Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 …kjæresten eller daten du har hatt? Jeg hadde en slags kavaler en gang som bodde i kollektiv. Ene gangen jeg kom på besøk insisterte han på at vi bar madrassene inn på badet og overnattet der. Jeg husker til dags dato ikke hva begrunnelsen var, men jeg var rimelig godt stekt på de varmekablene da morgenen kom. Han hadde også en sterk tendens til å projisere ting over på meg. Bl a gikk han til behandling og tok medisin mot depresjonene sine. Men han mente det ville være avgjørende for meg å begynne å gå i sjelesorg hos presten. Han sa det ville gjøre meg lettere til sinns! (Jeg ble i alle fall lettere til sinns da jeg sluttet å være sammen med ham.) En annen «flyttet inn» med det samme vi ble kjent, ikke i den forstand at han tok med seg tingene sine. Men han oppførte seg som om han hadde bodd der i 40 år. La sure sokker på salongbordet. Satt på do med døra åpen. Sånne ting; ting som ikke akkurat hjalp ham med å selge seg inn hos meg! Anonymkode: d4a01...115
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Jeg hadde én date på en restaurant med en studiekamerat av en venn. Han mente at vi ville passe godt sammen. Fyren var kjekk og høflig, men etter ca. 10 minutter innledende samtale snakket han for det meste om sine evner som forfører og hvor fantastisk han var på å gi kvinner nytelse. Jeg prøvde gjentatte ganger å lede samtalen inn på andre ting, men nei, det var Kama sutra og G-punktmassasje med beskrivende håndbevegelser og jeg vet ikke hva. Det er mulig han var Guds gave til kvinnen, men jeg mistenkte at det var mer preik enn praksis, så jeg takket for meg etter å ha spist (fort). Da kikket han forundret på meg og sa -Mener du at vi ikke skal pule? -Nei, vi skal ikke pule. - Ikke en kjappis på do en gang? Jeg gikk. Anonymkode: 04171...c2c
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Kanskje ikke date, for vi datet aldri. Vi var bare venner. Men han dukket opp i tide og utide og ville gjøre ditt og datt for meg. Sa jeg at jeg skulle klippe hekken, så kom han på døra dagen etter og gjorde det. Sa jeg at jeg skulle male en vegg, så kom han og gjorde det. Skifte dekk på bilen osv. Til slutt sluttet jeg å si hva jeg hadde planlagt å gjøre. Og så ble han sint en gang. Han hadde invitert meg på middag med vin, film og overnatting. Takket nei til det fordi jag hadde en liten katt som hadde kommet til oss noen dager før, og var bare 6 uker gammel, så jeg ville ikke la den være alene for lenge. Men så dro til en nabo og tok et par glass vin der i stedet. Da ble han sint. Jeg skulle jo ha prioritert han så klart. Sånn holdt det på av og på i over et år. Svarte jeg han ikke daglig, så kom han på besøk. Mistenkte han at jeg hadde besøk av noen, så dukket han opp. Vi hadde aldri sex, kysset aldri, og jeg ga han klar beskjed om at vi aldri kunne være mer enn venner Anonymkode: 82b7c...b3e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde én date på en restaurant med en studiekamerat av en venn. Han mente at vi ville passe godt sammen. Fyren var kjekk og høflig, men etter ca. 10 minutter innledende samtale snakket han for det meste om sine evner som forfører og hvor fantastisk han var på å gi kvinner nytelse. Jeg prøvde gjentatte ganger å lede samtalen inn på andre ting, men nei, det var Kama sutra og G-punktmassasje med beskrivende håndbevegelser og jeg vet ikke hva. Det er mulig han var Guds gave til kvinnen, men jeg mistenkte at det var mer preik enn praksis, så jeg takket for meg etter å ha spist (fort). Da kikket han forundret på meg og sa -Mener du at vi ikke skal pule? -Nei, vi skal ikke pule. - Ikke en kjappis på do en gang? Jeg gikk. Anonymkode: 04171...c2c 😅 Pleier å være noe i uttrykket tomme tønner skramler mest. Anonymkode: 517cd...b8b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg hadde én date på en restaurant med en studiekamerat av en venn. Han mente at vi ville passe godt sammen. Fyren var kjekk og høflig, men etter ca. 10 minutter innledende samtale snakket han for det meste om sine evner som forfører og hvor fantastisk han var på å gi kvinner nytelse. Jeg prøvde gjentatte ganger å lede samtalen inn på andre ting, men nei, det var Kama sutra og G-punktmassasje med beskrivende håndbevegelser og jeg vet ikke hva. Det er mulig han var Guds gave til kvinnen, men jeg mistenkte at det var mer preik enn praksis, så jeg takket for meg etter å ha spist (fort). Da kikket han forundret på meg og sa -Mener du at vi ikke skal pule? -Nei, vi skal ikke pule. - Ikke en kjappis på do en gang? Jeg gikk. Anonymkode: 04171...c2c Lurer på om han hadde klart å snike inn en tantrisk orgasme under en kjappis på do?? Anonymkode: d4a01...115
