Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Jeg har ei venninne som er veldig dårlig til å ta kontakt. Det har alltid vært meg som har ringt eller sendt meldinger med spørsmål om vi skal treffes. Men i forrige uke fikk jeg plutselig en sms fra henne, der hun lurte på om hun og mannen kunne ta en overnattingstur til oss. Jeg svarte at det var veldig hyggelig, og lurte på hvilken dag de ville komme. Fikk til svar at hun skulle tenke på det, og gi meg beskjed igjen. Har ikke hørt noe som helst, og nå er vi jo allerede midtveis i uken! Til helgen er vi opptatte, så da går det jo ikke. Neste uke er ferien over. Det er så kjedelig men litt typisk at det blir sånn. Den ene gangen hun tar kontakt, så følger hun ikke opp. Jeg har av prinsipp ikke mast noe, for jeg tenkte å se om hun kom til å følge opp dette selv….men hun gjør jo aldri det🥺 hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 9f586...f8a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Jeg hadde sagt at det ikke passer uansett hvilke dag hun ev forslår. Slike mennesker har jeg ikke plass til i livet. Venner skal være positivt påfyll, ikke irritasjon. Anonymkode: 94b0d...00e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Hadde bare latt det ligge Anonymkode: caa05...75d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Det er en rar måte å kommunisere på. Jeg hadde ikke tatt en sånn sms alvorlig, og hadde nok tenkt at hun kanskje hadde drukket litt og tenkte på meg. Folk må jo ringe hverandre når det gjelder slike spørsmål som man må ha endel svar på. Så det jeg skrev : jeg hadde ikke tatt den meldingen seriøst. Anonymkode: aa992...138
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 Jeg har en kompis som er sånn også. Tar aldri kontakt. Hadde det ikke vært for meg og at jeg sender han en melding i ny og ne, hadde vi sklidd fra hverandre. Det rare er at vi er kjempegod match. Vi skravler og ler når vi treffes eller ringes. Jeg hadde sendt henne en melding og spurt hva det blir til, kun for å få en avklaring for meg selv. Anonymkode: 8c824...41e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 Har fremdeles ikke hørt en ting. Men hun har sendt flere snaper om andre ting. Bare ikke ett ord om noe besøk. HI Anonymkode: 9f586...f8a
Ekspatt Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Har fremdeles ikke hørt en ting. Men hun har sendt flere snaper om andre ting. Bare ikke ett ord om noe besøk. HI Anonymkode: 9f586...f8a Jeg ville bare latt det ligge. Jeg hadde ikke satt mine egne ting på vent når hun er så dårlig på å kommunisere, så sjansen for at det ikke hadde passet på kort varsel om hun plutselig hadde tatt kontakt igjen, er på ca. 100%.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 Kanskje hun og mannen hadde et ærende der du bor og trengte overnattingsplass? Og det ikke ble noe av likevel? Høres mer ut som hun hadde et behov for deg som nå er borte. Anonymkode: 1a3df...81f
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #9 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Jeg har ei venninne som er veldig dårlig til å ta kontakt. Det har alltid vært meg som har ringt eller sendt meldinger med spørsmål om vi skal treffes. Men i forrige uke fikk jeg plutselig en sms fra henne, der hun lurte på om hun og mannen kunne ta en overnattingstur til oss. Jeg svarte at det var veldig hyggelig, og lurte på hvilken dag de ville komme. Fikk til svar at hun skulle tenke på det, og gi meg beskjed igjen. Har ikke hørt noe som helst, og nå er vi jo allerede midtveis i uken! Til helgen er vi opptatte, så da går det jo ikke. Neste uke er ferien over. Det er så kjedelig men litt typisk at det blir sånn. Den ene gangen hun tar kontakt, så følger hun ikke opp. Jeg har av prinsipp ikke mast noe, for jeg tenkte å se om hun kom til å følge opp dette selv….men hun gjør jo aldri det🥺 hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 9f586...f8a DU kunne også fulgt opp, enn å være sur og sitte å vente på at hun skulle ta kontakt. Hvem holder protokoll i ett vennskap? Kanskje hun venter på svar fra deg? Anonymkode: a736c...065
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #10 Skrevet 28. juli 2022 Det hadde vært løst med: «Hei Line! Hva blir det til med det besøket du nevnte? Klem» Anonymkode: 8c824...41e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #11 Skrevet 28. juli 2022 Avskriv henne. Hvis hun begynner i helga med at hun vil besøke deg, er det jo bare å si at det er umulig, nå er du booket. Anonymkode: b5763...c17
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #12 Skrevet 28. juli 2022 Hun er sikkert redd for å være påtrengende. Anonymkode: 1677e...fc5
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #13 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): DU kunne også fulgt opp, enn å være sur og sitte å vente på at hun skulle ta kontakt. Hvem holder protokoll i ett vennskap? Kanskje hun venter på svar fra deg? Anonymkode: a736c...065 Jeg er ikke sur, men heller skuffet. Hun tar veldig sjelden kontakt, og hvis hun gjør det så er det med slike meldinger som dette. Hun spør om å treffes, men har ingen dager hun kan foreslå. Jeg skrev at det passet hele uken for oss, bare ikke i helgen. Hun svarte at hun skulle gi meg tilbakemelding igjen. Sånn gjør hun hver gang hun tar initiativ til noe. Jeg er blitt lei av det. HI Anonymkode: 9f586...f8a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #14 Skrevet 28. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hun er sikkert redd for å være påtrengende. Anonymkode: 1677e...fc5 Nei hun er ikke typen til det. Anonymkode: 9f586...f8a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #15 Skrevet 28. juli 2022 Hun hadde jeg ikke orket å ha noe med å gjøre. Det er ikke en venninne Anonymkode: 8d9b8...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå