Gå til innhold

Hvis mannen din ville swinge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde vi måttet skille oss først...

Skal han ha sex med andre kan han ikke være gift med meg.

Anonymkode: f6a59...db5

Skrevet

Bye bye looser

Anonymkode: bcfb4...e3d

Skrevet

Nei takk, hadde jeg sagt da. Det er ikke for meg. 

Skrevet

Neh, det ville jeg ikke. Nå er ikke jeg der at jeg klarer å ha sex med noen uten følelser da, så da ville det blitt vanskelig. Så vet ikke om jeg gjelder med min mening. Jeg syns ellers at folk må jo gjøre som de vil, og tilfører det forholdet noe så er det jo kun positivt. 

Anonymkode: 104b4...e71

Skrevet

Nei, hvis han vil ha sex med andre kan han ikke være gift med meg. 

Skrevet

Ja jeg kunne fint vært swinger med andre.’

Anonymkode: 8fc94...eac

Skrevet

Da måtte han nok swingt med noen andre. Hadde altså takket pent nei. 

Skrevet

Det kunne vært interessant

Anonymkode: 6838a...7e9

Skrevet

Nærmeste swing han og jeg kommer er swingkurs.. 

Fins andre måter å spice opp sexlivet. 😊

Anonymkode: fe281...26d

Skrevet

Kanskje jeg har fordommer men jeg synes swingers er så Harry og det er ikke noe jeg ville vært med på rett og slett flaut!

Nå får folk gjøre som de vil så om det er par som vil så er det bare å swinge i vei. 

Skrevet

Jeg hadde nok reagert hvis mannen min kom å fortalte at han ville begynne med det. Hadde han derimot kommer å spurt hva jeg tenker om det og tatt en diskusjon rundt det hadde situasjonen vært annerledes…

Anonymkode: 0af3a...bb5

Skrevet

Hvis han insisterte på det, hadde han blitt single. Et spørsmål om det tåler jeg.

Anonymkode: b0789...2b6

Skrevet

Det ville vært bortimot det mest usexy en partner kunne ønsket seg. 

Skrevet

Han kan få gjøre hva han vil når han ikke lenger er gift med meg.

Skrevet

Tja. Hvis han skal få ha sex med andre, må jeg få ha det og. Hvorfor ikke? Spennende.

Anonymkode: fb213...0a1

Skrevet

Da hadde jeg hevet brynet veldig og lurt på om han hadde slått seg hvis han hadde bedt om swinging etter snart 20 år i lag...

Sikkert hyggelig for de som liker det, men det er ikke min kopp te da jeg føler at sexlivet vårt er eksklusivt for bare oss to.

Skrevet

Da hadde det blitt slutt mellom oss om det var noe han måtte gjort. Egentlig litt rart, for ejg har levd i ett åpent forhold og kan gjøre det igjen med den rette, men swinging er ikke min greie eller noe jeg kunne latt min partner gjøre. 
Jeg har flere bekjente som er slik, så det er ikke helt ukjent for meg. Men for meg så blir det helt turn off. 

Anonymkode: dd536...e55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...