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Lurer på om han hadde klart å snike inn en tantrisk orgasme under en kjappis på do?? Anonymkode: d4a01...115 Han tror sikkert det er det han gjør om han varer 15 sekunder Huff, nei, det er virkelig mange merkelige menn der ute når det kommer til dating. Jeg har funnet ut at jeg ikke gidder det der mer, jeg får møte en på gammeldags vis i hverdagen, for på nettdating er det så mye rart. Men ikke for det, nå har plutselig menn som er myyye eldre enn meg begynt å skulle be meg ut på date. Og jeg fatter ikke hvordan de tror jeg skulle være interessert, for jeg gir aldri signal om noe slikt. Sist var det en alkoholiker som ble helt satt ut fordi jeg takket nei og sa vi nok ikke passer sammen. Før det var det en som er pensjonist med barn på min alder - skulle egentlig bygge om huset til å få en utleieleilighet, men slapp jo det om jeg flyttet inn (tror det var tredje gangen vi såvid snakket sammen, og han har tidligere bedt meg på middag og jeg har vært tydelig på at jeg ikke er interessert i et forhold med ham). Og før det igjen var det en på samme alder som meg som ble kjempesint på første date fordi han tente veldig på meg og han "var ikke slik", for han tente aldri på kvinner før minst tredje date (jeg hadde sagt fra på forhånd at jeg ikke ville ha sex før vi ev. ble bedre kjent, sa fra om dette før date). Jeg har skrevet før om andre nesten surrealistiske dater jeg hadde for en del år tilbake. Det er som man skulle tro det var oppspinn fra min side, men dessverre overdrev jeg ikke en gang da jeg fortalte om de datene. Anonymkode: 7cc34...ab2
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Jeg var på første date med en fyr som etter ca to timer prøvde å ta nedi buksen på meg 😮 Jeg var ikke utfordrende kledd,jeg hadde overhodet ikke oppfordret til noe,å vi snakket ikke om noe i nærheten av sex. Likevel trodde visst han det var greit. Kom meg fort hjem fra den daten. Å når jeg var kommet hjem så fikk jeg en veldig detaljert melding om hva han ville gjøre med meg i sengen 🙈 Han ble fort blokkert. Datet en annen fyr å det ble fort tydlig at vi ikke hadde kjemi men tenkte at det går da ann å ha det hyggelig likevel. Han sier etter en stund at han måtte på do,men han kom aldri tilbake 😮 Synes det var dårlig gjort uansett om ikke kjemien var helt der,da hadde det vært bedre å være ærlig å avslutte på en fin måte. Anonymkode: 82579...0e0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 Skulle på date med en som hadde ett fint bildet av seg med hår på hodet. Så når jeg letet etter han i restauranten for første date så fant jeg han ikke,letet jo etter en med hår. Viste seg at han var helt skallet. Ble jo litt skuffet for han var jo ikke så lik bildene på facebook av seg. Men jeg tenkte at jeg må jo bli kjent med han å se om vi har kjemi. Det gikk ikke så lang tid før det ble tydlig at det ikke var noe kjemi men vi forsatte å snakke sammen. Etter hvert ble han sittende en del med mobilen,i ettertid har jeg fått vite at han satt å avtalte sex med en pulevenn mens han sitter på date med meg. Sjarmerende type. Anonymkode: 82579...0e0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Skulle på date med en som hadde ett fint bildet av seg med hår på hodet. Så når jeg letet etter han i restauranten for første date så fant jeg han ikke,letet jo etter en med hår. Viste seg at han var helt skallet. Ble jo litt skuffet for han var jo ikke så lik bildene på facebook av seg. Men jeg tenkte at jeg må jo bli kjent med han å se om vi har kjemi. Det gikk ikke så lang tid før det ble tydlig at det ikke var noe kjemi men vi forsatte å snakke sammen. Etter hvert ble han sittende en del med mobilen,i ettertid har jeg fått vite at han satt å avtalte sex med en pulevenn mens han sitter på date med meg. Sjarmerende type. Anonymkode: 82579...0e0 Jeg har også gått på date med en som brukte et bilde fra mer enn 10 år tilbake. Han hadde lue på seg på bildet, men er skalla i virkeligheten. Han veide også 20 kg mer enn på bildet. Jeg likte fyren godt, og det med utseendet var sånn sett ikke så innmari viktig. Men det er rart at folk legger opp til å skuffe? Hvorfor ikke bare bruke et oppdatert bilde der du ser rimelig all right ut? Anonymkode: d4a01...115
