også noen la være å kjefte fordi jeg ikke tar til meg all informasjonen jeg fikk i en kommentar som var en liten novelle. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg ikke svarte en bruker for en tid tilbake, og grunnen er at jeg har ADD. Jeg mister helt tråden når et svar går over halve siden nærmest, og i svaret ligger det både masse informasjon og linker hit og dit. Det blir alt for mye, men jeg skal absolutt ikke råde noen til å svare kortere altså. Jeg vil bare at dere skal vite at når dere ikke får svar, så er det på grunn av nevnte og også at det kan bli for mye for enkelte. Dette gjelder også linker til artikler og div nettsteder, uten at dere ihvertfall kort oppsummerer hva det inneholder. Da blir det vanskelig å gå inn på linken.

Ville bare si fra sånn at dere som svarer veldig langt vet om det. 

Pøh. Jeg husker tråden der du kom med det, og det som i realiteten skjedde var at den andre brukeren brente argumentene dine til grunnen. 
Men da het det plutselig «for langt, kan ikke svare». 
Du har ikke ADD, du er bare en dårlig taper. 

Anonymkode: 567ed...be0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja for da kan også noen la være å kjefte fordi jeg ikke tar til meg all informasjonen jeg fikk i en kommentar som var en liten novelle. 

Hvis du ikke gidder å lese lange svar, så kan du vel skrive det i hovedinnlegget ditt da, så slipper folk å kaste bort tida på det.

Anonymkode: 9cbe4...f3c

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Hvis du ikke gidder å lese lange svar, så kan du vel skrive det i hovedinnlegget ditt da, så slipper folk å kaste bort tida på det.

Anonymkode: 9cbe4...f3c

Det handler ikke om å gidde. Det handler ikke om et innlegg heller. Det handler gjerne om respons på kommentarer. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Pøh. Jeg husker tråden der du kom med det, og det som i realiteten skjedde var at den andre brukeren brente argumentene dine til grunnen. 

Jøss 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jøss 

Jeg ser du husker det du også.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg var nok den som kom med det/de lange svarene.

Det ironiske var at brukeren i den/de trådene ikke hadde noe som helst problem med å skrive omtrent like lange svar selv. Men når jeg svarte og hadde punktert alle feilaktige påstander den andre hadde kommet med og kom med saklige spørsmål så hadde plutselig brukeren ADD og var ikke i stand til å lese så lange svar. Pussig nok selv om den hadde greid å lese andres lange svar tidligere i tråden. Det synes jeg bare blir en hån mot de som faktisk har reelle problemer med å lese og lese lengre innlegg.

Anonymkode: 1d07d...07c

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg ser du husker det du også.

Nei jeg aner virkelig ikke hva du snakker om. Seriøst. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det ironiske var at brukeren i den/de trådene ikke hadde noe som helst problem med å skrive omtrent like lange svar selv. Men når jeg svarte og hadde punktert alle feilaktige påstander den andre hadde kommet med og kom med saklige spørsmål så hadde plutselig brukeren ADD og var ikke i stand til å lese så lange svar. Pussig nok selv om den hadde greid å lese andres lange svar tidligere i tråden. Det synes jeg bare blir en hån mot de som faktisk har reelle problemer med å lese og lese lengre innlegg.

Jepp, husker det godt.

Ja, det blir bare en matt unnskyldning, og så dytter man folk med reelle problemer foran seg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har i hvertfall aldri skrevet så lange kommentarer selv! Garantert ikke. Jeg har startet på flere innlegg og bare slettet fordi jeg mister fokus og syns det blir for mye selv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Jeg har i hvertfall aldri skrevet så lange kommentarer selv! Garantert ikke. Jeg har startet på flere innlegg og bare slettet fordi jeg mister fokus og syns det blir for mye selv. 

Du får øve deg på konsis kommunikasjon da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du får øve deg på konsis kommunikasjon da.

Øver på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...