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg har også gått på date med en som brukte et bilde fra mer enn 10 år tilbake. Han hadde lue på seg på bildet, men er skalla i virkeligheten. Han veide også 20 kg mer enn på bildet. Jeg likte fyren godt, og det med utseendet var sånn sett ikke så innmari viktig. Men det er rart at folk legger opp til å skuffe? Hvorfor ikke bare bruke et oppdatert bilde der du ser rimelig all right ut? Anonymkode: d4a01...115 Ja det samme tenker jeg! Greit å ha ett bildet som viser hvordan du ser ut nå,ikke hvordan du så ut for 10 år siden. Anonymkode: 82579...0e0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #11 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja det samme tenker jeg! Greit å ha ett bildet som viser hvordan du ser ut nå,ikke hvordan du så ut for 10 år siden. Anonymkode: 82579...0e0 Det er ikke alle som bytter bilde på Facebook hver uke heller, da 🤷🏻♀️ Mitt profilbilde er fra 2015, har ikke byttet siden 🙈 Anonymkode: ea0c4...3b0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Ja det samme tenker jeg! Greit å ha ett bildet som viser hvordan du ser ut nå,ikke hvordan du så ut for 10 år siden. Anonymkode: 82579...0e0 Jeg var på en date med en som hadde ett bilde (det eneste bildet, selvfølgelig). Veldig kjekk på bildet, slank, godt trent ++ men bildet var litt uklart, og jeg spurte litt om det. Fikk forklart at det var det bildet hvor han lignet mest på seg selv, så han valgte det selv om det var uklart og forklarte det uklare med at det var tatt i bevegelse. Han fortalte også at han hadde en aktiv livsstil og at han trente nesten hver dag i uken om det var tid til det. Virket troverdig, selv om jeg nok sveipet innom tanken om at han holdt seg godt for alderen. Mannen jeg møtte var overvektig med pondus og alt annet enn trent. Var slankeoperert. Bildet viste seg å være bikket 20 år - og nei, han forstod ikke hvorfor han skulle hatt et nyere bilde. Jeg gjennomførte daten, men oppdaget veldig fort at dette var en mann jeg ikke kunne vært sammen med uansett. Det jeg virkelig ikke forstår, det er hvorfor de ønsker å starte et potensielt forhold med løgner. Det er jo ikke slik at løgnene ikke vil bli oppdaget. Dette tror jeg er årsaken til at flere menn ikke kommer seg til date nr. to og tre - fordi de ikke er ærlige i hvordan de beskriver seg selv og hvilke bilder de har sammenlignet med hvordan de faktisk ser ut. Noen av dem lyver til og med mye på høyden. Selv er jeg høy, men bryr meg ikke om høyden på en mann. Men når en mann oppgir å ha en høyde og er mer enn 10 cm lavere enn han selv har påstått at han er, da blir det for dumt, så jeg tenker at kan de lyve om en sånn filleting, da er det store sjanser for at de lyver om viktigere ting også. (Mulig kvinner gjør en del slike ting også, men det vet jo ikke jeg noe om, og jeg vet bare at hverken jeg eller mine venninner har holdt på slik.) Anonymkode: 7cc34...ab2
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #13 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Det er ikke alle som bytter bilde på Facebook hver uke heller, da 🤷🏻♀️ Mitt profilbilde er fra 2015, har ikke byttet siden 🙈 Anonymkode: ea0c4...3b0 Nei men skal du date en person så kan det være greit å gi ett realistisk bildet av hvordan du ser ut. Anonymkode: 82579...0e0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #14 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er ikke alle som bytter bilde på Facebook hver uke heller, da 🤷🏻♀️ Mitt profilbilde er fra 2015, har ikke byttet siden 🙈 Anonymkode: ea0c4...3b0 Facebook og Tinder er to meget forskjellige plattformer. Folk på FB kjenner deg allerede. Anonymkode: d4a01...115
Bergen_by Skrevet 27. juli 2022 #15 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Facebook og Tinder er to meget forskjellige plattformer. Folk på FB kjenner deg allerede. Anonymkode: d4a01...115 Ett veldig godt poeng ja!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2022 #16 Skrevet 28. juli 2022 Uff. Kom på at jeg møtte en jeg hadde skrevet endel meldinger med. Var 17 år, i 2001. Han sa han var ca 20 kanskje. Snakket i flere mnd på tlf og meldinger. Så skulle han plukke meg opp, utenfor butikken her. Satt meg inn i bilen. Han var vel 35, og veide sikkert 150 kg. Altså, tunge gutter er fine folk dem, men han her.. Han var myyyyye eldre, og oppførte seg ekkel. Og han utga seg til å være noe han ikke var. Vi gikk en tur, og han spurte om vi skulle ta ferja over til nabobyen. Det sa jeg nei takk til. Han sa at når jeg ble 18,skulle jeg få ditt og datt.. Neitakk. Han spurte når jeg måtte hjem, så på klokka og sa kl 19.🙈Én time. Han ville kjøre meg hjem. Nei takk. Ble sluppet av på butikken. Da jeg sa ha det og skulle gå, slenger han seg over meg, holder meg fast og kysser meg. Husker det ekle kysset der fortsatt. Kom hjem og pussa tenna hundre ganger. Han ringte febrilsk hele kvelden. Tok den ikke jeg. 🙈 Noen år senere, møtte jeg mannen min på Internett. Haha. Vært gift i over 10 år. 😁 Anonymkode: 9cd16...422
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå